İlk kez aşık oldum ve sanırım aşık olduğum kişinin sevgilisi var. Ne yapmalıyım?

Hayatımda ilk kez aşık oldum. Aşka inanmayan biriydim, onu görene kadar. Aldığım duyumlara göre sevgilisi varmış ama hala beraberler mi bilmiyorum. Benimle konuşurken bazen soğuk yapıyor bazen de flört ediyormuş gibi hissediyorum. Bir türlü işin içinden çıkamadım tilki gibi sürekli kafamı karıştırıyor. Haftalardır başka şey düşünemez oldum. Bana bir yol gösterin çünkü ben kendi yolumu bulamıyorum.

İlk kez aşık oldum ve sanırım aşık olduğum kişinin sevgilisi var. Ne yapmalıyım?
Cevapla