Eşimin ailesi zoruyla tesettüre girdim açılmak istiyorum biraz uzun ama cevaplar mısınız?

Merhabalar. Eşimle 7 yıl önce tanıştım. Eşim doğulu. Baskıcı bir ailede yetişmiş. Bende onun tersine serbest bir ailede yetiştim. Eşim ailesiyle görüşmüyordu taki biz nişanlanmaya karar verene kadar. Sorunlar o zaman başladı. Açık bi kız alamayız dediler. Eşim ben seviyorum evleneceğim dedi. Babası istemeye gelmedi. Annesi dayıları dedesi falan geldiler bi şekilde nişanlandık. Nişandada bir sürü problem oldu. Tam düğünümüze 1 hafta kala tesettür yüzünden nişan attık. Eşim bi ailesine bi bana hak verince patlak verdi. Ben onu çok sevdiğim için ve nişan atmak bizde iyi olmadığı için tesettüre girmeyi kabul ettim. 3 yıldır evliyiz 1 çocuğumuz var. Şimdi 4 yıldır tesettürlüyüm. Imanlı bir insanım namazımı kılar orucumu tutarım ama hem kendi isteğimle kapanmadığım Allah için değil eşim için kapandığım için kendimi münafık gibi hissediyorum hemde gururuma yediremiyorum. Eşime bi kaç kere söyledim açılmak istediğimi ama hem ailesi hemde çevre baskısı yüzünden istemedi ne yapmalıyım?
Eşimin ailesi zoruyla tesettüre girdim açılmak istiyorum biraz uzun ama cevaplar mısınız?
Cevapla