Seni merak eden insanlara tanımaları için fırsat veriyor musun?


Gerçekten tanımak istediklerini fark ettiğim de kapımı her zaman açıyorum. Onun kapısı da bana açık olduğun da sorunsuz bir zaman geçmeye başlıyor. Ne zaman taraflardan biri kapı aralığından bakmaya başlarsa o zaman ben tamamen kapatırım.
Cevap
33Cevap
Hayır her isteyen istediğini taniyacakdiye bir şey yok. Haliyle her isteyen benimle tanışamaz gerek yok...
Vermiyorum yeni insan istemiyorum
Beni merak eden kişi kesin delidir diye düşünürüm. O yüzden etmem, ne gerek var?
Tanımadığım insanlara karşı çok sert davranıyorum maalesef
Kapım her zaman herkese açık ama sanırım tanıdıktan sonra kaçıyorlar 😂
Benimle 5 dakika konuşan biri zaten hayatımın %80ini öğreniyor merak edeceği bir şey kalmıyor yani
evet o fırsatı veririm saygısızlık yaparsa yolu açık olsun
İnsanlara fırsat veriyorum ama demin yazan şizofren hayatperisi gibilere değil 🤣
Fazlasıyla. Ne isterse ne sorarsa cevap veririm güvenebildiysem.
Hayır maalesef bana yapılanın aynısını yapıyorum artık
Bence artık fırsat vermemek gerekiyor değmiyor kimse
Evet.
Olur veya olmaz. Arkadaş lık anlamında. Renkli bir şey bu..
kimseye olumsuz bir tepkim olmaz bu konuda.. ama sonrasında değişebilir bu..
Hayır ne kadar az insan o kadar huzur..
saygı çerçevesinde belki olabilir insan sonuçta kırmak doğru olmaz
yo herkese kardeşim yazıyorum zaten döveceksin diyorlar bazen engelliyorum öyle
Evet ama artık bende onu tanımak istersem o fırsatı veriyorum
ben istemediğim sürece hayır
Genel olarak hayır. :P Herkesle muhatap olamam...
Önce fırsat sonra yol veriyorum
Maalesef insanları çok iyi tanıyorum
Nasıl yaklaştığında bagli
tabi ki veririm yeterki artniyet olmasın insanda.
Genelde beni tanımak zor değil.
Evet, fırsat veriyorum
Beni merak eden insanlara fırsat vermiyorum👍
veri rim iki taraf için de geçer lidir merak
Her önüme geleni değil.
İlgimi çeken insanlara bu fırsatı veririm.
Misal tanımak istiyorum seni olabilirmi
Yeterki merak etsin tanımak istesin bütün kapılar sonuna kadar acik
Hayır vermiyorum..
Veriyorum tanıyınca kaçıyorlar 😅😅
Geleceği yoksa ilerletmiyorum.
Veririm
Zaman zaman
Evet kötü niyetli olmasın yeter
Evet
Hayır
Vermiyorum
Tabiki veririm
ne gerek var
Herkese değil.
Herkesin değil
Hayır herkese değil.
Vermiyorum
Tabi beni tanıyın tanimayanlara da tanitin
Hayir tabikide.
Evet tabiki
Çoğunlukla hayır
Tabiki
Yok vermiyorum sapım
Zamanı gelince
bazen
Hayır vermem
Evet fırsat tanırım
Hayır
Yani elimden geldiğince 👍😌
Evet, çok eğlenceli oluyor :)
Vermiyorum
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?