Onu istiyorum ama o kafasina göre takiliyo. Ben niye bu durumdan kurtulamiyorum. Ne yapiyim?

3 yıl önceki sevgilim. Sevgililiğimiz bitti ama biz hala birbirimizin hayatindayiz. Günlük muhabbet, ayda 1 de olsa buluşma falan. Ama o yalnızken...
Hayatına birileri giriyo. Sevgilisi varken benle konusmuyo, bunalmis olmasi falan lazim beni aramasi icin. Bense disardan umrumda degil gibi dursam da kendi icimde ondan vazgecemiyorum, onu istiyorum. Bıktım bu durumdan. Hayatimda ondan öteye koyabilecegim bir şey olsa keşke.
Güncellemeler
+1 yıl
:/
Onu istiyorum ama o kafasina göre takiliyo. Ben niye bu durumdan kurtulamiyorum. Ne yapiyim?
Cevapla