İlk defa aşık oldum ama benden hoşlanmazsa diye korkuyorum nasıl aşık ederim?

çocuğu görüyodum ama çok sessiz yanımızda hiç konuşmuyodu çok efendi sakin biri (dershanedeki diğer erkeklerden çok farklı) dün arkadaşımla oturuyolardı yanlarına gittim bi ara arkadaşımla başka biri konuşuyodu bi baktım onlara değil bana bakıyo yanlış görmüşümdür dedim baktım yine göz göze geldik zaten eridim ekmcosmdhsm ilk defa böyle oluyo aklımdan çıkmıyo, bence bi umut var ne yapmalıyım sürekli sınıfına gitsem mi ama hiç konuşmuyo://.
Güncellemeler
+1 yıl
platonik olmak en büyük korkum😫😫😫
Güncellemeler
+1 yıl
arkadaşlar taktik falan verin ya:/ mesela kütüphaneddn konu açıp hafta sonu benimle gelsene derim, ya da sanırım ikimiz de boşnağız ordan konu açabilirim, böyle taktikler lazım wkxmosmxhxk
İlk defa aşık oldum ama benden hoşlanmazsa diye korkuyorum nasıl aşık ederim?
Cevapla