Kızlar beni en iyi siz anlarsınız lütfen bakar mısınız?

Benim bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı ve olmasını da istemiyorum ama sınıfımdan bi çocuğa aşık oldum onun benden utanan konuşurken heyecanlanan ve sürekli beni izleyen hallerine aşık oldum. Resmen utangaç erkek hareketleri sergiledi yakışıklı bi çocuk aynı zamanda. Ama çocuk aslında hiç çekingen değil hatta sevgilisi de olmuş bildiğim kadarıyla. Benimle hiç konuşmazdı toplu bi ortamda benim gözüme bakamazdı. Ve hep benim ilgimi çekmeye çalışıyodu çünkü bana bakarak bişeyler söylüyodu ben bakınca kafasını çeviriyodu ve beni sınıftaki bi kaç erkekten de kıskandı. Ama benimle hiç konuşmuyo neden böyle yapıyo şimdi sınıflarımız değişti ama okulda hala bana bakıyo gördüğü yerde muhabbeti bırakıp bakıyo neden böyle davranmış olabilir. Sevgili yapmak istemiyorum ama aşık oldum zaten teklif etse kabul etmek üzerinde çok düşünürüm o zaman bu işin peşini bırakmalı mıyım? Lütfen eleştirmeyin düşündüğünüzü yazın
Güncellemeler
+1 yıl
Abuk subuk da olsa bişey yazın kafayı yiyeceğim
Güncellemeler
+1 yıl
yok mu daha görüşü olan ya 😏
Kızlar beni en iyi siz anlarsınız lütfen bakar mısınız?
Cevapla