Eşimle kavga etmiyoruz , birbirimizi seviyoruz ama artık birbirimizi arzulamıyoruz. Çok uzun zamandır benim isteğimle sevişiyorduk ama artık yoruldum. Onun da birşeyler yapmasını istiyorum. Ben elimi çekince hayatımız ev arkadaşlığına döndü. Arzularını kaybetmiş gibi , maddi açıdan bir eksiğimiz yok. sık sık beni sevdiğini söyler ama insanın doğasındaki bu ilgi alaka dokunma temas hislerininde bi şekilde tamamlanması gerekmezmi? Ona kalsa hep böyle yaşayalım. Ama böyle ne kadar gidecek?
Eşimle birbirimizi seviyoruz ama artık arzulamıyoruz. Bu evlilik böyle kaç sene gider?
Ona göre belki gidebildiği kadar veya bir ömür gidecek. Fakat senin için bir noktada patlayacak. Sende bu patlamayı ne zaman yapacağının hesabını yapıyorsun.
İnsan doğası, şu bu gibi terimlere gerek yok. Cinsellik ikinizin ihtiyacı mı? Evet. Eşler olarak bu konuda birbirinize gönülden yanıt vermeniz gerekmez mi? Gerekir. Bu konuda birbirinize karşı sorumlumusunuz? Evet, sorumlusunuz.
Bu noktada, eşinizin bu konuda ki durumunu irdelemeniz önemli. Bir sağlık sorunu mu var, performansı mı düştü, morali mi bozuk, sizden mi soğudu, heyecanını mı yitirdi.
Siz problemlerin üstüne gider, çözüm bulmaya çalışırsınız. Bulduğunuz çözümler sonuç vermediği vakit bir yön belirlersiniz.
Muhtemelen hep. İçinde yoksa o istek ve tutku ona göre yaşar çünkü insan. Kaç sene gider o size bağlı bazı şeyler es geçilirse (ki ne kadar mümkün olur bilinmez) gider. Ama onun dışında bir tarafın zorlaması ile gittiği sürece bu durum pek parlak olmaz
çoğunda sevgi yok. ama sende bende sevgi de var. yuva huzuru da var. temas da var ama ilerisi yok. bu çok bezdirici bişey ya. sırf bunun için boşanılmıyor da...
45 yas gıbı yazmıssın dogru ise eşinde o yaslarda dıye dusunuyorum.
bu ilgi azalması seker tansıyon kalp ya da ilaç kullanımı etkiler .
psikolojık durumlarda etkendır . tabi burada seninkinin camış olmadığını varsayarak yorum yaptım ..
velev kı adamı gömmüşsün ama bazı nedenlerı bilmıyoruz , belki adamı cok boğuyorsun vızıklıyorsun , adam daha sakın olmak ıstıyor ya da senınle ılgılı tensel uyum çekim ve hijyenle ilgili sıkıntıları var , bunu sümen altı etmişte olabilirsin.
birde kac yıllık evlısınız , 10 + ise haftada 1 normaldır be bacım .
sen yine buna epimedyumlu macun yedir işe yarayacaktır ..
hemende bosanmayı , kaçak et kesmeyi düşünmüssün yani.
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Durum uzun zamandır böyle, boşanmayı şimdi düşünüyorum, onu seviyorum zaman vermeden olmaz tabiiki. Vıdı vıdı yapmıyorum , çok konuşmuyoruz zaten
buz gibi kadınsın demek... biraz cilve yap, özel iç çamaşırları giy bir rakı sofrası hazırla hayatına renk kat... ha yok bunları yapıyorum yine de tık yok diyosan ya adam birini buldu cinselliğini onunla sevgiyi seninle yaşıyor ya da gay
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Keşke buz gibi olsaydım sen haklı olsaydın, bakımsız değilim bu söylediklerini çok yaptım erkek gibi peşinden koşamam artık , başkası var mı bilmiyorum
Boşa o zaman kendine 25 lik bi oğlan bul. Sabah akşam inmez üstünden...
Abla adama yemekte dayan viyagrayı... Dayan tahin pekmezi. Sen ne kadar istekli olursan onuda o kadar istedirsin kendini... Kendini arzulat. Evin içinde cilve et göster azcık ucundan fantezi yap... Bi dönem o çok ister bi döneö sen çok istersin... Şikayet etme...
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Korean ginseng i aldım bişey olmuyo, ilaçlar vitaminler hep para tuzağı
İki çeşit viagra var... Birinde yanlış hatırlamıyorsam tadalafil var diğerinde de verdanafil olması lazım... Eşinle beraber jinekoloğa hastaneye vidiyorsunuz ve kan testiyle eşinin vücudunun hangi etken maddeye ihtiyacı ve ne kadar ihtiyacının olduğunu bu etken maddeyi ne sıklıkla alması gerektiğini ööğreniyorsunuz. Eğer kalkıyor ve sertleşmiyorsa zevk çubuğu ya da testesteronlara takılan lastıklerden alıyorsunuz... Şimdi detaylı açıklayacam da doktorun tavsiyesi ile yapmanız daha doğru. Bu bahsettiğin şey çözülmeyecek bişey değil. Aksine uzman kontrolü ile çabucak aşılacak bir durum olabilir. İsteğini anlıyorum ama adamınkide kalkmıyo arada kalkıyo diye farklı düşüncelere girmemen en doğrusu olur. Sonuçta iyi günde ve kötü günde diye anlaşıp bir yastığa baş koydunuz
Birde şu var. Beni yanlış anlamanı istemem. bşrde vajinanın çok genişlemesi ile erkeğin aldığı haz azaldıysa erkek isteksizleşebilir... Farklı yollar deneyebilirsiniz
Abla bence yaşça çok büyüksün bana düşermi akıl vermek bilmem ama ver viagrayı yemeğine suyuna sevişirken de naza çek ama belli bir yaştan sonra bünye de daha az istiyor
Sessiz bir şekilde Test et onu Ev içinde giyim tarzınızı değiştirin Yaklaşımlarını takip edin uzaktan nasıl dönecek size sizdeki değişikliği farkedecekmi bunu bekleyin
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Böyle evlilik çok var. Sizinkisi artık bir ev arkadasligi gibi olmuş. Ama isteklerin de karşılanmasi lazım. Yoksa eziyet olur.
Tedavi de gorse ilk zaman ki gibi olamaz. Erkeğin istek bitmesi durumu bir sağlik sorunudur bence🤔tıpta tabi ki bunun çozümu var. Dr. Berk Karataş tan yardim alabilirsiniz
Yerden göğe kadar haklısınız. Konu detaylı, bir kaç kelime ile anlatılıp,çözülemez. Yaşlarımız gereği zaman zaman kaybetsekte heyecanlarımızı, bunu geri getirmek te elimiz de, imkansız değil yani. Gelin konuşalım.
al benden de aynsısı sızın tam tersi ama yapacak bısey yok surdurecegız oyle ya da boyle bende daha neler var soyleyemedıgım neyse sıkıntılı sadece sabırrr
Işte bu yüzden hep söylerim ilişkide farklı zevkleri yaşamayı seven kadın olmalı. Yaşım 45 ve aşırı libido sorunum var benim için de evlenirsem kadının isteksiz olması sorun olur.
Cinsel ilişki azlığına normal diyebilirim ama , dokunma oksama sevisme veya kısmi sevişmeler vb unsurların devamlılığının olmaması şaşırtıcı kaç yaşında?
çok kötü bir durum, cinsellik olmadan yaşaması çok zor, demekki neymiş evgi her şeye yetmiyormuş. Cinsellik de olacak, maddiyatta olacak, bunlardan sonra sevgi gelir bence
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Bırak böyle işleri ile evli olan adamların hayatınızdan çıkarın
libidosunu arttırıcı yani azdırıcı şeyler atsan yemeğine ya da içeceğine?
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
45 üstü yazmışsınız bu yaşta bu neyin azgınlığı anlamadım 35 ten sonra libido giderek düşer zaten şehvet de kalmaz ki 45 ten sonra arada bir yapıverin olsun bitsin idare edeceksin yani
@Aşkınsın @tutkununfrekansi hanımefendi 45 yaşın üzerinde, eşinin de öyle olduğunu varsayarsak 50 yaşında ve 25-30 senedir evli olup aktif cinsel yaşamı olan erkek için normal değil mi? Ne yapsın 50 yaşında adam haftada 2-3 mü yapsın? Ayda 1-2 yapar ve normaldir yani... yaş bilgisine bakın lütfen.
@tutkununfrekansı demek ki yapamıyor, yapsa yapar zaten. Herkesin biyolojik durumu aynı değil. Sizin bedeniniz buna müsade ediyordur siz yaparsınız, belli ki hanımefendinin eşinin etmiyor ve yapmıyor.
Herkes aynı değildir. Kendiniz gibi görmeyin. 25 senelik aktif cinsel yaşamı olan birisini düşünün.
Herhangi bir sağlık problemi olmayan erkek veya kadınlarda seks azalabilir ama bitmez ve hatta yaş ilerledikçe daha bilinçli olunuyor diye düşünüyorum, teşekkür ederim
Evet burası yardım alma yeri değil ancak herkes bir sürü problem paylaşıyor buradan bende bakalım insanlar ne deyecek dedim sadece , konuşamıyorum çok önce denemiştim , bozdu beni , açık değil ki