Merhaba iyi günler son günlerde benmi fazla takıntılı halle getirdim bilmiyorum fakat nişanlandigim kıza olan güvenim git gide azaliyor whatsapta çevrimiçi sürekli mesajlarımı bazen görmezden geliyor dahası benimle çevrim içi konuşurken bazen 40 saniye veya 1 dakika geç cevap veriyor mesajıma başkasıyla konuşuyormuş gibi hisediyorum ozaman neyapmaliyim sizce
Nişanlım whatsapta onunla konuşurken erkek ismi yazdı ?
Klavye genelde ezberlediği kelimeleri yazar mesela az önce denedim ahey yazarken Ahmet çıktı bende de çünkü daha önce Ahmet kelimesini yazmıştım yinede deneyebilirsin geç cevap veriyosa vardır bişeyler normal konuş dikkatini çekmeden buluşunca telefonunu saklıyor mu senden gizliyor mu masaya bırakıyor mu bunlara dikkat et önemli detaylar
En azından diğee erkege adıyla yani (ahmet) diye sana ise askım diye hitap ediyor. En azından o senden 1 alt sırada kardesim. Ama oyuncu kulubesinde kacincisin ona bir yorum buradan zor. Mesela senden 1 ust siradaki kisye "erkeğim, ömrüüm, kurt bakışlım" deme ihti. ali de var. Karışık işler :)
Sana bir şey söyleyeyim mi bu bir taktik aslında ama duygu sömürüsü yaparak güvenmiyor musun ayağına şeyler sözler söylüyor madem öyle ss atsın senide utancindan yüzünü kizartsin o zaman ama neden çünkü ablamizin o kadar cesareti yok yemez çünkü eğer bu numarayı yersen uyuyulma ihtimalin yüksek yeme bunu pişman olacak olsan bile
Bana hakaret mi etmeye çalıştın şu an? İnsan gibi soruna cevap veriyoruz sen kimsin de benim hayatımı biliyorsun da yorum yapıyorsun? Umarım aldatılıyorsundur bu beyinle sana bu cok bile