Benim bu yaşıma kadar hiç sevgilim olmadı ve olmasını da istemiyorum ama sınıfımdan bi çocuğa aşık oldum onun benden utanan konuşurken heyecanlanan ve sürekli beni izleyen hallerine aşık oldum. Resmen utangaç erkek hareketleri sergiledi yakışıklı bi çocuk aynı zamanda. Ama çocuk aslında hiç çekingen değil hatta sevgilisi de olmuş bildiğim kadarıyla. Benimle hiç konuşmazdı toplu bi ortamda benim gözüme bakamazdı. Ve hep benim ilgimi çekmeye çalışıyodu çünkü bana bakarak bişeyler söylüyodu ben bakınca kafasını çeviriyodu ve beni sınıftaki bi kaç erkekten de kıskandı. Ama benimle hiç konuşmuyo neden böyle yapıyo şimdi sınıflarımız değişti ama okulda hala bana bakıyo gördüğü yerde muhabbeti bırakıp bakıyo neden böyle davranmış olabilir. Sevgili yapmak istemiyorum ama aşık oldum zaten teklif etse kabul etmek üzerinde çok düşünürüm o zaman bu işin peşini bırakmalı mıyım? Lütfen eleştirmeyin düşündüğünüzü yazın
Güncellemeler
+1 yıl
Abuk subuk da olsa bişey yazın kafayı yiyeceğim
Güncellemeler
+1 yıl
yok mu daha görüşü olan ya 😏
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer