AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
53Cevap
gider tabi
Gidecek olan şimdiye kadar gitmez miydi? Biz uzun zamandır sevgiliyiz, ayrıldığımızda bu kızla flört etmişti sonra barıştık onu bıraktı, engelledi ve aradan 1 yıl geçti biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve durumlarını aylardır sürekli izliyormuş ama kıza hiç yazmamış.
insan bir kere seviyor be
Ama bu ilk sevdiği kız değil
ilk kez gerçetken sevdigi kim
Başka bir kız
ozaman bilmiyorum bir kere giden tekrar gider mi
Kız hal hatır sormak için yazmış benimkide 2 kere uzun cevaplar yazmış ama en son kızın attığı mesaja bir gündür cevap yazmamış. Çıldırıcam ne yapıyor bu?
böyle bir insan için çabalama zorlama olur mu?
Olmaz tabi ama kıza seni istiyorum dememiş ki sadece haberleşmişler ve kızın en son mesajınada cevap vermemiş.
kendini kandırmaktan vazgeç
Kandırmıyorum çok üzülüyorum :/
Ya kız umrunda olsa en son mesajına cevap vermez miydi?
o an işine öyle gelmemiştir
Yani? Cevap verecek mi sence?
işi düşünce vericek emin ol böyle bir insandan da uzak dur benden sana tavsiye
Ay çok kötü bir durum :/
Ne işi düşecek?
Açık açık soylettirm
Kıza sen nişanlanmadım mi diye sormuş, bu ne anlama geliyor?
gider
Neden?
Aylardır kızın durumlarına bakıyormuş ama hiç yazmamış
büyük ihtimalle.
Aylardır kızın durumlarına bakıyormuş ama hiç yazmamış yazmamış. Amacı ne olabilir?
tenhada kıstıracak. çakal gibi pusuda beklıyor. ama atılım yaptıgında avını yakalayamayabılırde . o yuzden sen el altında jokersin.
Kim joker ben mi o kız mı anlamıyorum?
Ya baya bir zaman geçti ama, gerçekten istese bir hamle yapmaz mıydı? Yani sadece öylesine izliyor olamaz mı?
bu durumda joker sensin .
bişi dicem sen bunla neden nişanlisin? parası falan var diye mı. baska adam bulsana kendıne duzgun .
Hikayemizin detayı :
Biz uzun zamandır sevgiliyiz, ayrıldığımızda bu kızla flört etmişti sonra barıştık onu bıraktı, engelledi ve aradan 1 yıl geçti biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve durumlarını aylardır sürekli izliyormuş ama kızla hiç iletişime geçmemiş.
Joker nasıl ben oluyorum? İstese o kızla olabilirdi...
terazide tartıyor. nişanlı dıye ılla evleneceksınız dıye kaide yok. hadı evlendı onu hafızasından silecek diyede durum yok.
pis durum o konumda olmak ıstemezdim.
İşte hafızasından silemeden şimdi onun yanında olmaz mıydı? Aylardır hiç ama hiç konuşmamışlar
kızın haberı yoktur belkı burada sorun kız degıl senın nişanlin . eskı defterlerı kapatıp yenı sayfa acamamıs ve sen nısanlı evleneceksın . bı otur dusun ıstersen .
Bende anlamıyorum... onu istiyorsa beni bıraksın ona gitsin ama öyle bir durumda yok...
durum fiziksel onemlı degıl , beyinde bitmiş mi sen ona bak?
Evet ama beyninde kıza o kadar değer verdiğini düşünmüyorum
az bile olsa ben cok kıllanırdım.
Bende iyi değilim ama ne yapacağımıda bilmiyorum çünkü yazışma falan yok yani kızı istiyor mu istemiyor mu anlamıyorum
içten içe kabaran bişiler demek ki var .
Kız yazarsa ne olur sence?
işin rengi değişir. eleman heyecan yapar
Yani kız elde edebilir mi?
e tabıkı , eşeğe sorsan oda aynı cevabı verecek.
Yolunu yapıyo gibi.
Bilmiyorum...
Biz uzun zamandır sevgiliyiz, ayrıldığımızda bu kızla flört etmişti sonra barıştık onu bıraktı, engelledi ve aradan 1 yıl geçti biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve durumlarını aylardır sürekli izliyormuş ama kıza hiç yazmamış. Bu ne demek sence?
Oha fiyasko
Evet çok kötü bir durum...
Aylardır kızın durumlarına bakıyormuş ama hiç yazmamış
piis herif
Maalesef öyle...
Kız yazarsa nasıl tepki verir sence?
Bacım iyi misin ya ilişkini bitir ya da böyle şeylere izin verme
İzin vermem ama yazarsa ne olur kestiremiyorum
Ayrıl
Her an her şey olabilr 😂
Ama aylardır kızın durumlarını izliyormuş ama hiç yazmamış. Amacı ne olabilir?
Belkidr onu özlemiştir
Özleyen iletişime geçmez miydi?
Biz uzun zamandır sevgiliyiz, ayrıldığımızda bu kızla kısa süre flört etmişti sonra barıştık onu bıraktı, engelledi ve aradan 1 yıl geçti, biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve durumlarını aylardır sürekli izliyormuş.
Aklı kalmıştır veya dikkat çekip kızın yazmasını bekliyordur
Peki kız yazarsa nasıl tepki verir sence?
Yok artık ya
Evet maalesef bunları yaptı...
Biz uzun zamandır sevgiliyiz, ayrıldığımızda bu kızla kısa süre flört etmişti sonra barıştık onu bıraktı, engelledi ve aradan 1 yıl geçti, biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve durumlarını aylardır sürekli izliyormuş ama kıza hiç yazmamış. Amacı ne olabilir?
Takip et öyle söyleyim
Kimseye güvenmiyeceksin bu devirde
Biz uzun zamandır sevgiliyiz, ayrıldığımızda bu kızla kısa süre flört etmişti sonra barıştık onu bıraktı, engelledi ve aradan 1 yıl geçti, biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve durumlarını aylardır sürekli izliyormuş ama kıza hiç yazmamış. Amacı ne olabilir?
Takıntılı bir tip ve yalnız kalmaya korkan birisi, daldan dala uçan kuş gibi düşün kendini illaki bir dala komdurması gerekiyor. Neyse çok konuşmak istemiyorum nişanlısınız çünkü anladığıma göre...
Evet nişanlıyız ama konuş lütfen...
Yani o kızı istese onunla iletişime geçmez miydi?
Şimdi engeli kaldırması bir sorun teşkil etmiyor ama durumlarını izlemesi ona karşı bir düşüncesi olduğunun göstergesi olabilir ya da ona ulaşamadığından dolayı içinde ukte kalmıştır bilemem. Yazmama sebebi ise seninle net bir ilişkisi olduğundan ötürü olabilir. Nişanlı olmanız durumunda da sadece seninle ilgilenmesi gerekiyordu ki bu doğru olanıdır. Zamane aşkları gibi bir durumdasın büyük ihtimalle..
Peki kız yazarsa ne olur sence?
Nişanlı birisine yazmak ta onun karaktersizliği olsun (ama heran her şey değişebilme ihtimali var)
Kız galiba bilmiyor nişanlandığını
Nişanlını kısıtla veya serbest bırak sana kalmış bir durum bu, olacak olan er ya da geç olur zaten.
Haklısın...
Son soru : kız yazarsa benimki nasıl tepki verir sence?
Durumlarına baktığına göre cevap verme yüzdesi yüksek. Fakat seni sahiplendiyse görmezden gelecektir, umarım bu şekilde de olur :))
Gider tabi ki. Soru mu bu da canım.
Neden? Aylardır kızın durumlarına bakıyormuş ama hiç yazmamış
Gidebilir dikkat et
Ama aylardır kızın durumlarına sürekli bakıyormuş ama hiç yazmamış, amacı ne olabilir?
Öyle bir şüphen olan adamdan uzak dur
Ne yapacağımı bilmiyorum:/
Biz uzun zamandır sevgiliyiz, ayrıldığımızda bir kızla flört etmişti sonra barıştık onu bıraktı, engelledi ve aradan 1 yıl geçti biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve durumlarını aylardır sürekli izliyormuş ama kıza hiç yazmamış. Bu ne demek sence?
Kimse durup dururken engeli kaldirmaz
Biz uzun zamandır sevgiliyiz, ayrıldığımızda bu kızla kısa süre flört etmişti sonra barıştık onu bıraktı, engelledi ve aradan 1 yıl geçti, biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve durumlarını aylardır sürekli izliyormuş ama kıza hiç yazmamış. Amacı ne olabilir?
Büyük ihtimalle
Biz uzun zamandır sevgiliyiz, ayrıldığımızda bir kızla flört etmişti sonra barıştık onu bıraktı, engelledi ve aradan 1 yıl geçti biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve durumlarını aylardır sürekli izliyormuş ama kıza hiç yazmamış. Bu ne demek sence?
Giden gider yapacağın bir şey olduğunu sanmıyorum
Maalesef...
Biz uzun zamandır sevgiliyiz, ayrıldığımızda bir kızla flört etmişti sonra barıştık onu bıraktı, engelledi ve aradan 1 yıl geçti biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve durumlarını aylardır sürekli izliyormuş ama kıza hiç yazmamış. Bu ne demek sence?
Oha aa buynuz
Biz uzun zamandır sevgiliyiz, ayrıldığımızda bu kızla kısa süre flört etmişti sonra barıştık onu bıraktı, engelledi ve aradan 1 yıl geçti, biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve durumlarını aylardır sürekli izliyormuş ama kıza hiç yazmamış. Amacı ne olabilir?
gider.
Neden?
Biz uzun zamandır sevgiliyiz, ayrıldığımızda bir kızla flört etmişti sonra barıştık onu bıraktı, engelledi ve aradan 1 yıl geçti biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve durumlarını aylardır sürekli izliyormuş ama kıza hiç yazmamış. Bu ne demek sence?
Girebilir
Neden? Aylardır kızın durumlarına bakıyormuş ama hiç iletişime geçmemiş
Gidrcekse evlenmeden gitsin bırak
Biz uzun zamandır sevgiliyiz, ayrıldığımızda bir kızla flört etmişti sonra barıştık onu bıraktı, engelledi ve aradan 1 yıl geçti biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve durumlarını aylardır sürekli izliyormuş ama kıza hiç yazmamış. Bu ne demek sence?
Bilemem ki hayatınızla ilgili onemli bir konu ama suphelendiğinizi belli etmeden takip edin derim. Farkederse asla hiçbişey oğrenemezsin
Ona sinyal vermiş
Biz uzun zamandır sevgiliyiz, ayrıldığımızda bu kızla flört etmişti sonra barıştık onu bıraktı, engelledi ve aradan 1 yıl geçti biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve durumlarını aylardır sürekli izliyormuş ama kıza hiç yazmamış. Bu ne demek sence?
Ayrılık sebebi
Biz uzun zamandır sevgiliyiz, ayrıldığımızda bir kızla flört etmişti sonra barıştık onu bıraktı, engelledi ve aradan 1 yıl geçti biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve durumlarını aylardır sürekli izliyormuş ama kıza hiç yazmamış. Bu ne demek sence?
Bekle bekle döner
😀
En beklemiyorum...
Biz uzun zamandır sevgiliyiz, ayrıldığımızda bir kızla flört etmişti sonra barıştık onu bıraktı, engelledi ve aradan 1 yıl geçti biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve durumlarını aylardır sürekli izliyormuş ama kıza hiç yazmamış. Bu ne demek sence?
Karaktersizse döner.
Biz uzun zamandır sevgiliyiz, ayrıldığımızda bir kızla flört etmişti sonra barıştık onu bıraktı, engelledi ve aradan 1 yıl geçti biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve durumlarını aylardır sürekli izliyormuş ama kıza hiç yazmamış. Bu ne demek sence?
Yani yaptığı çok ama çok yanlış. Nişanlanmadan kızın engelini kaldırması hoş değil. Sanırım engeli kaldırırak kıskandırmaya çalışmış olabilir. Onun dikkatini çekmeye çalışıyordur. Ama sebep ne olursa olsun böyle bir şey yapmamalı. Engel kaldırılabilir ama takip etmek de çok yanlış
Hayır kıskandırmak için değil çünkü nişanla alakalı paylaşım yapmadı
Nişanlın nişanlandığına dair neden paylaşım yapmadı? Millet mutlu bi anı paylaşmak ister. Neden paylaşmadı?
İkimizde paylaşmadık wptan başka mecralarda paylaştık ordada o kız yok
Çok tuhaf. Bilemedim. Bence bu durumu nişanlına sor...
Evet çok tuhaf :/
Peki o kız yazsa, benimki nasıl tepki verir sence?
Nişanlandığını söylemez diye düşünüyorum
Yani konuşmaya başlar mı?
Mutlaka yazışır, konuşur. Ama konuşma içeriği daha sonradan nasıl devam eder, kestiremiyorum
Bende :/ niyeti be anlamıyorum
Bence bu durumu konuşmanda fayda var. Nihayetinde sevgili değil, nişanlısınız. Artık evlilik adımı atılmış. Hayatını paylaşacağın kişiye bunları sormakta çekinme
8 milyar insanın hepsi aynı değil ki
Evet haklısın
Biz uzun zamandır sevgiliyiz, ayrıldığımızda bir kızla flört etmişti sonra barıştık onu bıraktı, engelledi ve aradan 1 yıl geçti biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve durumlarını aylardır sürekli izliyormuş ama kıza hiç yazmamış. Bu ne demek sence?
Erkekler az biraz aç gözlüdür çoklu ilişki konusunda. Gizliden ona da işte ayağı. Ayık ol.
Ama kıza hiç yazmamış, sadece bakıyormuş, o kızı istese iletişime geçmez miydi?
Geçse bile bunu sana mı söyler. Ya da randımanlı davranıyordur.
Hayır ortak arkadaşımız söylerdi...
Peki kız yazsa ne olur sence?
Kız yazsa o erkek havalara uçar
Nasıl havalara uçar?
Ego olarak mı havalanır yoksa mutluluktan mı havalanır?
Mutluluktan
Yapma :/
Yani onunla yazışır?
Yaw herkesin kendi nefsi yokmu. Sen şu an burada yazışmıyormusun?
Ama ben flört niyetiyle yazılmıyorum 😊
Erkekler kadınlara karşı çok mu zayıf?
Yani sonuçta sen burada onunla ilgili bir meseleyi konuşuyorsun ve onun haberi yok. O da senden gizli başka yazışmalar yapar, haberin olmaz. Bunu dedim.
Evet haklısın ama ben burada keyifi bir konuşma içerisinde değilim ama o o kızla belkide ona dönmek ve tekrar beraber olmak içim yazışırsa bu çok kötü
Kusura bakma ama, sen az biraz safsın.
Niye? 😔😊
Anlamaya çalışmıyorsun. Tiptin kafamızı yeter
Gider yarın
senın ılk sevgılınmı o?
Evet...
Aylardır kızın durumlarına bakıyormuş ama hiç yazmamış
Gider
Biz uzun zamandır sevgiliyiz, ayrıldığımızda bu kızla kısa süre flört etmişti sonra barıştık onu bıraktı, engelledi ve aradan 1 yıl geçti, biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve durumlarını aylardır sürekli izliyormuş ama kıza hiç yazmamış. Bu ne demek sence?
Gitmiştir bile
Biz uzun zamandır sevgiliyiz, ayrıldığımızda bir kızla flört etmişti sonra barıştık onu bıraktı, engelledi ve aradan 1 yıl geçti biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve durumlarını aylardır sürekli izliyormuş ama kıza hiç yazmamış. Bu ne demek sence?
Belki.
Aylardır kızın durumlarına bakıyormuş ama hiç yazmamış. Amacı ne olabilir?
Süreci takip et
Aylardır kızın durumlarına bakıyormuş ama hiç yazmamış. Amaç nedir sizce?
Git sor
Gider tabiki
Neden? Giden şimdiye gitmez miydi? Aylardır kızın durumlarına bakıyormuş ama hiç iletişime geçmemiş.
Puuuu adi
Maalesef...
Aylardır kızın durumlarına bakıyormuş ama hiç yazmamış. Niyeti ne sence?
G I D E C E K
Biz uzun zamandır sevgiliyiz, ayrıldığımızda bu kızla flört etmişti sonra barıştık onu bıraktı, engelledi ve aradan 1 yıl geçti biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve durumlarını aylardır sürekli izliyormuş ama kıza hiç yazmamış. Bu ne demek sence?
Olabilir
Biz uzun zamandır sevgiliyiz, ayrıldığımızda bir kızla flört etmişti sonra barıştık onu bıraktı, engelledi ve aradan 1 yıl geçti biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve durumlarını aylardır sürekli izliyormuş ama kıza hiç yazmamış. Bu ne demek sence?
Aman boş ver gizliden yazar
Kız hal hatır sormak için yazmış benimkide 2 kere uzun cevaplar yazmış ama en son kızın attığı mesaja bir gündür cevap yazmamış. Çıldırıcam ne yapıyor bu?
Seni unutmuş çoktan simtiret bence ya 😄😅
Kıza sen nişanlanmadın mı diye sormuş, bu ne denek?
Oha yuh artık baya ilgiyi işte 😅
Ama bunu sormak ne anlama geliyor ki?
Merak etmiş onu
Evet onu anladım da, niye böyle bir soru soruyor?
Kanka bunu oğlana sorsana neblm benyA
gider
Biz uzun zamandır sevgiliyiz, ayrıldığımızda bir kızla flört etmişti sonra barıştık onu bıraktı, engelledi ve aradan 1 yıl geçti biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve durumlarını aylardır sürekli izliyormuş ama kıza hiç yazmamış. Bu ne demek sence?
gider gider
Biz uzun zamandır sevgiliyiz, ayrıldığımızda bu kızla kısa süre flört etmişti sonra barıştık onu bıraktı, engelledi ve aradan 1 yıl geçti, biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve durumlarını aylardır sürekli izliyormuş ama kıza hiç yazmamış. Amacı ne olabilir?
Dönmez!
Biz uzun zamandır sevgiliyiz, ayrıldığımızda bir kızla flört etmişti sonra barıştık onu bıraktı, engelledi ve aradan 1 yıl geçti biz nişanlanmadan 1 ay önce kızın engelini kaldırmış ve durumlarını aylardır sürekli izliyormuş ama kıza hiç yazmamış. Bu ne demek sence?
Ne alaka
Bend anlamadım...
Aylardır kızın durumlarına bakıyormuş ama hiç yazmamış, ne yapmaya çalışıyor?