Beklerdim. Ömrümü beraber geçirmeye söz verdiğim insana karşı sözümden caymam. Dünyanın öbür ucundayım, 10 yıl sonra döneceğim dese, yine sadakatimi korurdum.
1
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
İyiki de Kadınlara zorunlu askerlik yok Birde onlar mı ezilsin Askerliğin zorunlu olması aşırı saçma Bu devlet de bi acayip Sanana be zorunda miyiz gitmeye madem özgürüz istemeyen gitmez bence acilen zorunluluğu kaldırılmasi gerek isteyen gider istemeyen gitmez böyle sistem gelmeli
Sadakat kavramı olan bir adam beklerdi mutlaka. Biz de silah omuzda meşhur asker pozu verip, fotoğrafın arkasına da "Vatan için gittim, senin için geleceğim" yazardık 😄
bizim kadar cefakar mısınız derken ben 15 senedir içindeyim henüz bekleyeni görmedim desem yeridir hatta 2 tanesi nişan attı biride boşanma davası acdı çocugunu da alıp gitmişti bu kızlar dısardan terkediyor içerde adamlarla biz uğrasıyoruz allahdan 6 aya düştü de belki bir nebze deyişecek
Aldatma ve insan kandırma, dolandırma meselelerin de kadınların payı biz erkeklerden kat kat daha fazla.Çünkü sizlere olan zaafımızı çok güzel kullanıyor, para, mal, mülk çıkar ilişkisine çeviriyorsunuz. Aradığını bulduğu halde ilişkide kalan sadece erkektir. Erkek için bir kadın yeter iken kadın için bu 10 larca 100 lerceye çıkar.Çünkü kadın herşeyi tam ve eksiksiz olsun ister. Bunun için de her oyunu kurar her şeyi göze alır, bedeli umrun da olmaz. Sorunu hala yanıtlamadığımı düşünüyor net ol diyorsanız:evet erkek bekler, ama kadınlar asla beklemez
@tally Bunu külahıma anlat. Berden nereye geldiğinizi hergün izliyoruz. Öyle zıvanadan çıkıp, ardızlaştınız ki yollar da kurşun yağmuruna tutuluyor, bıçaklanarak delik deşik ediliyorsunuz, yine de banamısınız demiyorsunuz. Ne o sonra da kadına liddet, kadın cinayetleri deyip pişire pilire koyuyorlar insanların önüne. Oysa bir erkeği o kadar gözünü döndürüp, katil yapacak kadar ne oluyor dersiniz? Elimi sallasam her yer kadın. Bilsen nelere tavlar, nelere evetler, ne kadar ucuz ve kolaylar. Allah ıslah etsin onları...
Beklerdim tabi.. Kadınları çok etkilerdi ama bu durum.. Onun için en çok yanında olmayı gerektiren bir durum olduğundan dolayı her hafta sonu giderdim yanına.
Niye bekleyelim bizde askerde olurduk birlikte yapar donerdik, dusunuyorum askerligi kiz arkadasla birlikte yaptigimizi""sssh pampaaaa ver bi safak""feci bir durummmm 😂😂
Neden kadın erkek diye ayırmaya bu kadar meraklısınız Karakter meselesi tamamen bu bunun cinsiyeti olmaz Bunu yapmayın rica ediyorum ya karakteri olmayan kişiliksiz insanlar beklemez bu kadar basit kadın erkek le alakası yok