Nisanliyiz diye her seyi kendine hak goren nisanlim?

20 yasımdayim nisanlandık daha okulum falan var adı konulsun diye nisanlandik. fakat nisanlim cok sabirsiz. okul olsada artik evlenelim istiyor. benden surekli biseyler bekliyor. nisanlandik diye evlenmis gibi sandı kendini. surekli konuları farkli seylere getifmeye ve bana kolayca dokunmaya basladi. surekli israr ediyor. okulum oldugu icin biraz daha beklemek istiyorduk aslinda. ama isler degisti. muhtemelen sonbahara dogru dugunude yapicagiz. ama biraz endiseliyim. okulumu birakmak istdmiyorum. birakmadan devam edersin sen diyor zaten ayni sehirde universitem ama nasil olur olur mu tedirginim. sizce okurken evleensem o okulu bitirebilir miyimm?
Nisanliyiz diye her seyi kendine hak goren nisanlim?
Cevapla