+1 yılAyrılma bişey olmaz diyenler ne yaşıyor allah aşkına 5 yılını hiçe sayıp biriyle sanaldan ilişki yaşamak nedir bugün sanaldan yapan yarın reelden de yapar hatta yapmadığı ne malum hadi bu senin bildiğin yakaladığın olay ya haberin olmayan şeyler? Gururunu hiçe sayma geçen zamanıda haram zıkkım et ayrıl derim
14 Yorumla
Soran+1 yılOkuduğum en mantıklı yorumlardan bir tanesi kesinlikle öyle yaptım
- +1 yıl
Benimde 4 yıllık ilişkim bu sebeple bitti anladımki hepsi bahaneydi rahatına göre yaşıyordu çalışabilecek biri değildi ayakları üzerinde duramıyordu sen ciddi anlamda daha iyilerine layıksın
Soran+1 yılYa çok teşekkür ediyorum yorum için 🦋
- +1 yıl
:(
En İyi Cevaplar
+1 yılHem senin arkadaşınin hemde kocanin bir onuru gururu yokmus. Belli ki sana da deger vermiyorlarmış. Hayatindan ikisini aninda cikart ve mesajlarin ekran goruntulerini falan al... Kendi ailene ve kocanin ailesine göster. Sonra kocana boşanma davası aç ve bence arkadasınada bir dava aç.. Dediklerimi yap ve dava açarken senin icin en önemli olan sey burada kanıtlarinin olmasi. Kanitların olmazsa davaların bosa gider. Şu an icin en onemlisi sakin olman ve dediklerimi yapman. Bu olaylar bitti ve bosandiktan sonra bir psikologa gitmeni öneririm. Konusarak rahatlarsin. Sonucta bir insan dertlerini birisiyle paylastiginda rahatlar. Moralini bozma.
04 Yorumla
Soran+1 yılCanim kocam değil nisanlimdi yüzügu attim bitti gitti üzülmekten ziyade şükür ediyorum Rabbım kurtardı 😊
- +1 yıl
Bence arkadasini hayatından cikart. Allah kurtarmis valla. Hayatinizin geri kalaninda mutlu olursunuz insallah. 😊
Soran+1 yılAllah razı olsun kardeşim
- +1 yıl
Amin 🙏🏻
Gece nişanı attığını belirtmişsin bazı görüşlerin altına. İnan bunu okumak bile içimi rahatlattı ve bence de en doğru kararı vermişsin. Söylenebilecek çok bir şey yok maalesef senin adına çok üzgünüm ama bundan sonrası tamamen senin elinde. Arkadaşınla yüzleşmeyi düşünüyor musun bilmiyorum ama bu dönemi en az sarsıcı şekilde geçirmeni ve mümkün olduğunca gürültüden uzak olmanı tavsiye ederimm 🧡🧡
03 Yorumla
Soran+1 yılÇok teşekkür ediyorum Allah gönlüne göre versin güzel yorumun için aslında beni arkadaşım uyardı bana böyle mesaj atmış gir hesabıma bak falan diye o yüzden ona bisey diyemem benden saklaya da bilirdi ayrıca o herifi affetmem kendime saygisizlik
Soran+1 yılÇok sag olasın 🥰
+1 yılBir de en yakın arkadaşın ile mi aldattı seni? Karakteri yerine oturmamış, şerefsiz birisini sakın affetme. Şimdi gelir buraya "yapsınlar ne olacak sonuçta sanal değil mi" vs diyenler. Ama onları ciddiye alma çünkü aynı şey onların başına gelse yapmadıkları şey kalmaz ve böyle diyen kişiler genelde karakteri senin nişanlın ile birebir aynı olan kişiler. Nişanlından ayrıl, kendi yoluna bak.
91 Yorumla
Soran+1 yılOyle yaptım karaktersiz birinden bana hayır gelmez
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
180Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yıl5 yıl yani bilemedim ben dile kolay.
Kendinizin için en doğru kararı verirsiniz umarım35 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ediyorum.. nişanı attim
- +1 yıl
Hakkınızda hayırlısı olur umarım.. Çok üzücü gerçekten
Soran+1 yılCok teşekkür ediyorum 😊
Soran+1 yılTeşekkür hayırlısı olsun
- Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı.
+1 yılKız seni uyarmış nasıl yapmış oluyor? Detaya güzel şekilde yazın ya, burada resmen kız da suçlanmış. Bu iftiraya girer, keşke her şeyi açık ve net şekilde yazsa idin. Nişanlına gelince yani bir arkadaşına yeltenecek kadar adı birisi imiş. Sen yoluna bakmaz isen, ileride affeder isen daha kim bilir, kimler ile ne yapar? Pişman olduğunu falan söyler ama, inanıpta bir hataya yenik düşme. Şöyle düşün, bir adiden kurtulduğuna şükür et. Bir yapan yine yapıyor sonuçta. Arkadaşını da silme bu arada yazık kıza. Amacı sadece uyarmak imiş, kötü bir şey olsa zaten sana yazmaz, oda yapardı. Doğru anlatmayı da öğrenin, bir dahakine açık ve net yazın ki, insanlar ne yorum yapacağını iyi bilsinler.
30 Yorumla
+1 yıl5 yıllık nişanlımı yahu gecin bu isleri senin ilişki nişandan bir yıl sonra bitmiş bile 5 yıl Nisan eskidendi evlilik denilen sey öyle milletin 3 gramlık aklıyla yok efendim biraz hayatina yasa yok daha erken birbirinizi iyi taniyin falan gibi önerilerini dikkate alarak yürümez ayrica daha önemli konu ise hic kimse evlenmeden önce isterse 20 yıl gecsin kadin ya da erkek birbirini taniyamaz tanimak öyle burc yorumuyla olmuyor abi illa o lanet olası yatak ve aynı odayi paylasmak sart benden bukadar hatalı tarafim varsa elestriye acigım ve arkadaşlar düzeltsin
40 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 707 cevap paylaştı. Öncelikle sende iletişim sorunu var. Başlıkta ve açıklamada nişanlının en yakın arkadaşınla sanal seks yaptığını yazmışsın, buradan arkadaşının da nişanlınla kendi isteği ile sanal seks yaptığı anlamı çıkar.
Ama bazı yorumlarda arkadaşının seni uyardığını yazmışsın. Yani seks yapmamışlar, nişanlın girişimde bulunmuş, en yakın arkadaşın da sana hemen durumu bildirmiş, yapılması gereken bu zaten.
Bunu sorunun açıklamasında yazman lazımdı, bu şekilde sorarsan en yakın arkadaşının da nişanlınla sanal seks yaptığı anlamı çıkar, kızı da suçlamış gibi olmuşsun yani.
Nişanlına gelince Ayrıl gitsin, sen de iletişim konusunda kendini geliştir yoksa hayatta başına sürekli iş açarsın. Mesela düşünsene en yakın arkadaşın bu soruyu görse ne düşünür?30 Yorumla
+1 yılKötü ama iyi tarafından bak, evlendikten sonra da olabilirdi. Hatta belki çocuğun bile olabilirdi. Hem senin için hem de çocuğun için travmatik olurdu. En azından nasıl biri olduğunu belli etmiş oldu. Zararın neresinden dönülürse kârdır. Nişanı attığını yazmışsın en iyisini yaptın, hayırlısı olsun.
31 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle teşekkür ediyorum
+1 yılBu erkeklerin yüzsüzlüğü şaka mı? Yorumları okudum da, mesajlaşmaysa aldatma sayılmaz falan demişler. Bu Konya ovası genişliğindeki erkeklere bakma sen. Bunların çoğu evli ve eşlerini burada aldatan tipler zaten. Bir daha ne arkadaşınla ne de sevgilinle hiçbir şekilde iletişime geçme. Sanal aldatmanın reel aldatmadan hiçbir farkı yoktur. İki kişinin yaşadığı bir ilişkide dahil edilen bütün 3. kişiler ihanet sebebidir.
31 Yorumla
Soran+1 yılBunu normal karşılayanin başına gelmesi dileğiyle diyelim
+1 yılEn yakın arkadaşın ve 5 yıldır ilişkini sürdürdüğün adam, iş içinden çıkılmaz hâl almış. Hayır affettin diyelim güvenebilecek misin? Ya da evlendiğinde seni gerçek anlamda aldatmayacağından emin misin? Kiii bunu affedersen eğer o daha fazlasını yapacak emin ol..
Zor bir durum geçmiş olsun...21 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ediyorum
Tabii ki de ayrılacaksın başka ne yapacaksın ki? Evet kolay olmayacak belki ama sen nişanlıyken seni en yakın arkadaşınla aldatan insan sen evlenince neler yapmaz ki? 5 yıl az bir süre değil ama ya sadece 5 yılını çöpe atacaksın ya da onunla olmaya devam ederek bundan sonraki bütün hayatını... Seçim senin
11 Yorumla
Soran+1 yılAyrıldım direk düşünmeden ileride pişman olmak istemiyorum en iyisini yaptım
Kesinlikle ayrıl belki şu an üzüleceksin ağlayacaksın ama geçecek 2 gün sonra keşke ayrıl diyenleri dinleseydim dersin hem başkasının sana yanlış yapmasına izin veriyor hemde şeyi en yakınına kalkıyor biraz argo oldu ama kusura bakma deliye her gün ölüye bir gün ağlarsın
15 Yorumla
Soran+1 yılÇok haklısın zaten güven yoksa olmaz bu ilişki ayrıldım direk umarım içimdeki aci da geçer..
- +1 yıl
İnan seni ve kalbindeki sızıyı çok iyi anlıyorum lütfen şu an cama çık ve derin bi nefes al hayat kaldığı yerden devam ediyor akıp gidiyor arada boğulma.. Zamanla geçecek, o zaman ne zaman gelecek diye sorma her geçen günün o zaman olduğunu anlayacaksın ve lütfen kendini eve hapsetme şöyle düşün Allah sana gerçek yüzünü gösterdi ve senin gibi birini niye ona nasip etsin?
Soran+1 yılİçimi gerçekten çok rahatlattın Allah razı olsun herseyin hayırlısı olsun nasibim buymus
- +1 yıl
Sendende öyle, hayatta her şey geçici okuduğum bi kitapta kime göre dertlisin gözlerini yeni kaybetmiş bi insana göre mi evladını kaybetmiş bi anneye göre mi yazıyordu hayatta çok ağır şeyler var tüm bunları farklı bir koşulda da yaşayabilirdin özelden çıkmaya çalışacağım çıkabilirsem istediğin zaman mesaj atabilirsin
Soran+1 yılCok doğru söylüyorsun ağzına sağlık istek attim
Bekara boşanması kolay derler ama şu an cevap verebileceğim tek şey ayrilman. Bir kere aldatan ikinciyi de yapar. Eğer şu an onu affedersen bu ondan güç alacak. Ona bu gücü verme bence. İlerde evlenip çocukların olduğunda bu durumu tekrar yaşayabilirsin ve daha çok canın yanar ki o zaman çocukların da olduğu için karar vermen üç kat beş kat daha zor olacak. Kalbin ile değil mantığın ile karar vermelisin
13 Yorumla
Soran+1 yılHaklisin gerçekten ayrıldım gece zaten neyi varsa da yolladım
Soran+1 yıl😊😊
- Aşk İlişkileri konusunda 380 cevap paylaştı.
+1 yılBu affedilemez. Aldatmak için illa reelde basman gerekmiyor. Sanalda yapılan da senin şahsına yapılmış bir hakarettir.
Hem de nişanlısının yapıyor bunu, bir de siz evlenince düşün neler yapacağını? At nişanı. Eğer ailen ve onun ailesi sorarsa bir şey anlaşamadık, karşılıklı olarak attık nişanı dersin. Eğer oğlan ve onun ailesi ısrarı sürdürürse ailesine, oğlanın marifetli söylersin ki zaten daha da kimse ısrar edemez kalman için.13 Yorumla
Soran+1 yılAttim gece nişanı
- +1 yıl
İyi yaptın. Umarım daha iyileri nasip olur sana o da hakkettiğini bulsun
Soran+1 yılAmin
+1 yılNe yazsam acın dinmez ama intikam almak istersen bir fikrim var. Kanıtın elindeyse ailene göster. Sonra nişanlını engelle hiçbir şey demeden. O en yakın arkadaşın ağzını arar büyük ihtimal. Onla da arkadaşmış gibi davranmaya devam et. Soğudum falan de. Sonra sen gör şamatayı. O sü. tüğün de açığını biliyorsan hiç durma
17 Yorumla
Soran+1 yılYa sen tam ben kafadasin knk durum şöyle ama bu adam kıza yaziyor falan hal hatır sonra bir anda +18 bisi yaziyor kiz arkadaşım da direk bana yaziyor hesabıma gir seninki sacma bisi yazmış diye direk görüp ss aldim bende aslında arkadaşım olmasaydı evlenecektim bu adamla
- +1 yıl
He o zaman boş ver. Kızın da günahını aldım. Ele güne rezil et ssi anasına babasına at
Soran+1 yılKnk Allaha havale edecem ona en büyük ceza budur kendini bisi sanıp benimle uğraşıyor diye dusunmesin
- +1 yıl
Hayır canım ne uğraşması e ailesi sana sormaz mı kızım neden nişanı atıyorsun diye? Hah işte o anda ssi yapıştırıyorsun
Soran+1 yılYa sen fenasin 🤣 doğru diyorsun aslında
- +1 yıl
Tabi canım adın yok yere nişan attıya çıkar. boş ver Allah çekmiş almış elinden seni. Hep mutlu olursun inşallah 🤗
Soran+1 yılAmin canim teşekkür ediyorum
Gizli Üye(18-24)+1 yılOha senin yakın arkadaşın mı ayy Allah korusun ya Allah sabır versin sanada..
Sen bu çocuğu geri affediceksen hiç bildiğini çaktırma derim ben çünkü sonrasında nasılsa beni affeder kafasıyla tekrarlayabilir..
Kıza gelince de evini bas rezil et onu özellikle ailesiyle vur derim ben bütün hıncını al kızdan..
Manita biliyorsa da affetme bence ya ama çok seviyosan da süründür onu baya hemen affetme23 Yorumla
Soran+1 yılSs attim kendisine ve nişanı attim affetsem daha beterini yapar bana
+1 yılen büyük intikam umursamamaktır. Hiç bağırmadan, çağırmadan ikisiyle de çok sakin bir şekilde gülümseyerek vedalaş. "beni hiç mi sevmemiş hemen vazgeçebildi, üzülmedi bile" diye düşüneceklerdir, hatta sevgilin "ulan o da beni mi aldatıyodu acaba" diye düşünecek ve sana sorarsa da cevap verme, şüphen mi var? de ve başka bir şey deme
30 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılEe ablacim evlendikten sonra olmasi yerine simdi olsun ciksin ortaya, hem senin icin de iyi oldu simdiden anladin nasil biri oldugunu bide evlenince olsa ne yapardin evlendigine mi sevinecen bosanacagin icin mi uzulecen yani bence simdiden farkinda olman cok daha iyi olmus...
110 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten öyle Allaha şükür gerçek yüzünü gördüm
Cevap sahibi+1 yılSukur sukur sukur🤲🙏 Boylelerinden hayir gelmez zaten, gizli sakli islerle is yurur mu yuruse bile nereye kadar, ne evde huzur kalir ne mutluluk ne bir sey hep bi kavga hep bi dovus yazik ya, valla benim bildigim evlilik bunlar degil cunku ben istemem boyle seyler iyi olmus sen dusunme o dusunsun adi cikan onun aldatan o sonucta gitsin o aciklasin ne haltlar yedigini, sen rahatsin olayi anlatirsin bu yuzden ayrilacam dersin zaten gozler ona cevrilir daha sonra gersini dusunmezsin zaten, dusunemezsin de olay senlik bir sey degil cunku...
Soran+1 yılYok ayrıldım çünkü kaldıramıyorum ben bu kadar sadıkken onun ihanetine katlanamam
Cevap sahibi+1 yılKatlanman yanlis zaten neden katlanasin dogru bir sey mi de katlanalim, hem yanlis hem ayip hem gunahtir...
Sirf merakimdan soruyorum kapalimisin abla.
Bu arada o arkadasinla arkadasligini ne yapacagini da bi gozden gecirirsen iyi olur bence, arkadas dedigin boyle mi yapar sence, arkadas dedigin hani o yanassa bile geri adim atar hatta sana anlatir senin nisanlin boyle boyle yapiyor bana falan diye ama o napsin tam tersini yapmis bundan faydalanmis demek ki gozu de varmis...
Soran+1 yılArkadaşım direk bana yazdı hesabıma bak dedi girdim gördüm onun sayesinde yok kapalı değilim
Cevap sahibi+1 yılNasil ya hem yapiyor ondan sonra gel bak mi diyor yaptiktan sonra o neymis ya. Orasini sen daha iyi bilirsin tabi abla ama onunla evliligi mevliligi dusunme orasi zaten kesin bitti bu is dimi?
Soran+1 yılNişanlım kıza +18 bisiler yazmış arkadaşım yanıt vermemiş kiz bana mesaj atti böyle böyle hesabının şifresini verdi kiz
Cevap sahibi+1 yılHee bak simdi arkadasin gozume girdi iyi yapmis tabi yapmasi gerekeni yapmis zaten aferin ona. Sen bas tekmeyi su hayirsiza gitsin baskalariyla gonul eglendirsin...
Soran+1 yılAynen oyle
Cevap sahibi+1 yılHadi bakalim sen rahatsin, takma kafana artik. Hayirli geceler🙏😇
- Aşk İlişkileri konusunda 432 cevap paylaştı.
+1 yılSoru trole benziyor ama öyle olsa bile gerçek olduğunu varsayıp normal bir soru olarak cevaplayacağım. Çünkü sonuçta gerçekten bunun gibi durumlar oluyor.
Kızım seninki de lafmı yahu. Vur dötüne tekmeyi sektirsin gitsin. Bugün sanalını yapan yarın analını yapar. Böyle suratına tükürülecek tiplere tapıyorsunuz, sonra da erkekleri kötülüyorsunuz..20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 798 cevap paylaştı.
+1 yılBugün Sanal yapan yarın neler yapmaz.
Ayrılman gerekiyor 100%
Yok ilerde beni Rahatsız etmez başka Kadınlarla Yatması diyorsan başka Ayrı bir Heycan benim için olur diyorsan ozaman başka 3 İlişkiye açıksan ayrılmazsın.
Hayat Senin Hayatın geleceğini nasıl İnşa edeceğin Senin elinde biz sadece fikir veririz.20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 916 cevap paylaştı.
+1 yılSadakati yokmuş demekki.
Hiç bir şey demene gerek yok.
En ağır cevap hiçbir şey konuşmamaktir.
Seninle konuşmaya çalışan nisanlina hiç bir şey yazma.31 Yorumla
Soran+1 yıl👏👏👏
+1 yılArkadaşın karakterli biriymiş en azından nisanlina uyup yapsaydı belkide hiç haberin bile olmadan evlenicektin. Sanlisiin yinede yol yakınken gördün gerçek yüzünü evlendikten sonra görecek olman, daha kötü olurdu 5 yıl az bir zaman değil ama zararın neresinden dönersen kardır. Ve de arkadaşın iyi biriymis aynısı başıma geldi diyebilirim. Arkadaşın sevgilisi yazdı kıza söyledim bu durumu hemen. Sonuç olarak ayrıldılar. Önune bak canım benim üzülme hayat çok güzel çünkü herşeye rağmen🙂
10 Yorumla
+1 yılNe iğrenç insanlarsınız desem kızarsın, ben ne yaptım diye. Hem en yakın arkadaşın nasıl biriyse sen de aşağı yukarı öylesindir, üstüne nişanlın da aynı karakterdeymiş. En yakınındaki iki kişi de buysa kendini bir sorgula. Ben de mi bunlar gibiyim, değilsem neden böyleleriyle bu kadar yakın oldum... Kendine çeki düzen vermeye ihtiyacın var. şu an düşüneceğin şey, nişanlına ne mesajı atacağın değil, ben nasıl bunları hayatımın en dibine soktum.
26 Yorumla
Soran+1 yılNe kadar canım bir yorum ben 5 senemi verdim bu adama beni aldattı sorun ben miyim siz aynısınız
- +1 yıl
Ne kadar canım bir yorum ne demek anlamadım.
Ya sen şaka mısın? Okuma yazma bilip de bu kadar açık şekilde yazdığım bu yazıdan nasıl bunu anlıyorsun?
Diyorum ki srn düzgün birisiysen bunların böyle iğrenç insanlar olduğunu görüp çoktan uzaklaşman lazımdı. Sen 5 senemi verdim diyorsun. İyi halt ettin. Bu seni haklı çıkartmıyor, kendine yazık ettiğini çıkartıyor. Ayrıca konu srni aldatması değil sadece. Arkadaşının da böyle biri olması. Valla anlayana sivri sinek saz, anlamayana kulağının dibinde vapur kornası çalsan duymaz. Gayet anlaşılır yazdım hala alınganlık yapıp saçma şeyler anlayacaksan uğraşamam seninle.
Soran+1 yılSen benim yorumumu ve açıklamalarda ne yazdığımı keske okusaydın adam kız arkadaşımla normal sohbet ederken konuyu cinsellige getirmeye çalışmış kiz arkadaşım da hemen ekran resmi falan atti yani kızın günahı yok bence uyardı beni
- +1 yıl
Srnin yorumundan şu an söylediklerin mi anlaşılıyor sanıyorsun cidden?
Başta böyle söylesen öyle konuşmazdım. Tüm söylediklerimi söylememişim say, kusura bakma. Ama benim suçum yok ki öyle anlaşılıyor.
Sonuç olarak sendr bir sorun yok tabi ki
Soran+1 yılAnladim teşekkür ediyorum yorum için
- +1 yıl
Rica ederim. Güncelleme yaparak bir açıkla istersen durumu başkaları da benim gibi anlamış.
Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı. Bunun yolu açıkça ikisini hayatından çıkarmak. Hiç uğraşma intikam konuşma son yazışma filan at hayatından gitsin kendini üzmeye devam etme zaten çok üzücü ve zor bir durum
22 Yorumla
Soran+1 yılDirek ayrıldım bende..
Aşk İlişkileri konusunda 384 cevap paylaştı. ilişkinizi gözden geçerin hanımefendi acı konuştum ama baştan bilmelisiniz her şeyi hemen evlenmeyin ve zaman verin bu ilişkinize
34 Yorumla
Soran+1 yılAyrıldım bu gece
Soran+1 yılCok teşekkür ediyorum beyfendi😊
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Sanalsa affet. Bir şey yazma. Sen de sanal şey yap. Ödeş...
Sanal olmayan yaparsa, sadece duyarsan, bilmiyor gibi yap, görmezden gel, kontrolü sıkılaştır.
Yine sanal olmayan yaparsa, görürsen terket. Aksi halde " her şey serbest" diye düşünür, azar.
Unutma, hepsi yapar. Sadece seninki değil. Üzülmek yersiz. Doğal bir durum bu10 YorumlaAgaaaaa birde arkadaşınla aldatmış hem sevgiliden hem arkadaştan olma ve kullanılmış duygusu... Şimdiden geçmiş olsun çok üzülme kurtulduğuna şükret bence.
11 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ediyorum şükür ediyorum zaten geç de fark edebilirdim
Hemen cevap vermek için atlamayın. Fake soru olduğu gün gibi ortada. Yaş aralığını 18-24 yazmış ve 5 senelik ilişkisi olduğunu söylemiş. 20lerin başında nişan ya da düğümün yapmaz kimse, yapmışsa da akılsızdır zaten. Böyle bir sitede az biraz seçiciliğiniz olsun yanıtlamak istediğiniz sorular için.
16 Yorumla
Soran+1 yılNe kadar kötü niyetli insansınız ben o adamı tanıdığımda daha çocuktum her anım onunla geçti çocukluğum gencligim sizin gibi insanlara yazık gerçekten...
Soran+1 yılNe alaka ilişkiye girmezseniz ne kadar cahilsiniz beyfendi
+1 yılYa neyini soruyosun ayrılacaksın gideceksin rezil etmek bilmem ne bırak bunları adam zaten rezil. Ama. bende bizim Türk kadınlarının kafasını biliyosan sen bu çocuğu bi zaman sonra affedersin bunu da buraya yazıyorum, hiç şaşmaz bu 😀😀 biraz zaman geçsin bu seferde burada şu soruyu sorarsın. Nişanlım çok pişman özür diliyo sizce affetsem mi 😀😀 bizim kadınlar sever kendine ihanet eden tipleri
16 Yorumla
Soran+1 yılSiz erkekler ne kadar da eminsiniz kendinizden dün nişanı attım neyi var gönderdim numarami da değiştim kurtuldum tamamen
- +1 yıl
İyi bari yapmışsın onu ama sonrası önemli 😀
- +1 yıl
Yemin ederim haklisin akdhsks
- +1 yıl
Ahaha valla 2 aya kalmaz barışacak eminim 😀😀
Soran+1 yılBen bu hayatta ne karar verdiysem arkasında durdum haklisin diyen insanların kendileri affedeceginden o kadar eminim ki ama ben geniş bir insan değilim...
- +1 yıl
Haklısın dedim geneli oyle oldugu icin, buyuk konusma lutfen ben sana burada kotu bir sey demedim. Tabii affetmek dogru degil ama ulkemizin kizlarinin cogu affediyo bu bir gerçek. Umarım affetmezsin, affetme de zaten pisliği.
Benim sevgilim nişanlım varken ben neden sanal seks yapayım ki evleneceğim kişiyle yaparım
Şimdiden böyle yaparsa evlendiğinizda daha fazlasını yapar onun için ayrıl bence14 Yorumla
Soran+1 yılAyrıldım en iyisini yaptığımı düşünüyorum 😊
Soran+1 yılİnşallah teşekkür ediyorum
Seni o kadar iyi anliyorum ki cunku aynisini bende yasadim ama benimki seninkinden farkliydi benim eşimdi bunu yapan cocugumun babasi üstelik kac kere yakaladim sosyal hesaplardan +18 sayfalari takip ediyor ordaki kisilerle konusuyor resimleri begeniyor wpden bile konustuklarini gordum bende ayrilacagim ben ona sadik kaldim da ne oldu o kaldi mi hayir sende bas tekmeyi ikimizde ayni durumdayiz! Acima acinacak duruma dusersin allah yerdimcin olsun kardesim
12 Yorumla
Soran+1 yılYa çok kötü bir durum seni çok iyi anlıyorum seninki daha zormuş evlilik yapmışsınız sonuçta bende ileride oyle bir şey yaşamamak için affetmedim
+1 yılGeçmiş olsun yol verin gitsin. Bugün sanalını yapan yarın reelini yapar. Masumca bir konuşma ise sıkıntı yok ama direkt fotolar uçuşuyorsa boşa kürek çekmeyin.
13 Yorumla
Soran+1 yılEn yakin arkadaşımla o yüzden direk yol vercem
- +1 yıl
Vay arkadaş bari en yakın arkadaşına yapmasaymış. Devir bozulmuş
Soran+1 yılÖyle..
+1 yılEn korkuncu en yakın arkadaşınla yapmış bi de. Ne yapacağın ortada bence, bunun düşünülecek tarafı mı kaldı🙄
21 Yorumla
Soran+1 yılAyrıldım gece adamdan ayrica arkadaşıma mesaj atmış kizda bana hemen dedi bana böyle bisi yazdi diye
- Aşk İlişkileri konusunda 6,8b cevap paylaştı.
+1 yıl5 yıllık ilişkin ve en yakın arkadaşın ile yaşadıkları diyorsun. Peki tek suçlu o mu? Neden yaşandı bunlar, hiç düşündünüz mü? Nedir yskaladım dediniz, nedir yazılanlar, paylaşılanlar, yaşanmışlıklar. Senin ile olan 5 yılında senin ile yaşamadığı, yaşayamadığı neyi onda buldu da yaşadı bunları da bir düşün derim.
02 Yorumla
Soran+1 yılDayi ne diyon Allah aşkına sende ayol
- +1 yıl
Dayı mı? Ne alak? Soru soran da sorunu olan da sensin. Asıl sen ne diyorsun sayın üye?
Gizli Üye(30-35)+1 yılBunu şimdiden görmenizden ötürü bence şükredin, ayrılın ve o rezil karakteri layığı olan sür*üklere bırakın, onlar birbirinin layığı.
Allah neler verir, siz hayırlısını dileyin.
Geçmiş olsun.22 Yorumla
Soran+1 yılAllah razı olsun kardeşim
Cevap sahibi+1 yılAmin amin , sizden de.
Aşk İlişkileri konusunda 422 cevap paylaştı. Pskolojik destek alarak nişanlınla bağları koparmalisin!
13 Yorumla
Soran+1 yılÖncelikle güzel yorumun için teşekkür ederim. Ayrıldım numarami da değiştirdim psikolojik desteğe ihtiyacım olduğunu düşünmüyorum zamanla atlatacagim zor olsa bile sadece şükür ediyorum Rabbım önceden görmemi sağladı
Aşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı. Burada bunu neden yaptığı, pişman olup olmadığı, sana olan gerçek duygularının ne olduğu önemli. Bunlari bilip, degerlendirmeden verilecek karar hatali olur.
Yani sadece yapılan eyleme göre karar vermeyiniz.14 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen Allahın çok sevdiği bir kuluymuşsun. Balık baştan kokar kardeşim etme eyleme yakma kendini önüne bak bırak onu, dün aynı bokun laciverdinden 10 yıllık şerefsiz kocamda yakaladım. Tecrübeyle konuşuyorum vallahi bırak onu zamanın da herkes bana söyledi seviyorum diye kaçtım yaktım hayatımı yapma.
15 Yorumla
Soran+1 yılGerçekten sana da geçmiş olsun bana da dediler hayir gelmez falan inanmadım kimseye seviyorum yapmaz dedim ama kimseye güven olmaz
Cevap sahibi+1 yılboş ver geç değil en azından kucağında bi çocuk yok sana abla tavsiyesi sakın barışayım yalanlarına kanayım deme şimdi herşeyi yapar o affet diye
Soran+1 yılAradigi için numarami değiştirdim geç bile kalmıştım şükür gec olmadan ayıldım
Cevap sahibi+1 yılÇok sevindim senin adına canım vallahi aklına getiripte kendini üzeyim deme
Soran+1 yılEn fazla bir kaç ay üzülürüm bir ömür üzülmekten iyidir teşekkür ediyorum güzel yorumun için 💜
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. O artık yapay duygulara zevklere alışmış biri demek ki. Ondan normal sağlıklı ilişki beklemeyin. Arkadaş dediğiniz kim bu konuya hiç girmeyim bu kadar iğrençlik olur mu ya... Evlenince de yapacak bundan emin olun.
10 YorumlaBöyle bir şeyi yapan sana saygı göstermiyor, seni umursamıyor ben tavsiyem ayrıl ve kafana takma o zaten yolunu seçmiş ve kendine şunu hatırlat "ya fark etmeseydim o zaman beni daha fazla kullanacaktı."
10 Yorumla
+1 yılsende onu gözü önünde aldat nasıl bi his anlasın arkadaşını da tekme tokat döv
111 Yorumla
Soran+1 yıl😅😅😅direk ayrıldım ayol
- +1 yıl
ay ben dövmesem hıncımı alamazdım
Soran+1 yılKiz ne uğraşcam değmez bile uzak ilişki zaten
- +1 yıl
senin yerine ben hırslandım taş bağlayıp denize atsam yeridir
Soran+1 yılBeni en çok sinir eden insanların saçma sapan yorumları
- +1 yıl
noldu ki
Soran+1 yılBazı erkekler yok hak etmişsindir vs yaziyor bunların çoğu aynı halt
Soran+1 yılBu arada profildeki sen misin cok güzelsin
- +1 yıl
Allah bilir aileleri yanlarında ne halt yedi de böyle karakter eksikliği oldu normal tabi zeka da aileden geçiyor 🤣
- +1 yıl
evet sağol
Soran+1 yıl😅😅🤣🤣
+1 yılEğer yakalamasaydın. Bunun gercegini mutlaka yakalardın.
Ayrıl..11 Yorumla
Soran+1 yılOyle yaptım nişanı attim
- Aşk İlişkileri konusunda 478 cevap paylaştı.
+1 yılen azından erken görmüşsün gerçek yüzünü iyi tarafından bak.
13 Yorumla- +1 yıl
nişanı boz gitsin
Soran+1 yılAttim nişanı
- +1 yıl
helal olsun.
+1 yılAyrilirdim ben dusunmeden huylu huyundan vazgecmez illerdede yapabilir yol yakinken dön
14 Yorumla- +1 yıl
Yazdinmi nisanlanina
Soran+1 yılYazdim ayrıldım.
- +1 yıl
Oh iyi yapmissin kesin yalvardi beni affet dedi okuz
Soran+1 yılAynen öyle ama ben ne yaptım bastım tekmeyi
+1 yılBuyuk bi ihtimalle sen kabul etmedin...çocuğun ihtiyaci varsa o da başkasıyla yaptı... bu biraz senin biraz nisanlinin suçu... hem sanal iliski gerçek değil ya boş ver takma ... ve sevgiline benimle yap de... sorun çözülür
11 Yorumla- +1 yıl
Sen hiç yaptin mi peki sevgilinle
Nişanlına hesap soracağına , yakın arkadaşına hesap sorsana. Kizlarda hep ayni huy birbirinin sevgilisini ayartma peşindeler
40 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,9b cevap paylaştı.
+1 yılKardeşim senin için en doğru olan nişanı atıp geleceğine bakmaktır.
5 yıl çöpten ibaretti anladın ve unutma o yalnız sanaldan ibaret değildir.40 Yorumla
+1 yılBugün sanal yarın reele dökülür bence, zaten yakınlarınızdaki biriymiş.
Ayrıl bence, bariz aldatmak bu.48 Yorumla- +1 yıl
Zaten fark etmez ki sanali reeli bu aldatmadir. Sanaldan kolay ulasiyolar sadece
- +1 yıl
Aldatma olarak gormeyenler var cinnet geciriyorum asdfhk
- +1 yıl
Bunu ifade etmeye çalıştım ben de 👍
- +1 yıl
Cinsel içerikli muhabbetin dönmesi de aldatmaya giriyor, sanala kayması da şart değil.
- +1 yıl
Çok doğru soyluyosun. Bu millet niye kudurdu ya internet olanak sağladı iste.
- +1 yıl
İnsanlar kudurmadı aslında.
Bunu yapanlar hep böyleydi, internet bunu yapmalarının önünü açtı. - +1 yıl
+1 yılEn yakın arkadaşın olması işi daha büyük çıkmaza sokmuş. Her ne yaparsan yap ama seni kaybetmekten bu kadar korkmayan bir adamla bir ömür geçirmeye niyetlenme. Ömür değil, zulüm edersin kendine... 🧡
20 Yorumla
+1 yılBir sosyal medya ve evlilik dışı ilişki faciası daha, hiç şaşırmadım... Nişanı at ve ileriye odaklan kardeşim. Aşağılık insanlar için üzülmeye ve kendini yıpratmaya değmez.
22 Yorumla- +1 yıl
Ben yıprattım da ne oldu şimdi unuttum bile çevremdeki insanlar bana ilaç gibi geldi
- +1 yıl
En kötü şey bile zamanla iyileşiyor derler. Ne çok sevdim ne de sevildim o yüzden rahatım...☹
+1 yıl10 yıllık ilişkim bitti 14 yaşımda çıkmaya başladık şimdi 24 yaşındayım zor ama yapacak bir şey yok bitirmen gerekiyor sadakatsizlik iyi bir şey değil ☹️
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılDaha simdiden bunu yaptıysa bunun ileriye donuk olmaz ki seni cok yipratir yop yakinken don tabi aldattigina tam olarak eminsen kanitin varsa elinde
12 Yorumla
Soran+1 yılKanitim var evet haklısın simdi yapan yarın daha beterini yapar
Cevap sahibi+1 yılKanitin varsa hic dusunme bile sende zaten eliden geldigince bir seyler yapip onu rahatlatmaya çalışıyormuşsun daha ne yapacaksin ki ilerde neler yapar neler bu dusunsene hamilesin yaklaşamıyor sana yuzde yuz aldatir bu karakter seni
Aferin ona nişanlı olduğunda kendini gösterdi. Seni Allah korumuş birde böyle düşün.
40 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYapmayan erkek var mıdır? Sanmam.
O yüzden kimseye ilişmiyorum hepsinin canı cehenneme.22 Yorumla
Soran+1 yılHarika ya 👏👏🤣🤣
Cevap sahibi+1 yıl😘
Gizli Üye(18-24)+1 yılTrol müsün bilmem ama sen de başka erkekleri hak ediyorsun
24 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ediyorum..
Cevap sahibi+1 yılRica ederim, yanlış anlama seni kötülemek için demedim elbette ama seni üzen biri ile de devam etmen sağlıklı mı değil bence
Soran+1 yılBence de ayrıldım zaten nişanı attim
Cevap sahibi+1 yılHayırlısı olsun inşallah gönlünce olur
Sen nişanlının yaşam Tarzını bırakmalısın yoluna devam etmelisin işine gelen sana yetişir bu kadarı yeterlidir umarım
21 Yorumla
+1 yılekran görüntülerini al kendine mesaj at sonra o mesajlaro ikisinede gönder yüzlerine tükür görebileceğin bir yüz varsa...
20 YorumlaYüzüğü kafasına fırlatıp terk et. Bir de en yakın arkadaşınla mı. Yuh yani, o senin en yakın arkadaşın değilmiş.
20 YorumlaÇok üzüldüm gerçekten 😢
Benim başıma gelse sanırım ağır depresyona girerdim.
Kendimi hasta rdip işten rapor alır evde kendi kendime zarar verirdim.
Ve çok ağlardım.
Valla ne deyim bilemiyorum. Yazıklar olsun.02 Yorumla
Soran+1 yılÇok iyi moral verdin ya saol😅 sanırım zor atlatacagim numarami değiştim bugün de başka yerden arar falan sesini duyarım falan istemiyorum inan
+1 yılayrıl. yüz bulunca durumu hemen istismar eden tip eline gerçek bir fırsat geçse neler neler yapar acaba.
10 YorumlaYoldan geçen biri olsa eyvallah. Ama. Yakın arkadaşınsa cidden sıkıntı. Ayrıca bunu erkek arkadaşın değil. Kız arkadaşın vesile olmuştur. Demedi deme
10 YorumlaTam olarak ne yaptığını açıklar mısın burdan yazamıyorsan özelden de açıklayabilirsin nasıl oldu ne oldu?
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNısanı attım yazmıssın, naptı sonra sen nısanı atınca merak ettim
12 Yorumla
Soran+1 yılKendini savunmaya falan çalıştı saçma sapan sebepler engelledim arkadaşından aradı en son yeni hattım var onu taktım kafam rahat etti esyalari falan yolladık bu kadar
Cevap sahibi+1 yılÜzgün mü pisman mı
- Devamını Gör (264)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer