Bu kız ne yapmaya çalışıyor? Kızlar yorum yapın anlayamadım bir türlü?

2 ay önce tanıştığım biri var. İlk tanıştığımız andan itibaren sanki uzun zamandır tanışıyormuşçasına yakındık. Tanışmamızdan 1 ay kadar bir süre geçti. Bu 1 aylık süre boyunca gerçekten çok yakındık. Sonra bana kanka demeye başladı. 1-2 dedi neyse ben bu durumdan rahatsız olmaya başladım. Bu arada neredeyse hergün bir aradayız. 1 yaş büyük ablası ve yakın arkadaşıyla tanıştım. Onlarla gerçekten aramız çok iyi. Ortamdan dolayı fırsat olmadı. Kendisine mesaj attım. Benim için bir kankadan çok ötesi olduğunu söyledim. Kendimi biraz suçlu istedim araya mesafe koyalım dedim. Düşüncenin değişeceğini düşünüyorum yine eskisi gibi oluruz umarım dedi. Ablası ve arkadaşı bana öyle bir yakınlık gösteriyorlar ki kafam çok karıştı. Böyle bir durumda benimle konuşmazlar diye düşünüyordum. Onunla biraz mesafeliyiz sadece. Geçen yine kanka demeye başladı. Yine aynı cevabı verdim ve hala bana öyle hitap ediyor. ☺Kızı gerçekten kanka olarak görmüyorum. Özellikle ablası bana çok yakınlık gösteriyor. Kendi arkadaşlarım ile bile bu kadar yakın değilim. Özellikle bayan arkadaşlar yorum ve tavsiyenizi bekliyorum. Erkekler sizin başınıza böyle karmaşık bir durum geldi mi merak ediyorum?
Bu kız ne yapmaya çalışıyor? Kızlar yorum yapın anlayamadım bir türlü?
Cevapla