uzun kadınlar ölsün mü? Nedir bu minyon kadın sevdası.Gerçi şöyle bi durumda var, kısa boylu erkekler kendinden uzun kadın peşinde, uzun boylu erkekler minyon kadın. 🤔
Hakan Altun şarkısı ama fena olmamış :D
Türk erkekleri kısa diye mi minyon kadınlara ilgi duyuyorlar?
Elde olan bu ne yapsınlar😂 çık sokağa bak genelde boylar nasıl ‼️ Üstelik kadında bacak boyu o kadar önemli ki güzelliğine güzellik katar. Şimdi 150 boyda 100cm bacak olsa gerek ne kalır🙂 Ayrıca memur sözdür ve doğrudur totosu yere yakın olandan korkacaksın 🤔 eyvah eyvah 🙄😆
Bence çok uzun boylu olup da minyon kadın beğenen erkekler de var baya. Ben kısayım ve bir çok uzun boylu erkek bana bayılıyordu. Ama kısa boylu olup da uzun kadın beğenen de çok erkek var. Bazıları uzun boylu kadın hayranı. Kendi boyuna bakmadan hemde 😬 misal, serdar ortaç sjsjsj
1.83 boyundayım ve hiç 1.70 üzerinde sevgilim olmadi ve hiç denk gelmedim de biz kısa değiliz sadece hayat bize elimizde ki imkanları en iyi şekilde değerlendirmeyi öğretti ahahahahah
Uzun kadin da erkek de her zaman daha iyi görünür. Türk erkekleri genelde çok uzun olmadığı için ve kendilerinden uzun kadin da istemedikleri için uzun kadin istemediklerini söylerler. Halbuki uzun olanlar bal gibi de uzun kadin istiyor.
Bu arad Serdar Ortac'in eski karısı gerçekten çok güzel. Karakteristik anlamda da iyi birine benziyordu. Ama Serdar efendi tutumadi kadını elinde. Ülke olarak öyle bir gelini bir daha nah buluruz.
Böyle bir istatistiğin olduğunu düşünmüyorum.. yok esmer, sarışın, balık etli, at gibi, tosun gibi, tay gibi.. Bu kriterler hep yıkılmaya mahkum oluyor.. Esmer sevenler Kıvanç tatlıtuğa "hayır ama ben yapamam" mı diyecek.. :))
Ha benim için illa biri olacak denilirse, yüzünü beğendiğimi tercih ederim. O da aynıysa, minyon olmayan lütfen..
Ben kısa degilim. Minyon veya uzun boylu olmasi farketmiyor benim icin. Benim gozum kadınlarin fizigin de uyumluluk ariyor. Bir albeni ariyor. Mesala. Uzun boylu kadin var. Leylek gibi görünüyordur. Uzun boylu kadın var. Kuğu gibi görünüyordur. Minyon kadin var. Bodur tavuk gibi gorunuyordur. Minyon kadin var. Pilic gibi görünüyordur. Kadinlar neden kisayim veya neden uzunum diye dert etmek yerine, ölcülü fizigi var mı yokmu ona dikkat etsinler.
benden uzun kız daha görmedim aslında uzun kız görmedim türk erkeği minyon seviyor değilde türk kızları minyon desek daha doğru olur. 175 boyunda kız en son ne zaman gördüm onu bile hatırlamıyorum :D 194 boyundayım ulan bir görsem uzun boylu vallaha sokakta görsem gidip konuşucam yok. 158 160 Onii-chan diyip elimi tutar bende çocuk parkına götürürüm artık hahaha
İşte aslında bütün sorun ne biliyormusun bu düşünce yıllardır hep vardır yok boyu uzun olsun benden kısa olmasın minyon olsun tatlı olsun yakışıklı olsun efendim yaşı bana denk olsun aman benden çok küçük olmasın yok çok büyük olmasın biz yıllardır bu egolar ve araştırmalarla gittiğimiz için sorunları da öyle ortaya çıkardık arayışları da hep bu yönde yaptık herkes kendine dengini arar ama çok insan gördüm aralarında nice farklar var ama hepsi de mutlu olduğunu gördüm ilk önce kafadaki bu yapıyı değiştirmek gerek Binlerce yıldır var olan dünyada bu tarz arayış sadece 80 yıldır türedi geçmişteki insanların bizden farkı neydi ki biz onların sayesinde bu güne geldik Her şey den önce insan kimi severse sevsin yanına yakışanı seçsin çünkü aşkın gözü kördür
daha tatlı geliyo, sempatik buluyorlar... Kısa boylu kıslar ise, uzun erkek bulunca, Kendini bulunmaz Hint kumaşı sanıyorlar.. En güzeli huyu huyuna boyu boyuna olacak arkedeş.. 😎
Kısa boylu kızlar çok tatlı ben hayatım boyunca tipe önem vermedim bana hep sarışın renkli gözler kızlar denk geldi çoğunlukla ama öğrendiğim tek bir şey vardı karakter yoksa tip beş kuruş etmez yakışıklı da değilim. hep kızlar sıcakkanlı, merhametli, anlayışlı , inatçı , hafif de sahiplenici biraz hafif de çılgın ve evlenmeden cinsellik istemediğim için benle sevgili oldu şanslıyım
şahsen uzun kadınlar daha çok ilgimi çekiyor çünkü bende 188 boyundayım aşırı minik sırıtıyor, fiziksel olarak uzunlari tercih ederim ama denk geldiğimi söyleyemem
Ben uzun seviyorum uzunlar da beni seviyor yani boyla alakalı değil erkekler genel olarak minyon ya da orta boy seviyor ben erkek olsam uzun ya da orta kız severdim
Uzun boylu kızlar tatlı olmaz diyorlar ama arkadaşımın 180 boyi var hem tatlı hem cilveli hemde kıvrımlı çok güzel bir vücudu var galiba bu biraz insanım yapısına bağlı ben 155 im beni tatlı bulmazlar ama arkadaşımı çok tatlı buluyorlar anlamadim🤷♀️
Boylu gösterişli kadını severim. Ama illa öyle olacak diye bir kural yok benim ilgimi çekecek kadar çekici ama daha çok karakterli ve güçlü bir kadını tercih ederim.
Valla sizin işiniz çok zor türk erkeği zaten kısa yanında uzun kadın ben istemem sonuçta sokakta ben kısa sen uzunsan benim faça bozulur herkes sana bakar☺
Benim görüşüm kısa kizlar daha tatlı oluyorlar ve samimi buluyorum uzun kızlar yani benim denk geldiklerin buzdolabi gibi oluyor yani bana denk gelenler öyleydi bu arada 1.87 boyum var
ben yabancıyım canadalıyım ama bu söylediğiniz gerçek mi hocam araştırmak gerekiyor
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Aslında tamamen sizinle aynı sebepten. Uzun boy erkeksi bir özellik. O yüzden uzunu kısası nasıl ki tüm kadınlar uzun erkekten hoşlanıyor uzun kadında uzunu kısası erkeklerce çok çekici gelmiyor