İkimizde evliyiz çok seviyoruz ama sonu yokne yapmaliyim?

Lütfen yargilamayacak olanlar cevap yazsın. Bende biliyorum zaten doğru bir durum olmadığını. Ben 10 yildir evliyim ama evliliğimin 3. Senesinde çok kotu seyler yaşadım esime karsi sevgim tamamen bitti ama çocuğum olduguicin ayrılamadım onu biraz daha büyütüp en azindan çalışabilmek için. Neyse sonra 2 yıl önce birini tanıdim bira daha asla kimseyi sevmem derken bütün düşüncelerimi yıktı beni iyileştirdi ki kendiside benim gibi birlikte olduğumuz müddetçe daha mutlu ve iyi bir hale geldi. Onunda eşi aldatmış onu hemde defalarca ama çocuklarına çok düşkün adam onlari birsekilde aile ortaminda buyutebilmek icin devqm ettiriyor. Benim sormak istedigim benim gibi ayni durumu yaşayan var mı ben onu o da beni cok seviyor herşey harika ilk günden beri ama ben hep huzursuzum çünkü hep belirsizlik gelecegimiz ne olacak belli değil esini ne kadar sevmedigini bilsemde gönlüm onunla bir arada bulunmasına onunla yemek yiyip alisverise bile gidiyor olmasina razi olmuyor kafayi yicek gibi oluyorum ama ses etmiyorum çünkü yapacak bişey yok ondan ayrılsam biliyorum ki yapamicam ama ayrilmasam hergün kafama takıyorum hayatimdaki hicbirseye odaklanamiyorum nasil aşarım bu kıskançlık sorunumu veya baska nasil çıkış yolu olabilir ki?
İkimizde evliyiz çok seviyoruz ama sonu yokne yapmaliyim?
Cevapla