Sosyal medyadan tanıştığımız sevgili olduğum kişiye Karşı vicdan yapıyorum? Ne yapayım?

Sosyal medyadan tanışıp sevgili olmak saçma biliyorum tabi ama yaptık bir hata. Zaten hiç buluşmadık aramızda 13 saatlik yol vardı. Kültür farkı vardı bide güven problemi yaşıyorum. biraz tartıştık sonra ayrılmak istedim daha öncede yaptım bunu barışmak hataydı. bana dedi ki hakkımı helal ediyorum bu dünya da ama Allah sorar bunu dedi bende biraz böyle dediği için kafayı taktım. Onun duygularıyla mı oynamış oluyorum. Tekrar mesaj atsam mi vicdanım rahat değil falan diye barışmak istemiyorum galiba ama vicdanım rahat olsun istiyorum yoksa zamana mi bırakıyım neden bu kadar iyi bir insanım bilmiyorum.
Sosyal medyadan tanıştığımız sevgili olduğum kişiye Karşı vicdan yapıyorum? Ne yapayım?
Cevapla