Küçüklüğümden beri hayatımda sevdiğim biri olsun aynı sevgiyi onda da göreyim, yanımda olsun ayrılmayayım istedim, bunun üzerine hayallerim oldu, hayatıma giren çıkan hiç bunu anlamadı zaten hayatıma 2 kişi girdi sadece, ilki hiç olmadı diye oldu ikincisi ise çok sevdiğim biriydi benle çok uğraştı sonra tek gece yaşayıp terk etti, ben bu kızla evlenmek konusunda o kadar emindim ki tam aradığım eş dedim, o gece öyle yaşandı sana karşı duygum yok deyip ısrarla , büyük kararlılıkla terk etti beni, çok çaresiz kaldım. Böyle bir erkek olarak doğduğuma görmediğim sevgiden dolayı çok üzgünüm, bugün çok ağladım, sorun bende niye bilmiyorum, benim hayatıma giren kızların kalbi taştan bişey, bana herkes çok acımasız davranıyor, duygularımı hissettiremiyorum napmalıyım?
Vicdansız, anlayışsız , zalim ruhlu erkek olmak doğru olan, bulamazsın istediğini, kaderin öyle
Yoo, böyle olmalısın, ağlaya ağlaya bulacan sevdiğini
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer