Sevgilim kahve içmek için bile parasının olmadığını söylüyor. Sürekli parkta buluşuyoruz, ilişki böyle yürür mü?

Full arkadaşlarının ustunden geciniyo işte atıyorum x kişiyle buluşunca ben odemiyorum beş kuruş falan diyo ay Allahım yani gidelim ben ödeyim diyorum yok diyo
Sevgilim kahve içmek için bile parasının olmadığını söylüyor. Sürekli parkta buluşuyoruz, ilişki böyle yürür mü?
Cevapla