Yukarda yazıyor ... :))
Hiç aşık olmadım. olduysamda fark etmedim :))
Hiç aşık olmadım. olduysamda fark etmedim :))
Korkunuzun sebebi sonrasında yaşanan hüzünse yanlış yapıyorsunuz. Günümüzde basit hoşlantı hatta anlık bir dikkat çekiş bile aşk olarak adlandırılıyor. Aşk kelimesi ayağa düştü yani. Böyle kıytırık duygularla değil de Hakkını vererek yaşayacaksınız sonu ne kadar hüzün olursa olsun beraber geçirdiğiniz güzel anlardan sadece birisi için bile onca acı çekilmeye inanın değer. Acıyı çekerken tamam acı çekiyorum ama en başa dönsek yine aynı şeyleri yaşamak isterim diyeceğinizden emin olabilirsiniz. Umarım Birgün Karşınıza çıkar ve tadarsınız.
Teşekkürler
Doğru kişi çıkana kadar aşık olmak mümkün değil bazı insanlar vardır tbiri icabı her gördüğünü aşk sanıyolar bence onllar heves ve geçicidir aşk bir ömür unutulmaz ve aşık oldugunu sanan bir çok kişi hevesinin kurbanıdır :)
Bnde hiç aşık olmadim. Olmak da istemem çünkü insanlar yediği her halti aşkın adı altında yapıyorlar sonra da çok aşiktim kör olmuştum çok pişmanim napim bunlar bana göre değil
Teşekkürler
'' Hüzün taze tutar aşk yarasını. Yaramdan da hoşum, yârimden de...''
aşk farkedilmeyecek birşey değil demekki aşık olmamışsınız
haklısın teşekkürler.
Cevap
41Cevap
Aa farkedilmeme gibi bir lüksü yoktur onun yaa:) enteresan demiyciğim çünkü aşık olmak ya da olmamak diye birşey yok aslında. Aşk kişiye giydirilen bir duygu gibi görünüyor toplumda. Ancak aşk her insanın içinde var olan bir oluşum. Sadece bunu ortaya çıkaran insan çıkmamış karşına. Ancak bu hep var ve gelecek olan kişi ona dokunmuş olacak. Sen sen ol o kişi gelince giderse eğer ağlayıp üzülüp büzülme başkaları gibi. Görüyosun milletin halini😄 daha derinden düşün anlıcaksın söylediğimi.
Teşekkürler
Rica efendim.
Bende hic asik olmak istemem. Sonra birakiyolar sap gibi ortada kaliyosun. Her ne kadar asik olmak istemesemde kalp iste baglaniyosun birine istemeden.
Teşekkürler
Bende 28 yaşına kadar hiç aşık olmadım. Soğudum artık sahtekar insanlardan ortam çok değişti eskisi gibi değil. :/
Teşekkürler
Gerçekleştiği zaman anlarsın :)
Kontrol altında tutulabilecek hisler / duygular değil bunlar.
Teşekkürler
Aklederek aşık olunmadığı için korksan da korkmasan da farketmez... Korktuğun başına gelmiş olacak idrak ettiğinde :)
Teşekkürler :))
Neden korkuyosunki. Aşktır insanı insan yapan. Sevgidir kalbinide parlayan. Asik olursun seversin yureginin pası silinir. Ol ne olursan ol. Yeterki aşık ol. Parıltı ol sevdiginin endişelerine
Teşekkürler
Cenem agridi bu kadarmi cevap :-D:-D
ne dememi isterdin? :))
Ne bilimm uzunca bisey beklerdim aşk arayan guzel prensesten :-)
aramıyorum ben o bulsun beni :))
Aşık olmak elde değildir kuzu.
Sen karar veremezsin.
2 senedir yanlizim korkma olamazsin zaten asik falan koy gitsin akisina kasma :D birak bu dusunceleri
teşekkürler.
Aşık olmadım ben hiç deyince ulaşılmaz zor ender bulunan namuslu düzgün temiz kız olmuyosunuz, yani hiç aşık olmamak bir marifet değil öyle dediğiniz zaman zor olan elde edilemeyen bir kız olmuyosunuz yani, illa ki aşık olmuşsundur
ulaşılmaz zor ender bulunan namuslu düzgün temiz kız elde edilemeyen bir kız pozisyonun geçmek benim hedefinm değil zaten. ya da amacım bu şekilde düşünmene saygı duyuyorum. sonucta dervişin fzikri neyse fikride odur.!
Aşık olacağına yemeğe kaşık ol daha faydalı. İşe yararsın.
:) Teşekkürler
Bende aşık olmadım hiç, Çünkü aşk diye bir şey yok :D
Aşka inanmıyorum...
Teşekkürler
swvdiği uğrana ölmeyi göze alıyo sân işde bu aşktır
Teşekkürler
Öyle bisey olduğunu düşünmüyorum... Aşırı sevmek, hoslanmak diye adlandiriyorum.
teşekkürler
Asik olsaydin farkederdin :) ama herkesin yasamasi gereken harika bir duygu tabiki iliski iki gunse ayrilik acisi iki yil suruyor ama acisi bile ondan geldigi icin cok guzel yoksa mazosist degilim :)) ve bence korkma ;)
ol dicem ama gerçek aşkı bulursan ortalık çakma kaynıyor
Teşekkürler
rica ederim
Korkma ya aşk güzeldir aşk acısı çekmek bile birini sevmemekten daha iyi
Teşekkürler
Hayatın şartı değil ya hoş hem aşk kafaya düşünce makbul değil mi
Aşk tek kullanımlıktır diğerleri sadece hoşlantıdır ;)
teşekkürler
Yemezler be bir kiz asik olmadan bu yasa gelxek inanmam :))
:)) istisna
vayyyy :))
olmadım yaa oduysamda farkında degilim
:) peki Teşekkürler
Olma aman deyim bir vefasıza kaptırıp kendini acı çekeceksen hiç aşık olma değmez
Teşekkürler
Bende olmadım hiç. Korkmak değil ama bendeki istemiyorum. Bana göre değil o tür şeyler.
Teşekkürler
Aşk die bişey olsaydi korkalm eyw da yok öyle bişe.. sevgi var sadece
Teşekkürler
Benim hiç sevgilim olmadı 😔
Niye korkuyorsunuz ki?
yanlış kararlar vermekten korkuyorum
Hiç ilişkin oldu mu peki senin?
olmadı işte. ben özel olmasını isterim
Aynen bende öyle. Bir de çok dikkat et.
Milletin bir sürü ilişkisi oluyor bizi değiştirmeye çalışıyorlar çok kötü bir şey bu.
Aşk olmalı mutlu olabileceğim güzel bir ilişki olsun isterim
gönlüne göre olsun diyelim o zaman :) Teşekkürler
Seninde gönlüne göre olsun eğer evlenirsen haber ver 😄
:)) gizli kullanıcı olmasaydın haber verirdim :))
Değilim ki? 😄
az önce öyle değildi :))
Oluyor işte öyle 😄
:))
Utandım da😄
:)) anormal görmüyorum ben (aynı durumda olduğumdan herhalde)
:))
Biliyorsun artık beni 😄
Eşek kadar oldum ya
:)) olsun takma kafana :))
Sen takmıyorsun ne güzel ya
:)) öyle.
Aşk istiyorum ben sadece.
Takıyorum şu yüzden takıyorum. Ben çok ilgiliyimdir iyi anlaşırım. Kızların hoşlandığı şeyleri bende yaparım alış veriş yemek vs gibi şeyler romantik biriyim duygusalım bazen sertte olabiliyorum buna rağmen kimse olmadı. bir bakıyorum hiç ilişkisi olmaz dediğim serseri kişilerin bile ilişkiler i var. ya
:)) :)
Öyle işte ne yaparsın bizde millete bakalım 😔
:) :)
Teselli edeceği halde gülüyor ya 😄
napıyım olmuşla ölmüşe care yok. :)
Ölmüş benim ki 😔
:) Allahtan ümit kesimez.
Biliyorum da...
eeee.. ?
Nick e bakıyorum üzülüyorum
:)) :))
Sen nasıl aşık olmadın ya sebepsiz yere olsaydın bari
şimdi yine gülcem olmıycak :))
Niye olmasın alıştık artık 😄
o zaman rahatlıkla :)))
Ahah. Sen gibi biri nasıl yalnız ya ilginç gerçekten
:)) iltifat için sağol
Ne demek efenim 😄
senin gibi biri nasıl yalnız peki? :))
Benim gibi biri mi? Ahah daha neler zaten benim gibiler yalnız hep
nedeni ne peki?
Herkes beğenir ama nedenini bende bilmiyorum ki
hmm.
Yaa 😔
Bende ki beğenilip karşılık vermemeleri
hmm..
Ama çok kötü durum bu da.
belkide karşıdakini yeterince tanımadan haraket ettiğinden
Ben mi?
Hayır hiç öyle şeyler yapmam ben
o zaman sorun ne? :))
Şanssızlık
hmm. ne yapcaksın ya ömrünün geri kalanında?
Hiç bilmiyorum ki. Birini bekleyeceğim sanırım. Gelmeyecek birini
Allahtan ümit kesilmez :) dua et sen
Biliyorum ama zor ya olmayacak gibi
hayırlısı olsun diyelim
Diyelim bakalım gelipte hayırsız ı bulmasın tsbi
:) inşallah hayırsızı bulmaz.
İnşallah
bence o haltı yeme sonra çok üzülürsün
teşekkürler de neden böyle dedin anlayamadım?
ben o haltı yedim sonra çok acayip üzüldüm hatta intiharın eşiğine kadar geldim hani AHMET KAYA diyor ya ACI ÇEKMEK ÖZGÜRLÜKSE ÖZGÜRÜZ İKİMİZDE aynı hesap acı çektim ve özgürüm :)
hmm.. ne diyeceğimi bilemedim.
bilinmezlik korkutuyor seni. bir kere ol sen
Teşekkürler
Korkulacak kadar da var :))
:))
Yerinde olmak isterim
:))
Kaç yaşındas ınız da hala aşı göremedinizz
18 ama arkadaşlarım var 4. 5. sevgilileri.
Teşekkürler
çok şanslısın. olma bencede
Teşekkürler
Aşk boş iş zaten boşver =)^^
:) teşekkürler
olma tavsiye etmiyorum
teşekkürler
Ben de hiç olmadım. Sıkıntı yok. :d
:) Teşekkürler
Ricalar efenim..
Olacaksan olursun asktan kacis yok ;)
Teşekkürler :)
:D bana da olmada aşkısı
Teşekkürler
Bende hiç olmadım memnunum halimden
Teşekkürler
aşk dıye bısı yok derım hep geçicı heves
Teşekkürler
olma zaten, en iyisi :)
Korkunun ecele faydası yok tadını çıkar.
:)) teşekkürler
Aşkın ne olduğunu bilelim sonra aşık olalım
Teşekkürler
Bende olmadım bir tarafdan bakamıyorum ^^
Teşekkürler
Aşk diye birşey yok çünki
çoğunluk var diyor ama Teşekkürler.
duygusal degilsin demekki hayrek bişey :S
duygusalım yaa. ... :)
ruhsuz veya kalpsizmisin yoksa?
yok ya değilim :))
sezgilerin zayıf mı aşk filmleri izlemiyormusun hiç? insanlar nasılda duygularına söz geçiremiyorlar neleri feda ediyorlar tabi bazen degmiyor :s
izlerim aşk filmleri ama ben karakter olarak cok zor ısınır cok kolay vazgeçebilen biriyim belki bununda etkisi vardır.
çok canlar yakacaksın o zaman xD seni alan mefta olur
:)) yorum için Teşekkürler
Senin durumuna hiç iyi bakmıyorum.
nedense? :)
Hem korkmak hem aşık olmamak olduysam da fark edememek; hepsini aynı anda nasıl yapıyorsun ona şaşırdım ondan durumun hiç iyi görmüyorum, acil mazhar osmanlıksın sen. :(
Teşekkürler.
Çok kibarsın.
teşekkürler :)) sende cok acıksın. :))
Rica ederim teşekkürler.
Olsan fark ederdin. Olma gereği yok
Teşekkürler
bende hiç aşık olmadım aşık olsam evlencem zaten :
:)) Teşekkürler
Yalanına parmak atayım
gerizekalı
Bana mı dedin bacı !
evet.
Biraz daha yanas tükürcem
harbidende gerizekalıymıssın
Sana yanas dedim !
asik olma bosver
:)) neden yaa
İyi bakıyorum 😀😀
Bence hiiiç olma
:)) neden?
Çunku çok iğrenç bişey
nasıl bu kanıya vardın anlayamadım çevremdekilerin hepsi mutlaka olmalısın cok güzel bişey diyor.
Hiç güzel değil tamam bazılarına göre güzel olabiliyor çunku aşık oldukları kişi de kendilerine aşıktr bide aşık oluyorsun karşılıksız olduğunu duşun çok canın yanmayacak mı neden aşık oldum demeyecek misin?
Teşekkürler
Aşk aşk aşk
:)) Teşekkürler
En guzeli
Teşekkürler
Evett aynen
su çok güzel gelsene
aşkın gözü kördür
Teşekkürler.
zaman bırakıyorum...
yakında olursun :D
yakında :)
vizyonda izleriz artık :D
:)) inşallah
haber ver burdan bekliyoruz bak :D
tamamdır :)
tamam 14 şubata kadar olur mu sence :)
inşallah diyelim :)
inş. :))
:))
ne var ne yok bugün işe gitmiyor musn :)
henüz çalışacak seviyeye gelmedim okuyorum :)
okumak iyidir :)
sen okumadı herhalde :)
okuyorum bende ama ünide :)
hmm :))
canın sıkılıyor mu :)
hayır :)
özelden sohbet edelim mi :)
Odunus stylus
:))
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar