Erkekler neden evlilikten korkuyor? Ciddi gözle bakmıyor mu bana acaba?

Gel bugün evlenelim demiyorum. Ama sanki ciddiyetten kaçıyor gibi. Ben 25 o 26 yaşında. 7 8 aylık bir ilişki. Ben sınava hazırlanıyorum KPSS’ye güzel bir mesleğim var. O da hastanede doktor. Geçen gün eğer atanırsam uzaklaşırsak yanında ki gibi sevmeni istiyorum dedim. Uzağa gitme ya sende öyle sıkılırsın dedi. Alternatif yaratacağına uzaktan ilişki yaşamadım daha önce , gel git hallerim var dedi. Haftasonumuz boş olacak mesela sen yanımda olmayacaksın kötü falan dedi. Beklediğim cevap bu değildi. şu an aynı şehirdeyiz ama hep yan yana olamayız. Gel yarın evlenelim demiyorum. Kendi işimi oturtmadan bende istemem. İnsan umut vaat edici konuşur. Kendi erkek kardeşi de doktor ve sevgilisiyle nişanlandı sırf kızla aralarında mesafe var diye. Çok üzülüyorum ya. Bende iyi bir insanım güzelim oturaklıyım mesleğim iyi. Ne yapacağım ben? Onu çok seviyorum da beklediğim cevap bu değildi. Kendimi biraz geri mi çekmeliyim? Neden bu kadar korkuyor? Sürekli mantıksal yaklaşıyor ve ben çok sıkıldım.
Erkekler neden evlilikten korkuyor? Ciddi gözle bakmıyor mu bana acaba?
Cevapla