Aşık olmaktan korkuyorum. Bu zamana kadar hiç aşık olmadım. Siz bu duruma nasıl bakıyosunuz?

Yukarda yazıyor ... :))
Hiç aşık olmadım. olduysamda fark etmedim :))
Aşık olmaktan korkuyorum. Bu zamana kadar hiç aşık olmadım. Siz bu duruma nasıl bakıyosunuz?
Cevapla