Eşimle birbirimizi seviyoruz ama artık arzulamıyoruz. Bu evlilik böyle kaç sene gider?

Eşimle kavga etmiyoruz , birbirimizi seviyoruz ama artık birbirimizi arzulamıyoruz. Çok uzun zamandır benim isteğimle sevişiyorduk ama artık yoruldum. Onun da birşeyler yapmasını istiyorum. Ben elimi çekince hayatımız ev arkadaşlığına döndü. Arzularını kaybetmiş gibi , maddi açıdan bir eksiğimiz yok. sık sık beni sevdiğini söyler ama insanın doğasındaki bu ilgi alaka dokunma temas hislerininde bi şekilde tamamlanması gerekmezmi? Ona kalsa hep böyle yaşayalım. Ama böyle ne kadar gidecek?
Eşimle birbirimizi seviyoruz ama artık arzulamıyoruz. Bu evlilik böyle kaç sene gider?
Eşimle birbirimizi seviyoruz ama artık arzulamıyoruz. Bu evlilik böyle kaç sene gider?
Cevapla