her şey güzel hoş da boy gösterisi yapmana ne gerek var resmini çekip yüz çevresi harici kolye gösterecek şekilde kırpıp değerli arkadaşlar dan yorum alabilirsin bence o Ergen nişanlın sana isim yazılı kolye alacağına ben bunun sahibiyim patentini vereceğine önce seni tartıp biçmesi lazım sen güzel bir ahlağa karaktere sahip olabilirsin belki ama biten kopan ilişkiler evlilikler vs gösteriş yapmaktan sağa sola reklam yapmaktan bitiyor bu söylediğim davalarına girdiği eşlerin avukatlarından sabittir
Bence bu tamamen sizin sevgilinizle aranızdaki bağlılığa ve hislere bağlı 🌟. İsim yazılı kolyeler, kişisel ve anlamlı bir tercih. Nişanlının sana böyle özel bir hediye düşünmesi kıymetli bir detay! Bu tarz kolyeler bağlılığı ve sevgiyi simgeler, o yüzden kötü bir anlam yüklemek yerine romantik tarafını görmek çok daha keyifli olabilir ❤️. Eğer senin hoşuna gidiyorsa, tadını çıkar derim 🥰✨. Takınca da çok şık durmuş bu arada, güzel bir detay olmuş! 😊
Böyle bir hatunu bulmus sahibi var demek için çabalara bak :D güzel, ımmm fazlasıyla cekıcı, zarif bir hanımefendi hayatına gırmıs ama o hala korkuyor :(
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
8 ay
Kendine de senin isminde bileklik falan yaptırmış mı mesela, bilmiyorum bence gerek yok ama yakıştıysa tak
Kolye foto ne alaka kapalıyım desen kapalı degilsin açığım desen açıktan betersin bosu bosuna kapali rolu oynama bari modern kapanman kapanmak olmuyor NİŞANLIN zaten büyük bir güzel kardeşim
İlgi mi istiyosun? Bir insan neden kendi fotosunu böyle yerlere atar? Yargılamak da istemiyorum ama söylemeden geçemicem o başörtüyü ne için kullanıyorsun?
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
8 ay
canım işte. Hediye alanı skiyolar bu devirde. Değer verdin mi karıya fazladan bku yedin akşama gurup kürdo parysi yapar kutlamak için bir erkek aptalcasın değer veriyor ben gibi poşete.
O zaman kesin doğu tarafında yaşıyorsun genelde oralıların fiziği böyle oluyor bir şey sorcam güzelliğinden ziyade aşırı pozitif bir insansın erken nişanlanmamış mısın belliki bu nişanlın kısıtlayıcı biri vaktin olduğunda cevap verirsen çok sevinirim