Yaşıtlarım evrim geçiriyor ben mutasyon bu neden böyle arkadaşrlar? :D?

Yaşıtlarım evrim geçiriyor ben mutasyon bu neden böyle arkadaşrlar? :D aklıma geldi yazayım dedim bu arada aşk acısı cekiyorum çirkin olupta aşk acısı çekmek çok zorya https://www.youtube.com/watch?v=JPfMTk7RzIM bu şarkı benim gibi aşk acısı çekn çirkinlere gelsin :) iyi geceler
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar WTF ya ayıp insan bir kelime yazar
Yaşıtlarım evrim geçiriyor ben mutasyon bu neden böyle arkadaşrlar? :D?
Cevapla