Eski sevgilim beni üzdükten sonra bida sevgili yapmadım.
Yeni sevgili nasil yapilir?
Unutmuşum
Yeni sevgili nasil yapilir?
Unutmuşum
Saygı, nezaket ve güven bir erkeğin en büyük göstergesidir.. her şeyin rengi solar , dökülür ve solar ancak kişilik ve kültür asla solmaz, bozulmaz ve çürümez.. Erkek gibi erkek olmanın en büyük özelliği bitlikte olduğu ve kendini seven kadına saygı ve nezaket ile davranıp güvenini kazanmalıdır.. Sen sevgi dolu biri olduktan sonra mutlaka seven biri çıkar..
Bende aynı durumdayım çok uzun bir süredir sevgilim olmadı , bende bı arayış içine girdim son zamanlarda ama daha flört aşamasındayken bile kendimi bu konulara o kadar uzak hissettim ki , sürekli konuşmak zorundasın yazmayınca hesap sormalar bir yere gidince trip yemeler vs vs zaten herkes biliyor bahsettiğim şeyleri bende vazgeçtim, gerek yok sürekli bı sinir stres altında olmaya , bana kalırsa sende aynı şeyleri yaşayacaksın sonra diceksin yok bana göre değil bu işler 😂 ama bellide olmaz belki hayat yüzüne gukert bu seferde istediğin gibi bı ilişkin olur
Sakın ilişkiye hazır olduğunu hissettiğini kimseye anlatma reelde Tamam ben bir ilişkiye hazırım dedim 6 haftada 55 kadınla buluştum bu hafta da 7 kadınla daha buluşacağım sırf arkadaşlarım başıma kakmasinlar diye ne güzel 4 yıldır yalnızdım
Cevap
71Cevap
Sevgili yapmayı unutmuşsun diye bir şey yok. Önceki ilişkinde üzüldüğün için artık aşka olan inancın sarsılmıştır ve önüne birisi çıksa dahi sen o kişiyi fark etmeyecek, veya fark etsende istemeyecek duruma gelmiş olabilirsin. Ayrılır ayrılmaz duygu beslemediği kişilerle sevgili olan şahıslara göre, sen iyisin. Karşına düzgün ve sevebileceğin birisi çıkarsa o zaman sevgilin olur.
Off bende böyleyim biri bu şekilde yaklaşsa bir tuhaf oluyorum en fazla iki gün konuşup üçüncü gün engelliyorum o kadar uzağım bu konulardan, şimdi iş ortamında tanıştığım biri var çok iyi davranıyor vs ama içim almıyor hep arkadaş gibi yaklaşmaya çalışıyorum ama daha ne kadar oyalarim bilmiyorum
Bekliyorum xper2 sin atabilirsin
Benim soruma görüş at ordan yazicam
Valla yapma boş ver gerek yok yemin ederim. Seviliyorsan ne ala sana ama aksi taktirde insanın psikolojisi bile bozuluyor valla. Gez toz eğlen. Sevgilimiymis evlilikmis olmaasada olur.
yarım kilo un, 2 yumurta, yarım kase yoğurtla yoğur at fırına
Sanalda imkansıza yakın da dışar8da ortamlarda bulunarak yapabilirsin. Arkadaş aracılığıyla falan olabilir.
Yurt dışında yaşıyorsan ömrümü sana adaya bilirim 😅
Pis çıkarcı
Biraz daha üzül olmamış henuz6
Aman tanrımm 😱😱Dehşet vahşet dkdjds Ortamlara gir, sosyalleş, insanlarla tanış yaparsın.
O kolay iki cilve iki bakis zaten erkekler aninda atliyo
bu artik senin için Rusya-Ukrayna krizinden bile daha büyük 😨😨
Ben de 4 yıldır kimseyi almadım hayatima.
küçük denemeleri saymazsak 😏
Önce bi tanıyorsun kafa yapısı uyuyorsa yapıyorsun işte hatırladın mı :D
Bu saatten sonra yapman zor her şey menfaat üzerine kurulu çünkü
Bnmde 3 yıldır yok ve şu an biriyle konulurken zorlanıyorum senin 8 yılsa daha zor be çözüm bulursan bana da söyel
Arkadaşların vasıtasıyla yeni insanlarla tanışabilirsin mesela
Bi şey yapmayacaksın seni isteyen seni beğenen senin zaten karşına çıkar aramaya çıkmana gerek yok
Buradan yaparsın nede olsa +18 olmuşsun 10 yaşından beri sevgilin yokmuş üzüldüm 🤣
boş ver ya yapıp napican. birazdan düşer ama merak etme
İyi senin sevgilin olmuş. Bizim sevgilimiz bile olmadı hiçbir fikrimiz yok fkdbdj
Anormal bi durum yok. Kendini korumaya almışsın. Nasıl yapılır kısmı günümüzde biraz karışık :D
Diyorsun bana yavrum uza
Çekme kendini bu kadar naza
Yeter bize bir yorgan bir baza
Belki evlilik olur istersen yaza
Ben 32 yaşındayım hayatımda hiç sevgilim olmadı yalnız kaldım hep
Instadan yazılır bakılır görüşülür zevk ve ten uyumu varsa tamamdır
İnsan olmamasına alışıyor
Benim 9 senedir yok. Yalnızlık güzel. Ben alıştım seviyorum.
Ben de unuttum reis.
Kadın eli nasıl birşeydi hatırlamıyorum
Kızlar için sevgili yapmak çok kolay bunu sorman hata
Esas biz erkekler için çok zor
Ben olayım. Şaka faln Bi yana istersen yaz bana ya da . Şöyle seni her halinle seven birini bul. Tribini çekne birini faln.
Özel bişeyler yapman gerekmiyo bacım kaderinde varsa oluyo karşına çıkıyor zaten
sende sorun vardir.. etkilenmeyi bilmiyorsundur ya da cinsel anlamda birsey hissetmiyosundur
Hiç bir kez sevgili yapmayan me bunu hiç ama hiç beğenmedi
8 yıl olmuş dayanmışın zaten boş ver dertsiz başına dertmi Alcan😀
En son sevgilin olduğunda 15 yaşında belkide daha küçüktün sanırım
Tanıyarak yaparsın knk
Brovooo
Dalgamı geciyosun
Yok neden geçeyim canım yaa😉 öylemi hissetin
Canım ne kendine gel
Tamam yavrum diyeyim ozamsn
Defol git
Tanışmak istiyorum
Ben istemiyorum hadi uza
Diyorsun bana hadi uza
Tanışalım çekme kendini naza
Evleniriz istersen bu yaza
Yeter bize bir yorgan bir baza
Sevgili haz 7500 a SMS at
Yaz işte burdan özelden birine
Utanırım 👀
Sevgili yapmak için yapma.
Benim hiç olmadı helalini bekle.
Sallama o kadar😂8 sene duramaz kimse
8 yıl sonra ağır gelir sen takıl böyle
Üff Allah başka dert vermesin trol
Arkadaşlarının arkadaşları ile tanış konuş
Buyur gel sevgili olalım
Sahilde yaparsın bol bol
Ama kumdan
herkes istediginde hemen olsaydi herkesin olurdu. zamani gelince oluyor elbet
8 yildir calisip arraba ev alabilirdin.
kreşte falan mı terkedildin bu ne acı
Sosyal hayatın içine girerek duvarı kaldıracaksin
4 senedir yok benimde belki 5 olmuştur
Buraya selam vermen yeterli 😇
Güçlü bir kadın olmadıkça bu süreç devam edecek.
Onlar seni bulur zaten
Yapmaman daha iyi bea...
Evliyim benim bile var
Peki neden kocanda sorun ne tahmin ettiğim şeymi
Hayvan oğlu hayvan.
@Saçmalardanseçmeler5 duzgun konus adilik yapma
Evli kadinlar da gizli gizli yapiyor bu işi artık desene
@Saçmalardanseçmeler5 knk bu abaza her böyle olan kızların yorumlarını beğeniyor veya özelden yazıyor emin ol. Kendi eşi olsaydı eğer, eşi onu aldatsaydı haberlerde görürdük bu abazayı. Öldürürdü eşini. Ama burada çoğu eşini aldatan ve çoğu troll olan kişilere hayranlık duyuyor gibi. Eşini aldatan benimle de birlikte olur hevesi ile çırpınıyor ezik
@sierravista alakası yok. esinden bosanabilir adamı kandırıyor. burada kandırılan bir insan var aman ne haliniz varsa gorun banane.
Ben bu gizli üyeyi değil, o yorum yapan erkek kişisini eleştirdim.
@sierravista ha diğerini mi beni mi?
diğeri
Benim hiç olmadı biz napalım
24 senedir sevgilisi olmayan bnn
Kısır döngüye girmişsin.
Yaz bana İstanbul'daysan. d
Boşverin yapmasanızda olur
Olmuyor ki burada sormuş
Aynen kanka
nikah tarihi al önce sonra sevgili bulursun
Benim 29 yıldır yok.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?