Full arkadaşlarının ustunden geciniyo işte atıyorum x kişiyle buluşunca ben odemiyorum beş kuruş falan diyo ay Allahım yani gidelim ben ödeyim diyorum yok diyo
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Parası olmamasını anlarım, parkta çekirdek kola yapmakta güzel gelir insana yanında sevdiği varsa ama tabii seninki üstünden geçindiği insanları sslk yerine koyar gibi bir de bununla övünüyor. Bence ayrıl, yaptığı çok çirkin bir hareket. Cimri midir nedir, evlenince de aynı olur bu.
01 Yorumla
Soran+1 yılYok ne evlenmesi insan doğumgünum de bari bı yere götürür ama dimi ayıptır
En İyi Cevaplar
+1 yılMaddi durumu iyi değilse anlarım ama parası varken böyle cimrilik yapıyosa ayrıl gitsin cimri çıkarcı insandan hayır gelmez sadece parasını değil sevgisini paylaşmakta da cimridir böyle tipler benim de vardı doğum günü için dünyanın masrafını yapıp zaman ayırmıştım herif benimkini mesajla kutlamıştı çok da zengindi : ') doğru düzgün bi yere gitmiyoduk parkta bulusuyıduk aynı sizin gibi bi yere gidince de hesapları ben ödüyordum o kasada dikiliyodu üstelik işi vardı çalışıyodu ben çalışmıyodum da.. Neyse işte al ver dengesinin olmadığı sürekli senin çabaladığın değer görmediğin ilişkiden hayır gelmez kaybettiğin vakite yazık ayrıl hemen
04 Yorumla
Soran+1 yılAy iliskimi anlattın aynisiii kaç mekana gittiysek ben ödedim ben de çalışmıyorum Allah'a şükür yetiyo şimdilik ailemden ama ay inanamiyorum neyse dur bakalım bı hediye bı mekan bı şey gormeden ayrılmak istemiyorum zaten görüşmüyoruz yani nfnf
- +1 yıl
Valla okurken ben de dedim aynı benim eski ilişkim diye.. Ben çok üzülüp kullanılmış hissettim sen de benim gibi olma üzülmeni istemem o yüzden pat diye ayrılma o senin paranı nasıl yediyse sen de ye en azından için soğur kullabılmış hissetmezsin sonra yol verirsin
Soran+1 yılAynen öyle çok doğru soyledin 🙏
- +1 yıl
Naptın bacım
+1 yılOlupta vermeyen pinti, olmayıp veremeyen fakirdir! Burada ince çizgi, olupta vermeyen den daha kötüsü, olmayıp da başkalarına yaslanan kişidir! Eşim dostun arkadaşın bilir ki sende yok o zaman o ısmarlar teklif eder gidersin, ama paran yok ve sen karşındakine hadi gidelim sen öde dediğin zaman bu faydalanmaktır ve insanın kötüsüdür…
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılasıl soru var da harcamak mı istemiyor yoksa gerçekten parası mı yok? parası yoksa yapacak bir şey yok seviyorsan idare edeceksin. ya da senin için bu çok önemliyse giderek soğursun zaten. varken harcamıyorsa şimdiden bırak bu işi
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
72
Cevap
84Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
+1 yılCimri erkekle ömür mü geçermiş ayrıl
02 Yorumla- +1 yıl
Cimri demiyor, parası yokmuş
- +1 yıl
Bunu öncedende yazmışdım, yanlışıkla görüş olarak paylaşmışım
Belki de gerçekten parası yoktur ve senin paranı harcamak onun gururunu incilticektir? Parkta buluşmanız sevmenize engel mi? Cafede oturup bişeyler içince ne oluyor yani. Onun yerine gezin otobüse metroya binicek parası vardır diye düşünüyorum. Hava güzel olursa evden bişeyler yap piknik yapın. Ne güzel aktivite
52 Yorumla- +1 yıl
Ya işte bunun gibiler mutsuz oluyor çünkü paraya aşık oluyorlar sonra mutsuz olunca ağlayıp sızlaniyorlar böyle
Yani parası yok bırakıp bırakmamak senin elinde. Bende pintiyimdir dışarı falan pek para harcamam sürekli oradan burada paramı katlar dövize yatırırım çünkü kızlara harcayacak param yok hedeflerim için harcarım sadece. Kızların geneli de bu davranışı erkek den bekler kendileri ödemekten sürekli kaçar o tür kızlarda anca enayilerin parasını yer.
21 Yorumla- +1 yıl
Eximle konuşuyoruz sizce bu durumda nolur? ↗
Bu soruya görüş yazar msnz? 😊
Elbetteki maddi durum ilişkiler içerisinde onemli bi konu.. Ama esimle ya da sevgilimle bi kafede oturup bi kahve içmeye engel olamaz.. Haftada bir ya da iki kere oturup icilecegine ayda 2 ya da 3 kez olur.. Ama yine de oturup birlikte biseyler yiyip biseyler icmek gerekir... Yani özetle ilişki öyle yürümez pek fazla...
00 YorumlaO öküz parası olsa da alışmış otlakçılıga.. Hazırcı insandan haz etmem. Parayı idareli kullanmak başka.. Elini cebine atmaması başka. Hiç bir gelir sağlamayan bunun icin çabalamayan insanın bırak başkasına kendine de hayrı olmaz..
Çöz şu öküzün ipini de gitsin istedigi yerde otlasın.09 Yorumla- +1 yıl
Ne alaka kız her oturduğumuzda ben ödüyorum demiyorki adam nerede hangi otu yemiş onu anlamadım doğrusu. Kendinizi niye sermaye gibi görüyorsunuz keşke bir de onu anlasak. Ben tarihe eskiye bakmam ben kendime bakarım. O nedenle herkes kendine bakarak konuşsun. Osmanlı söyle bu böyle değil bana niye kendinizi parayla ölçtüğünüzü söyle benim merak ettiğim bu.
- +1 yıl
@MehmetSER soruyu dogru okudugum için otlakçı oldugunu anlamakta güçlük çekmedim.
Dikkat etseydiniz x kisiler ile bile bi ortamda oldugunda ben ödemiyorum beş kuruş demiş kıza.. burada benim yorumum kıza parasini nasil yedirmiyor degil.. Hic bir maddi külfet altina kendini sokmamasi baskalarina külfet olmayi da sorun etmemesi. Maddi olarak hiç bir nebze gücü olamayan bir yetiskinin kendine de hayrı dokunmaz diyorum..
Sermaye olarak gördüğümü düşünmen benim de yanitimi doğru okumadığını gösterir. - +1 yıl
Kadınlara kardeşim gözüyle bakan erkekler de görün istiyorum. İstiyorum ki bu ülke kadın ticareti peşinde erkekler ile dolmasın. İstiyorum ki sizin de insan olduğunuz için haklarınız korunsun. Kadın bu diyip aciz gözüyle bakılması ama kendi düşen ağlamaz. Çocuğun da senin ektiğini biçer. Bir gün anlarsın.
- +1 yıl
@MehmetSER ne soruyu soranın ne yorumuna cvp verdiğinin nede benim hiç bir dediğimiz senin şu söylediğinle yakından uzaktan alakası yok kardeş...
Kemal sunal ile oya Aydoğan geldi aklıma 😂😅
Hüsniyeee30 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı. Anca böyle yürür işte. Parkta yürürsünüz olur biter.
10 Yorumla
+1 yılKB bacım ama o ilişki bile degil nasıl yürüsün kucuk cocuk bile kücük bir hediye alır ha tamam parası olmayabilir pahalı alamayabılır ama 1 TL de olsa hediye hediye dır. Onun maksadı herhalde dolandırmak 🤨🤨
00 YorumlaBirilerinin sırtından geçinen insanlara aşırı kıl oluyorum. Parası olmayan insan bunu utana sıkıla söyler. Sürekli olarak başkalarına hesap ödettiğini böyle rahat bir dille söyleyebilmesi cimri, beleşçi biri olduğunu düşündürttü bana.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 627 cevap paylaştı. Yürür tabi, ömrümm Aslan yelelim diyeceksin, bu seferde şu parka gidelim salıncakta salla beni diyeceksin, adamcaz evlilik için para biriktiriyor sabret bu işin sonu hayırdır 🦁
14 Yorumla- +1 yıl
Eximle konuşuyoruz sizce bu durumda nolur? ↗
Bu soruya görüş yazar msnz? 😊 - +1 yıl
Simdi baksan?
+1 yılYığılmaya yer arıyor sevgilin. Parası olsun diye de bir şey yaptığı yok belli ki. Kuru delikanlılık yapmak kolay :) işin zor
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5b cevap paylaştı.
+1 yılMenfaat düşkünü ve çıkarcı insandan hayır gelmez sen ondan kurtulmaya bak öyle kimselerin doğruyu söylediğindende endişe ederim
20 Yorumla
+1 yılEğer parası var da böyleyse cimriyse yürümez, ömür geçmez. Ama cidden maddi durumu kötüyse çoğu kızın da ağzında sakız ettiği gibi karakterine önem ver. Hani sözde karakterine önem veriyorsunuz paranın bir önemi yok ya. Ayrıca çocuk senden biseyleri kabul edemiyorsa bu da erkeklik içgüdüsünden, gururundan kaynaklı bişeydir
01 Yorumla- +1 yıl
Sevgi herşeyi yener diyosunuz ya seven insan bunu sıkıntı etmez, gerekirse bir simidi paylaşır ve bundan gocunup şikayet etmez
+1 yılSen bu çocuğun sosyal medya hesap şifrelerini biliyor musun?
Veya arada bir telefonunu kurcaladığın oluyor mu?
Bu arada ne kadar süredir berabersiniz?00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 370 cevap paylaştı.
+1 yılBöyle bir üslup gördüğümde soruyu değilde birlikte oldugunuz kisiyi sevmediginize odaklaniyorum. Neden gerçekten sevmediginiz biriyle devam ediyorsunuz?
00 Yorumla Yine oturun kahve için parasını sen öde. Parası illaki olacaktır sonra da kahve içtiğinizde o öder. Ama derdin bedavadan yaşamak kadınlığı kullanıp herkesi idare edip herkesle bir masada hesap ödetmekse doğru yolda değilsin o adamdan sümüğünü silmeye mendil bile çıkmaz. Sen başka enayiler bak.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 696 cevap paylaştı. Lütfen kişisel algılama ama pinti insanlardan nefret ederim! Kız arkadaşısın ve bir kahve bile ısmarlamıyor ise bence yol yakınken vazgeç bu sevdadan 🙄
00 Yorumla
+1 yılSevgi varsa yürür tabii neden yürümesin, sevgilinle ayda bir buluşmuyorsan bir kahve bile bugünün şartlarında ağır gelebiliyor bir çok insana, ayıp bir şey değil. Ben de mesela kafelerde buluşmuyorum, gidiyorum Adana'da göl kenarına ya da yürüyüş köprüsünün oralara açıyoruz sandalyelerimizi termosuma kahvemi de koyuyorum manzarayla huzurla vakit geçiyorum. Ki bence daha güzel bu.
00 Yorumla
+1 yılSevgiline bir iyilik yap. Önce sen para kazanmaya başla zonra arkandan kazandığını görünce o da gelir
Kazanıyorsan, sevgilinde Kazanıyorsa ek kazanç sağla ki o da ek kazanç sağlasın00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,1b cevap paylaştı.
+1 yılen azından hem arizona kertenkelesi hemde dürüst.
:)
seviyorsan ilgin var ise belli süre besle.08 Yorumla
Soran+1 yılHdhdh ben maasi almasini beklicem bakalim
- +1 yıl
bak bakalım . olmadı alman üsülü yaparsın .
Soran+1 yılYok kardeş o ödeyecek ben ödedim kaç mekana gittiysek
- +1 yıl
ödesin tabi. sömürmesin hem etinden sütünden hemde parandan faydalanmasın.
zaten ilgin varsa al besle demiştim , baktın kullanıyor koyarsın tepmeyi dötüne.
bide sana annen ogretmedı mı?
parasız erkek , gereksiz erkektir diye.
Soran+1 yılAy annecim o kadar cool bı kadın ki böyle konuşmadi hiç konusaydi keşke bdhdh neyse ogrendim
- +1 yıl
anladım :)
zengin koca bul , aklını kullan , yurt dışı fizibilite yap imkan varsa ordan bul.
Soran+1 yılNasip isi ya bakalım inşallah bulurum
- +1 yıl
bak anne baba secme sansın yok , atsan atılmaz , satsan satılmaz velhasıl aklını kullanıp dunyadakı rolünü sen köpürtecek ve ıkıncı anne babayı yanı kayınvalıde kayınpeder secme hakkı senın elınde :)
+1 yılİşi yok herhalde. Zor olur ama yürür. Mutluluk cafede oturmakta değil mutluluk parada da değil. Bunu farkettiğinde yürür
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 492 cevap paylaştı.
+1 yılParası olmaması ayrı başkasının üstünden geçinmesi ayrı bence bırak bu sevimsiz adamı
20 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 384 cevap paylaştı. çok üzgünüm yürümez hanımefendi aşk ne kadar çok olsa bile eğer para ve güven yoksa ilişki yürümez acı gerçektir bu
00 YorumlaOlmayabilir benim ta başka ülkeden sevgilim gelirdi ziyaretime bazen roll on alacak param olmazdı eskiden şu an kozmetik şirketim var
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 984 cevap paylaştı. Nasil tav oluyorsunuz kizlar boylelerine cok merak ediyorum. Muhtemelen ilgi gosteriyordur. Baska sansi yok cunku..
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7,7b cevap paylaştı. sende simdi taş gibi hatunsundur böyle culsuzlarla beraber olursunuz
08 Yorumla
Soran+1 yılMeteorum hdhdjdj
Soran+1 yılŞaka yapmadim zaten kendime güvenirim gizelimdir ve sadece güzel değilimdir okumuş etmisimdir de bu bebeye nasi denk geldim bilemiyorum
Soran+1 yılİse yeni girdi otele asciymis 9800 alıyorum dedi ya bakalim
Soran+1 yılYalan tabi e devlet şifresi var alsın maaşını bakcam ne kadar almis
- Aşk İlişkileri konusunda 3b cevap paylaştı.
+1 yılAyaklarının üzerinde duramaması çok büyük sorun bence neden berabersin kendine bakmaktan aciz asalak olmaktan gurur duyan bir adamla hala anlayamadım
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 4,2b cevap paylaştı. Oh senin sırtından geçiniyor 🤣sende alıştırdın belescilige onu bir enayide sen oluyorsun devam ettikçe 🤣
00 Yorumla
+1 yılboş ver takıl ya sevıyosan kuralsız yasa kuralsız sev evden kahbe getır pıknık yap onemlı olan hayatı yasa
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılbelki cebinde akrep vardır. Fazla para harcatma ama bi çaydan ölmez insan :D
04 Yorumla
Soran+1 yılİşte beni anlayan biri cidden öyle ciddennn
- +1 yıl
teşekkür ederim canım o senin tatlılığın
- +1 yıl
Eximle konuşuyoruz sizce bu durumda nolur? ↗
Bu soruya görüş yazar msnz? 😊 - +1 yıl
@Sorumacevapyazarmsnz yazdım canım
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılHep sen mi hesapları ödüyorsun o ne öyle gurursuz erkek
09 Yorumla
Soran+1 yıl4 5 kere mekana gittik mekan dediğim kafe yani bistro hepsini ben odedim
- +1 yıl
Çalışmıyor tembel mi, maaş hiç mi almamış.. bir kere de o ısmarlasın.. bu kadın parası yiyen erkekten nefret ettiğim kadar hiç bir şeyden nefret etmem
Soran+1 yılCalisiyo geçen ay girdi almamis daha maasini ama sorsan hayirr sen benim yanımda odeyemezsin su bu sanki odemedik öyle bı konusuyo ki
- +1 yıl
Maaşını alsında öyle bak bakalım ödeyecek mi.. alışmış kudurmuştan beterdir unutma öyle kimseyi alıştırma
Soran+1 yılYa bir keresinde 600 TL alışveriş yapmıştık sırf kendimize onu soyleyip duruyo olduğunda harcamiyor muyuz diyo
- +1 yıl
Aman iyi ki 40yılın başı bir kez ödemiş
Soran+1 yılHe sorma hdhd asciyim dedi e devlette aşçı yamagi yaziyo neyse 9800 maaşım var dedi ya bakalım bakcam alsın maaşını
- +1 yıl
Hadi bakalım bizi de haber et cimri sevgilinden🤣 İnşallah senin gibi cömert kızın kıymetini bilir
Soran+1 yılİnşallah bakalım hdh
+1 yılBaşkalarının sırtından geçinen asalak bir canlıyla çıkıyorsun.
07 Yorumla
Soran+1 yılEvet rbbtjtjfj
- +1 yıl
Borç iste ayrılır senden😂 kötü olmuş olmazsın ayrılırken.
Soran+1 yılYa onca şey yaptım ne 14, Şubat ne dogumgunum doğum günüm de parkta oturduk ya sonra eve bıraktı bı şeyler görmek istiyorum bı tişört bluz Allah için nfjfjjfjf
- +1 yıl
Ne buldun bu çocukta ki tipine mi düştün
Soran+1 yılTipi idare eder su an o da iyi gelmiyo da tabi
- +1 yıl
Ayrıl yeni bir tane yap kendine zamanına yazık.:))
Soran+1 yılYa zaten diğerlerini kapatmış değilim yenisi gelse yapcam yani istemiyorum bunu yoruyo
+1 yılGururundan ödün vermiyor, her konuda böyleyse yürümez. Bir noktadan sonra sıkmaya başlar.
10 YorumlaSana gelince yoktur parası. Seven insan sevdiğine cimri olamaz
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılAynı zamanda yalancıdır da. Nerde görsem tanırım bu tip insanları. Bana şu gün davam var boşanıyorum diyen sevgilim gibi. Ortada dava falan yokmus. Amacı beni oyalamakmış.
13 Yorumla- +1 yıl
Evli erkekle sevgili olmasaydın seni de evlenince kocan aldatır inşallah
Cevap sahibi+1 yıl@Lahmacungömen iyi dileklerini aynı şekilde sana iade ediyorum. Ben de aynen senin gibi kınardım insanları. Ama ben umuyorumki, sen benim yaşadıklarımı yaşamazsın inşallah.
- +1 yıl
Amin nefsim iradem güçlü benim herkes yaşattığını yaşar sen o kadının kocasına göz dikip sevgili olmuşsun sen evlenince de senin kocana göz dikip ayartan bir kadın olur görürsün inşallah
Vakit kaybetmeden elveda diyerek ayrıl senin için en hayırlısı bana dua edersin ileride
00 Yorumla
+1 yılSeni kullanıyor. Kimse kimseyi kullanmamalı. Kimse asalak olmamalı. Ayril bence
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 758 cevap paylaştı. Hâlâ tekme vurmadıysan benim gözümde basit kadınsın.
00 Yorumla
+1 yılAşkın simsar arkadaşlardan kanka her grupta öylesi vardır 😀 evlenmeye parası yoksa ciddi düşünmez kısa ve net , çay içmeye bile emin olduğu halde yok diyor öyleleri 😀kaldiki ciddi düşünüp ilerleteckmisde..
02 Yorumla
Soran+1 yılYazmiyorum hiç.
dedim ki yani doğumgünü kutlamayı sevmiyoz dedik te bu kadarı da fazla dedim parkta oturduk ya yağmur yagiyodu üstelik sonra eve döndüm dhfj- +1 yıl
Nerden buluyorsunuz böyle tipleri😀😀
+1 yılDurumun olmaz anlarım ama insanın kendi ayaklarının üstünde durması lazım herhangi bir sorunu yoksa.
00 Yorumla
+1 yılKüçümsemem ama bir kahve nedir ki nasıl olur bilemem
00 YorumlaÖmür törpüsü sinir krizi geçiririm ben hiç yapamam böyle biriyle 😠
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenimki de öyleydi termosda çay demleyip parkta oturup çay içiyorduk tekmeyi bastım yeter erkeğin fukarası çekilmiyor sıkıyor bi andan sonra
04 Yorumla
Soran+1 yılValla ufak tefek bı şeyler görmeden almadan bitirmem ne bluz olur bı şey olur bı şey yani hfhfh
- +1 yıl
Paragözlü edepsizlersiniz
- +1 yıl
Nedense bu yoruma çok güldüm ya dbfgdvdgdgdgdgdgdgdfdfdfdfd
- +1 yıl
@ghhbbbbbbbbbbb bana mı?
Yazık parası yok sana da odettirmek istemiyor... Gidip çay için siz de.
00 Yorumla
+1 yılHenüz kendi finansal bagimsizligini ilan edememisse bu beklentide olman seni daha cok üzecektir :/
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılerkek ödemeli kahveyi , yemek yiyorsan kadının cebinde para cıkmamalı bu böyle
16 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef full ben ödedim
Cevap sahibi+1 yılKadının parası cebinden cıkmamalıı yanlış kişiylesin cidden ayrıll
Soran+1 yılKesinlikle yeri geldi mi olur ama baştan böyle inanilmaz
- +1 yıl
Kadının parası cebinden çıkmamalı mı? Anca saf aptal erkek bunu yapar tüm hesabı öder yani. Böyle saf aptal erkekle de mutlu olamazsınız. Allaha şükür hicbir kadına daha para yedirmedim. Herkes kendi sırtından geçinsin.
Cevap sahibi+1 yılYanlış yanlış düşünüyorsn diyelim bi restoranta gidiyorsn bi kadinla ona mı ödetirceksin hadi diyelim o kadinin cebinde parasi yok sonucta her kadin calismiyo bence yanlış dediklerin bak arada kadinda öder ödemez demiyorum öder yeri gelince
- +1 yıl
Yoo gayette hep erkek öder demişsin. Kadının cebinden para çıkmaz dedin.
- Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yılErkek adamın her zaman kenarında para olması lazım kelimesi aklıma geldi bi süreden sonra yürümez gibime geliyor.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılMesleği ne? Cimri biriyle ömür geçmez haberin olsun
02 Yorumla
Soran+1 yılAsciymis otelde 9800 maasi varmis
Cevap sahibi+1 yılPes...
+1 yılSürekli erkeğin ödemesine de karşı biriyim ama erkek üç ödüyorsa kadın bir ödemeli. Öyle bi insandan hayır gelmez sanırım. Lise yıllarımda buluşacağım çocuk cüzdanımı düşürdüm demisti görüştüğümüz gün o aklıma geldi 😂
01 Yorumla- +1 yıl
Lafda eşitiz dersiniz birde yazık.
Gizli Üye(25-29)+1 yılBöyle bir embesil vardı arkadaşımın sevgilisi yemegi de sinemayi da bize ödetmişti param yok deyip üstelik çalıştığı halde omurgasız olmak zor ya
01 Yorumla- +1 yıl
Kimse kimseye para vermek zorunda değil herkes kendinden geçinsin
Gizli Üye(30-35)+1 yılŞöyle insanlarla nasıl sevgili oluyosunuz ya çalışmaktan bile aciz
03 Yorumla
Soran+1 yılCalisiyoo maasini almamış daha otelde asciymis 9800, maaşı yani öyle diyo. Babasına da mimar dedi mobilyacı çıktı
Cevap sahibi+1 yılOff bıktım ya trol olmayan kalmadı
Soran+1 yılNe hdhd bu beni trol yapmaz neyse nasi ayrilayim
Gizli Üye(25-29)+1 yılErkek bana erkeklik yapmıycaksa ne anladım o ilişkiden de gidin ya
11 Yorumla- +1 yıl
Para mı yedirmesi lazım bumu erkeklik?
Gizli Üye(18-24)+1 yılAmacı seni kullanmak. Seni cüzdan olarak görüyor muhtemelen. Hayır gelmez.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 17,2b cevap paylaştı.
+1 yılhaklısın zor iş yani imkanı olmaması ayrı bir şey ama pişkinlik yapıp anlatması falan daha kötü.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBence vardır kahveye de parası olmaz mı insansın ailesinden istesin
00 YorumlaYürümez. Tabi ki arada sırada olmadığı zamnalar olabilir. Fakat bunu alışkanlık haline getirdiyse ki getirmiş yol yakınken bırakman en mantıklısı.
10 Yorumlayoksa paran ne işin var kız tavlamada sevgili yapmakta
17 Yorumla
Soran+1 yılBı de napiyo arkadaslarinin sürdüğü araba storysi atiyo bunun arabası da yok el de bunun değil ay çok kötü
Soran+1 yılBı şeyler gormeliyim yani ufak bı hediye bı şey almadan bırakmak istemiyorum onu hatirlatacak bı şey lazm hdhdj
Soran+1 yılOlmam merak etme tişört aldım yemek yaptım 14 Şubat doğumgünum hiç bir şey yok iki güzel lafa mi doycam
- +1 yıl
Parasi yok ama sevgili bulabiliyor masallah djsjdjsjs keske sevgili bulmaya harcadigi zamani calismaya harcasaydi
Ne güzel başta kendisin ne olduğunu göstermiş tabiki ayrıl birde maaşıda yüksek hayat gecmez o adamla
00 Yorumla
+1 yılİşte bu çok zor 2 yıl erkek arkadaşımın cebine parasını koymuş biri olarak söylüyorum. Çok ama çok zor bu tiplerle yürütmek
02 Yorumla- +1 yıl
Neden ya karakter, adam olması en önemli ya, paranın bir değeri yok hani
- +1 yıl
İki gönül bir olunca samanlık seyran olurmuş hani 😄
+1 yılParkta buluşmanın nesi kötü. Kafede senin karnını doyurunca mı iyi oluyor? Hem kovit var. Kapalı alanlara gitmeye ne gerek var?
00 Yorumla- Devamını Gör (96)
Devamını Gör(141)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilim kahve içmek için bile parasının olmadığını söylüyor. Sürekli parkta buluşuyoruz, ilişki böyle yürür mü?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer