Türkiye de neden erkekler avrupalı erkeklerin ilişkisine sahip olamıyor?

Evet resmen imkansız 20 yaşındayım ve hicbirsey yaşayamadim hicbirsey hicbirsey bir kızla opusemedim , resmen yakiskli olmak mecburiyet gibi birsey ortalama tip bile kurtarmıyor.
Öte yandan yakiskli çocuklar önüne gelen kızları götürüyor ortalama ve tipsiz erkekler de bu durumda kalıyor cidden adaletsizlik yani benim yaşamaya hakkım yok mu aga
Türkiye de neden erkekler avrupalı erkeklerin ilişkisine sahip olamıyor?
Cevapla