Laf atmanın bir adabı varmıdır yoksa ne düşünürsen söylermisin?

Çalıştığımın blokta genç bir çocuk laf attı, attı diyorum ne zaman yanından geçsem konuşuyor çocuk. sonra dönüp bakınca seninle çıkmak istiyorum dedi 🤔😅😅 dedimki ben annenden büyüğüdür bunu duymamış olayım. Yaşıma inanmadı kimlik gösterdim 😅😅😅gerçekten annesinden büyüğüm.
Ya ergen arkadaşlar yapmayın böyle lütfen laf atmanın bir adabı var.
Laf atmanın bir adabı varmıdır yoksa ne düşünürsen söylermisin?
Cevapla