Onlar egolarini ve nefislerini tatmin etmek icin kiz seviyorlar zaten. Allah icin sevse zateb flort etmez. Sadece evlenmek icin zamani bekler ve nikah kiyar. Tabi bunun icinde once iman gerekiyor.
Ne yapsın her erkek ne için terkediliyor söyliyeyim Çok yaşadım Söylüyorum her zaman hatam varsa söyle kırmışsam söyle diyorum seni Ama trip atıyor terkediyor Yok benimle konuşmadın erken uyudun, yok telefonumu açmadın meşgul olduğun halde, yok mesajma geç cevap verdin sudan bahanler vb gibi Konuşularak çözülebilecek konular Kız yazıyor ayrılmak istiyorum Erkekde evet diyor mecbur Ama sonra erkekle ayrılınca sen beni bıraktın tezata bak
Söyle Bi durum var ki seven birisi tekrar başkasını sevemez sen kadın olduğun için hep erkekleri öyle düşünüyorsun erkekler de kadınları öyle düşünüyor. Bu durumun cinsiyet ile alakası yok
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Kadınlar daha duygusaldırlar duygularını pek yenemiyorlar erkekler gibi
Hiç
İçiniz acımıyor mu
Ya bu kız da beni seviyordu diye
O yüzden ümit vermem vebaline girmem seviyorsam seviyorumdur devam ederim sevmiyorsam söylerim kendisine uzatmam
Sevildiğinizi anlayabiliyor musunuz mesela
Erkekler anlar mı
Ben çok sevdim zamanında beni anlayan olmadı mesela o yüzden bana yapılanı ben karşı taraf masum birine yapmıyorum
Doğrusunu yapıyorsun
Umarım mutlu olursun
Cümlemiz inşallah
Amin
Cuma’ya gidersin gibi sen
Bana da bi dua ediver ismim Zehra 🤲☺️☺️
Elhamdulillah müslümanız tabii gidecez rabbim yar ve yardımcın olsun ederim 🤲
Çok tatlışsın saol
Estağfrllh ☺️😊 sen sağol
Abartmışsın erkekler ne kadar duygusuz ise kızlarda o kadar duygusuz.
Olabilir
Onlar egolarini ve nefislerini tatmin etmek icin kiz seviyorlar zaten. Allah icin sevse zateb flort etmez. Sadece evlenmek icin zamani bekler ve nikah kiyar. Tabi bunun icinde once iman gerekiyor.
Erkekler dümdüz değil üzulurler belli etmezler erkeklerin çoğu duygusal önce bu yanlış düşünceyi bırak
Belli etmezler bi de gidip başkasını bulurlar kankii
Ne yapsın her erkek ne için terkediliyor söyliyeyim
Çok yaşadım
Söylüyorum her zaman hatam varsa söyle kırmışsam söyle diyorum seni
Ama trip atıyor terkediyor
Yok benimle konuşmadın erken uyudun, yok telefonumu açmadın meşgul olduğun halde, yok mesajma geç cevap verdin sudan bahanler vb gibi
Konuşularak çözülebilecek konular
Kız yazıyor ayrılmak istiyorum
Erkekde evet diyor mecbur
Ama sonra erkekle ayrılınca sen beni bıraktın tezata bak
Ee olmasi gereken bu. Her bitis yeni bir baslangictir. Siz aylarca bazi kadinlar yıllarca yas tutuyor 🤣🤣
Kalbi olan üzülür
Bizde kan pompasi var kalp yok 🤣🤣
Ahahahahabba
Beyinsiz olmak mı çoğunlukla 😂
Duygusuz olmak diyelim
Hadi öyle olsun
Siz de umursamayın eskileri o zaman napalim
Elimizde değil
Işte bu aldatma olur yeni biri varken eskisini hayal etmek düşünmek. Çoğu kız bilmeden aldatıyor aslında çünkü Çoğu kız eskileri unutamıyor
Hiç bu açıdan düşünmemiştim
Ayn aldatıyorsunuz o zaman
Herkes ayni degil
Çoğu öyle
Bu bahsettiğin şey bana göre değil 🤨
Doğru değil bunlar.
Bak gibi doğru
Hiçbir erkek bu kadar duygusuz olamaz, benim şahsi düşüncem bu.
Bana denk gelen böyleydi
Bence mantıklı
Ne
Dümdüz olmak
Aynen
Canım o midesizlik ama 🙄🙄
Seveni s... kerler çünkü
Küfür erme 👊👊👊
Öyle
Güzel bir hayal.
Onu nerden çıkardın
Görüyoruz
Söyle Bi durum var ki seven birisi tekrar başkasını sevemez sen kadın olduğun için hep erkekleri öyle düşünüyorsun erkekler de kadınları öyle düşünüyor. Bu durumun cinsiyet ile alakası yok
Haklısın
teşekkür
Tahmin ettiğim kişi misin
Yoo
Osun
Seninle tanışmadık bile
Niye gizlendin o zaman çık da göreyim
Gördün mü
He değilsin kanki
Sana, da, geçmiş olsun
Bi şey olmadı
Ne bilim soruya bakınca olmuş gibi