Özendirik olsun diye diil..
Çay, kahve, sigara içmeyen ve alkol kullanmayan biriyle sevgili /eş olur musun?
Özendirik olsun diye diil..

Benim çay, kahve, alkol ve sigara takıntıma takılmadığı sürece sorun yaratmam.
Sık sık ''bırak yav şunu, sağlığına yazık'' gibi zırvalıklar dilindeyse, dakika tahammül edemem..
Eee sen teke tek mi yapıcan bunları
Zaten sigara içmeyen birinci derecede saygı duyduğun olur. Gerektigi zaman yeteri kadar alkol alan yine saygıyı hak eder. Sevdigim varsın çay kahve içmenin ve i sevsin yeter.
Cevap
31Cevap
Bu aslinda iliski icin bir engel degil oyle oldugunu dusunmek bence engellemek demek kendini karsilikli saygi sart bu bahsettiklerini kullanip kullanmamasinin bir onemi yok
Yok hic istemem biraz kafa dengi olacak yok sigara icme onu yapma esir kampimi bu. Bir iliskiye basliyacaksaniz oldugu gibi kabullenin kimse degismez cunku 😀
çay kahve ve sigara alkol farklı katagori insan sağlığı ile sorumudur
Orası öyle
Bende öyle
Bence de eksiklik değil
Sigara alkol neysede çay kahve sevmeyen varmiki acaba
Var ☺️
Hmm peki ☺️
Bunları kullanmamak olumsuz gibi sormuşsun, aslında kullanmaması daha avantajlı.
Cay kahve tamam da sıgara ne ya bence sıgara cok sacma ınsan kendıen cocukalrına cevresıne cok zarar verıyor ve gercekten gereksız sahsen dusen cem bu sıgara hakında
İçilecek olan var içilmeyecek olan var herşeyi içmesin
Kadınlar olmuyor kesinlikle böyle bir erkekle eş/sevgili
Hele İzmir gibi bir şehirde asla
İçkin sigaran yoksa öl daha iyi resmen
Bundan iyisi Şam'da kayısı der, direk nikah kıyardım. 🤣🤣 Yalnız çay, kahve içsinde diğerleri asla olmasın.
Olurum yeterki bana vırvır etmesin:/
Vır vır etmeyeni de var mıymış
Nədən olunmasın ki ama karşılıklı kahve içmesi güzel olurdu
eğer benim içtiklerime engel olmaya çalışmayacaksa, problem olmaz..
Sanki kullanmak zorunda akıllı biri kendine zarar verecek şeyler kullanmaz tabi eşim ve son beşiğim olabilir ghfgd
Bende aksine hepsini yapıyorum hatta bu gece bile 😃 Karışmıyorsa sorun yok
Kullanmayabilir ben kullaniyorum problem teskil etmez
Saydığın özelliklerin hepsi bende var. Sadece alkol ve sigara kullanmıyorsa o benim eşim olabilir.
Olmam otlara bak awksdfgh
Çay hariç diğerleri olabilir :)
Ben kahve içerim gerisi bendede yok
Niye yaşıyor ki bunları içmeyen?
Bende içmiyorum
Çaysız olmaz..
olurum sıkıntı değil
Kahve haricinde bende diğerleri yok zaten.
Sigara yeterli benim için
Olur neden olmasın ki
sigara, içki içmemeli.
Opemedikten sonra gotumden ne farki var gibi :)
tabi olurum
Olurum
Çay içmezse sıkıntı
Mantıklı geldi
Onlar kurtarmiyor
Olurdum herhalde 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?