Henüz 20 yaşımdayım evlilik için elbette 'ki erken farkındayım ama kendimi tanıyan biri olduğum için bundan dolayı?

bunun nedeni sonuçta karşımda'ki bir süre sonra evlenmek İsteyecektir. ama ben evliliğin sorumluluğunu 30 yaşımda dahi olsam alamam! bu normal bir durum mu? saygılı yorumda bulunun lütfen!
Henüz 20 yaşımdayım evlilik için elbette 'ki erken farkındayım ama kendimi tanıyan biri olduğum için bundan dolayı?
Cevapla