
Mutlu pazarlar herkese ☕🍫

Hahah yok ya olurum sorun değil çünkü kahveye düşkün biri değilim. Şekersiz kola içiyorum yazıları canım çekiyor kışın da balığın yanında güzel oluyor.
Eğer aramızda karşılıklı sevgi, saygı, kafa denkliği ve sadakat duygusu ahde vefa varsa neden olmasın? Ben kahve içerken oda yanımda çay içebilir yani bu konuda sorun olmaz.
Olmam sonuçta falda bakardık birlkijte asfg
Dimi kız 😄
Fal bakan biri... aasfg
Benim için tabiki bir kriter değil, tek kriterim karakter. Ancak kahveyi de sevsin bir zahmet 😂 kahve sevmeyen insan mı olur 😂
Hiç 😅
Teşekkür ederim 😊
Rica ederim 😊
Cevap
59Cevap
Hiç gülesim yoktu iyi geldi😀
Bu ne terbiyesizlik kesinlikle olmam))
🤣🤣🤣
Olurum ne olacak sanki? Kahve sevmez ise sevdiririz sıkıntı yok.
Yani sevse güzel olur ama olmasa da olur.
Oda çay içer problem olmaz😊
Sen kahveyi seviyorsun diye başkalarıda sevmek zorunda değil
Kesinlikle değil
Ay biliyomusun bende tam tersine kahveden nefret ederim her türünden türk olsun nescafe olsun sütlü olsun star bucks olsun hiçç sevmiyorum ama içen biriyile olur ya alerjim falan yok sonuçta tiksinmiyorum içsin
Olmam 40 yil hatrı icin bile içmeli kahveyi yapip sohbet etmeli 🥰
İşte bu işte aradığım görüş buuuuu😅👏👏👏👏
🫂🫂
#SelamGençlik 🍀Seveceğim erkeğin sevip sevmediği içeceğin bende belirleyiciliği yok. Herkes kendisine özgü ve özgür.. #TubaSueda 🍀
Kahve sevmeyen biriyle birlikte olurum illa kahve sevmek zorunda değil salep veya sıcak çikolata seviyor belki onu içer dert etmem yani veya soğuk içecek seviyordur onu içer.
Olurum. Ben de kahve sevmem. Ne güzel işte, evde kahve pişmez böylelikle. Misafirlere de soda ikram ederiz artık. Bahane hazır ne de olsa: biz kahve tüketmediğimiz için evde de bulundurmuyoruz.
saygı duyarım ama ben kahve içmeden duramam dileğim Türkiye ye geldiğimde ilk kez Türk kahvesi içeceğim
Ben de kahveyi çok severim ama illa ki hayatımdaki kişi de sevecek diye bir beklentim yok.
O ne isterse içebilir benim kahveme karışmasın yeter 🙂
Ben de sevmediğim için çok da önemli değil ben bir tek milkshake içerim kafede falan
Çay seviyorsa sıkıntı yok ama çay sevmiyorsa o sıkıntı.
Türk kahvesi değilde filitre ve americanoyu sevmeyen insanla yapamam bence :D
Sevgililik kriterlerim daha farklı ama fincana aşık oldum🥲
Olurum, ben kahve içerken o ne istiyosa onu içsin, sorun yok
Biri kahve ☕ mi dedi?
Düşününce bile miss gibi koktu 🙄 olsada içsek 😋
Kahve bana zararlı, sağlığım aşkımdan daha önemli aşk olmasa da olur ama sağlıksız olmaz
Valla ben eskiden severdim şimdi sevmiyorum bu tercih meselesi
biriyle beraber olacaksan kültür ve yaşayış biçimi zevkleri tabiki önemlidir
ama bir kahve ya da tatlı benim içim beraber olmak için kriter olamaz
Olmam, rakı içen kahve seven, hayvanları, doğayı seven insan severim.
Ne kadar fakirizki bunları bir arada bulmak samanlıkta iğne aramak gibi. 😅😅😅
Kahve sevmiyorsa ben kahveyi sevdiririm, sıkıntı olmaz.
Ben de kahveyi leğenle içenler grubuna giriyorum galiba
🌺✌️
Sorun olmazdi.. Bende tek Türk kahvesi icerim diger kahveler tercihim degil acikcasi. Ictigim an o gün midem ariyor. :/
Kahve candır. Bana kahve hazırlayacak, güzel sohbetiyle kahveme şeker olacak kadına hayır diyemem. Çünkü kendimi bildim bileli şekersiz içiyorum. 😂
Olabilir neden olmasın ki
Gönül çay kahve dinlemez patadananak aşık oluverirsin
Olurum tabikio bana çayı sevdirir bende ona kahveyi ☕☕
Sorun olmaz kank. Olmazsa aramam. Yapan olursa içerim.
Ben haftanın günleri olarak kaydediyorum cuma günü hariç o gün mübarek gün
İnsanı bulduk kahvesi kaldı
😂😂
Kahve sevmiyosa çay içsin oda yoksa zukkum söylerim 😃😃
Bu hayatta ogrendigim en buyuk sey buyuk konusmamak Ayrica insanlarin ne sevip sevmedigi ile boyle karar vermek asiri sacma bu sekilde dusunen biriyle karsidaki kisi sirf bu dusunceye sahip oldugu icin sevgili olmaz
Kahve önemli. Hem de sade içmeli.
👍
😜🤩😇
ben seviyorum ama sevmek zorunda değil tabi ki karşımdaki kişi.
Çayı sevmeyen insanla işim olmaz
Mutlu pazarlar. Kahve sevilmez mi?😊
Ben Türk kahvesi sevmem mesela ama Nescafe içerim
Olurum toprağım. Boş koşullu olmam.
Çok seviyorsam olurum🤗
Benı sevdıı sürece skıntı yok
Olurum çünkü bende sevmem 😄
Tüh ben de diyorum niye manitam olmuyor 😃
Bence normal yani sevme bilir
Kahve candır sorun yok alıştırırım
Oluruz yani n'olacak çay içeriz :D
Olunur yeterki 💐 gibi olsun..
Arada içsin canım o kadar da deel
Zorla içiririm ben sorun değil dhejdje
Olurum bende sevmem kahveyi çünkü 😀
Olurum tabi ki, ne alaka.
Ben de sevmiyorum sorun yok
Olurum benım için çay önemli
benim için bi kıstas değil
Olurum bende aşırı sevmem çünkü
Olurum çok önemli değil
Kimseyle sevgili olmam insanlar çok zor...
Olurum. Sevmiyorum ben
önemli olan kahveyi sevmesi değil insanı sevmesidir
Niye olmayım. Herkes her istediğim şeyi sevmek zorunda değil.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?