AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
153Cevap
Okumanın evlilikle alakası yok evli olanlarda okuya bilir okumanın yaşı veya hayat şartı olmaz
Bir söze kanacak kadar saf olma herkes öyle söyler sonrasında pişmanlık var bu işin
Başkasının parasına güvenerek yaşama bence okumak daha mantıklı
Evliliği çözüm olarak gören ve bunu aşılayan zihniyetin kökü kurumalı...
ablacım yapma pişman olursun tabiiki de bir de türkiyede yaşıyoruz maalesef kadın cinayetleri çok fazla ne diye hayatını karartasın ki
ben de 19 um ve meznum ama sana katılmıyorum kendi ayaklarımın üzerinde durmak en iyisi
Cok pisman olursun hemde nasil pisman olursun eski aklim olsayfi keske okurdum diyecek kadar hemde
senin geleceğini düşünmüyor kendi çıkarını düşünüyor
Hayır bu yağmur dan kaçarken doluya tutulmak gibi bişey olur
Saaaaaaaakııınnnnnn önce okul ama okumak için değil geliśmek için okul
Bir çözüm değildir. Aksine bir çok hatanın başlangıcıdır. Okuyun.
Hayatını bir başkasına bağımlı hale getirmek hayatta yapacağın en büyük hata olur.
Değildir. Oku mesleğini eline al koca bulunur, eğitim her yaşta kolay olmuyor.
Şimdi böyle der. Yarın birgün sorun yaşarsınız sonra keşke mesleğimi elime alsaydım dersin
Kolay değil o dediği okumak varken bu yaşta evlenip napıcaksın
Olursun canim oku okuda baban gibi esssek olma demisler
Okuduğum halde 21 yaşımda evlendim. Ve inanılmaz pişmanım şuanda. Keşke hepsş bir kabus olsada uyansam diyorum. O yüzeen okumak bin kere daha iyi inan bana
Yani hem okuyorsun hem evlenmissin oyle mi?
Peki neden pismansiniz?
Aynen öyle. Güzel günlerimizde oluyor ama yaşca bence evliliğim fazla erken oldu. O yaşta eğitimine, geliştirmene, gezmene bak. Evlilik sorumluluk ve paylaşım istiyor. Bunları sonradanda yapabilirsin. Bence en ideali 25 den sonra evlenmek. Öncesi baş ağrıtır. Ayrıca derslere çok kafa veremiyorsun. Bir sürü başka işim oluyor.
Ben biraz daha cok bilgi almak isterim, cunku ben ayni seyi yasiyorum sevgilimle. Ozelden yaza bilirmisin?
Oku ve kimseye minnet etme seni karıyerın kurtarır canım 🙏🏻
Aile baskısı yoksa evlenmek için erken olduğunu düşünüyorum...
21 de iftira dolandırma boşanma nafaka yıkım ile boşar güçlü kadın olursun
Bütün ekonomik özgürlüğün elinden gider ama senin bileceğin iş
Kesnlıkle oklu bitırmeden evlnme cok pişman olursun
20 yasında okulunu oku evlenme ben sana bakarım diyen sevgili yalan konuşur
25 yaşındayım bana hiç böyle diyen olmadı
Diyen olsa evlenirdim
Pişman olacaksın... okul bittikten sonra evlen kaçıyorum...
Kaçıyor mu?
Dandik bi üniversitenin dandik bi bölümünü okumaktansa evlen daha iyi
Hayatının yanlışını yaparsın yalniz daha sonrasi için planin varsa bilemem
Hayır değildir, pişman olursun hem 20 yaş daha erken
Bence 20 erken gibi şahsen ben 30 larda düşünüyorum ama çok sevdiğim birisi olursa ayrı tabi ki
Sen sen ol kendin para kazanmadan el adamı ile evlenme
Kanma bacım bak ben de sözlüyüm ama üni sınavına hazırlanıyorum geleceğini bir adama bırakma
Kendi ekonomik özgürlüğünü kazan. Kimsenin lafıyla yaşanmıyor bu hayat.
Hayır çözüm değil. 22 yaşındayım ben daha lise okuyorum, üniversiteyi bitirmeden asla evlenmem.
Hayatın boyunca ekonomik olarak bir erkeğe bağlı kalmak hayalinse neden olmasın
Eğer hayatını kurtaracak, zengin bir koca bulduysan hiç tereddüt etme, evlen. Para önemli! Ama eğer seni o kadar da yükseltecek biri değilse üniversiteden mezun ol, iyi bir kariyer yap onlar senin peşinden koşsun.
Paea diye diye hayatınızı mahvediyorsunuz
Pişman olursun. Ben yaptım ve pişman oldum. Kendi paranı kazanabileceğin bir işin olmadan evlenmemelisin.
pişman olmakla kalmazsın kafanı duvarlara vurursun bir kariyer yap işini mesleğini eline al hiçbir erkeğe muhtaç olmayacak kadar iyi bir seviyeye gel kendi maaşın kendi birikimin olsun aksi taktirde kesinlikle hata yaparsın
Yanlış olmasında önemli bir bölüm degilse okuma bence
Öyle diyen insanlardan uzak DURUN ! Gerçekten seven insan senin hayatının akılını böyle engellemez oku, birey ol kendi paranı kazan kimseye muhtaç olma..
Okulu bırakmak en büyük pişmanlıktır erkeğin eline bakma aldattığı an seni bosancaksin eee nolcak işin yok kimliğin yok hiç bir haltin yok nap icaksin nerde caliscaksan akıllı olun ya bok bakar sana
Sakin evlenmeyin Evleninde okuyun evlenin 22 yasimda sevdiyim adamla evlendim 25 yasim var bosaniyorum Amma okudum simdi bebeyimede kendimede yeterim Sakin evlenmeyin
3 yıl çok erken ya
Dünyaya bir kere geliyorsun okula git eğlen kendi parani kazan ve biraz özgürce yasa evlensen bile çalış asla bir erkeğe muhtaç olma çok pişman olursun
Annem evlendi ve tüm hayatı boyunca babamdan yemediği hakaret kalmadı yine de sen bilirsin kavga anında oradan vurabilir
Evin içerisinde tıkılı kalmanın bir çözüm yolu yok. Okumanın yararını her zaman görürsün. Eğer evin içinde de tıkılı kalmak gibi bir yöntem sunmuşsa okuduktan sonra eğer çok seviyorsan o zaman tıkılı kalabilirsin.
Asla bir çözüm değildir.. Kaçıştan başka bi şey değildir.
Bölüme bağlı bence tıp diş hukuk falansa okumak mantıklı olur da gerisi işsizlik zaten shhsh onun yerine kitap oku shshhs
Artık onların bile işi zor diş hekimi arkadaşıma asgari ücret teklif eden yerler var
Yani isteyen istediğini seçmekte özgür tabii illa felaket senaryosu yazmaya gerek de yok ama yine de kendi ekonomik özgürlüğün olmadığı zaman bir nevi riske girmiş olursun.
Tamamen cahilliktir. Mesleksiz sekilde evlenip koca eline vercegi 3 kueusa bakip rahatca para harcayamamak olasi bir bosanma durumunda baba evine gidip caliscak is bulamamaktir.
Eğer ailenin ekonomik durumu iyiyse çocuğa güvenip sakın evlenme hayatını yaşa, çocuğun ekonomik gücü iyi ve seni seviyorsa evlen bence ben okudum pişmanım hem işsizim hem yüzüme bakan yok şu an
Sonun müge anli veya esra erol olur yapma guzum oku
Ben 19yasindayim açıköğretimden devam ediyorum ve nişanlıyım
kendi paranı kazan oku çalış başkasının eline bakma kendi paranı harcamak kadar güzel bişey yok elin adamına muhtaç olma yarın bigün çocukul kalıp ayrılsanız naparsın
Evlen bu millet okuyandan anlamıyor delirirsin pisliklerle uğraşacağına... Çocuk doğur kıdem kazan. Cahil sülale aile varken okuman hiç çevren nasıl ondan haber ver
Bu yaşa çok bağlı bir şey değil artık reşit olmuşsun, herkesin farklı evlenme yaşları olabiliyor eğer sen kendini hazır hissediyor ve makbul görüyorsan karşıdaki insanı neden olmasın?
Kesinlikle boyle soyleyen birisinden uzak dur. Sonuc olarak diger kisinin aklindan gecenleri tam olarak bilemezsin ve butun hayati sadece o kisiye baglaman cok buyuk bir hata.
Ondan önce 20yaşında zaten evlenme bırak sevgili kal dahada tanı adamı baktınız artık herşeyinizi biliyorsunuz kimin ne olduğunu geçinenileceksen evlen
karşı cins çözüm odaklı olduğunu öğrendiğinde bunu koz olarak kullanır
benden başkasına gidemez ayrılamaz gözü ile aklına gelen şeyleri yapabilir
Evlenmekte okumakta tercihtir ama şahsi görüşüm her kadının elinden geldiğince okul basamaklarını çıkması ekonomisi eline almasıdır.
tabikide oku belki bir gün seni yarı yolda bırakacak o yüzden kimseye muhtaç olmamak icin okulu bitir bi mesleğin olsun.
Çok yanlış evlilik için yaşın çok genç önce oku mesleğini eline al kendi paranı kazanmanın verdiği keyifi mutluluğu tadarsan evlenmek istemezsin bile
Hayır bence ne olursa olsun oku ve diplomanı eline al. Kimseye güven olmaz. Bugün seviyorum bakarım diyen yarın seni tanımaz kim der?