Red Yediğim Kızların Arkasından Hep Ağlıyorum, Mayam Bozuk Napmalıyım?

Küçüklüğümden beri hayatımda sevdiğim biri olsun aynı sevgiyi onda da göreyim, yanımda olsun ayrılmayayım istedim, bunun üzerine hayallerim oldu, hayatıma giren çıkan hiç bunu anlamadı zaten hayatıma 2 kişi girdi sadece, ilki hiç olmadı diye oldu ikincisi ise çok sevdiğim biriydi benle çok uğraştı sonra tek gece yaşayıp terk etti, ben bu kızla evlenmek konusunda o kadar emindim ki tam aradığım eş dedim, o gece öyle yaşandı sana karşı duygum yok deyip ısrarla , büyük kararlılıkla terk etti beni, çok çaresiz kaldım. Böyle bir erkek olarak doğduğuma görmediğim sevgiden dolayı çok üzgünüm, bugün çok ağladım, sorun bende niye bilmiyorum, benim hayatıma giren kızların kalbi taştan bişey, bana herkes çok acımasız davranıyor, duygularımı hissettiremiyorum napmalıyım?
Vicdansız, anlayışsız , zalim ruhlu erkek olmak doğru olan, bulamazsın istediğini, kaderin öyle
Yoo, böyle olmalısın, ağlaya ağlaya bulacan sevdiğini
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Red Yediğim Kızların Arkasından Hep Ağlıyorum, Mayam Bozuk Napmalıyım?
Cevapla