Günaha mı giriyorum ama durumu bizden iyi alabilir kendisi?

Kayınvalidemin çamaşır makinesi bozulmuş eşimi arayıp bakıştır demiş eşime aldıracak. Daha yeni evliyiz ve borçlarımız var eşimin maaşının yarısı krediye gidiyor. Kendi durumu kötü olsa anlarım. Kendi maaşı ve vefat eden eşinin maaşını alıyor bekar kaynımla beraber yaşıyor o da 7-8 bin maaş alıyor. Üstelik Mersin'de deniz kenarında bir sitede oturuyor. Tarlaya ekim yapıyorlar ordan da para geliyor. Eşim bana hediye alsa bozuluyor sinemaya gitsek paranızı harcamayın diyor bize. Ben hakkımı helal etmiyorum. Allah kullandırmasın o makineyi eşimin almasına benim gönlüm razı değil. Eşim askeri personel ve 3 ay sonra bulunduğumuz şehirden gideceğiz evi taşımak zorundayız biz para harcamayalım derken kadın makine aldırıyor. Kendi, eşim ve diğer oğlu bir olup alsalar bu kadar sorun yapmicam en ucuz makine olmuş 6-7 bin hiç acıması da yok.
Güncellemeler
+1 yıl
Aynı şeyi benim ailem yapsa yemin ederim her yerde dedikodu yapar o kadın.
Günaha mı giriyorum ama durumu bizden iyi alabilir kendisi?
Cevapla