Üzülürüm elbette ama onun adına.. Çünkü bunu yaptığı andan 1 dakika sonra kendisi benimle iletişime geçebileceği her kanaldan engellenmiş ve beni kaybetmiş olur..
Bana bir başkasının ismi ile hitap ediyorsa o bir başkası hâlan aklındadır. Ve benimde aklında başkası olan kişiyle işim olmaz. Ben de psikolog ya da akıl düzeltici değilim. Başka kişilere yönelirim. Flört mü yok?