yok ben çıkmam :D aramam, konuşmam. İki tarafta sinirden köpür köpür köpürürken fokur fokur kaynarken tırsıyorum. Bu erkeklerin ilk yazdığı şey “arayacam aaaçç” 🤦♀️İtaliiiaan 💣sı 🤒
Tartışırken “Az arayayım seni açsana” diyen birinin telefonuna çıkılır mı ?
Ben yazışmanın duygusuz ve ses tonundan yoksun olduğu için konuşulması taraftarıyım. Bir cümleyi 2 farklı ses tonunda söyleyip iki farklı anlam çıkartılabilir siniz. Bu yüzden yanlış anlaşılmalara mahal vermemek için asıl yüz yüze tartışmanın daha doğru olduğunu düşünüyorum.
Ölü taklidi yapmak çok daha mantıklı benim için öyle durumlarda, iki cümle var beni aşırı geren ve tedirgin eden, birisi bu senin söylediğin, diğeride "sen az gelsene" duyar duymaz diyorum ki yine naptım acaba.🤦♀️ Genel olarak sinirli olan biriyle iletişim kuramam ve sakinleşmesini beklerim fakat ben konuşmadıkça sakinleştirmekten ziyade daha da çıldırtırıyorum yanlışlıkla galiba ama bağırıp çağırmayla ya da o an beni değil sadece kendi söylediklerini duyan biriyle hiçbir şeyi halledemem ben. Bana da kendine de az müsade versin, sonrasında konuşuruz güzel güzel.🤷♀️
Ses tonu daha ikna edicidir. Yazı dilinde kendini ifade etme konusunda herkes aynı güce sahip değil. Seni arayim o şekilde devam edelim mi konuşmaya derse açarım telefonu ama böyle 'arayacam aaaç' diyerek linge davet eder bir üslup kullanırsa açmam. Çünkü baştan rengini belli etmiş bir sataşma çabası var , sakinleştigimiz zaman ben seni arayacam hadi sende git aklını başına topla gel felan diye yazar çıkarım yazışmadan. Ne zaman döneceğim keyfime kalmış azıcık deli olsun)
Aslinda bu kisinin kisiligi.. dogasi boyle ise uzum uzume baka baka kararir deyiminden yola cikarak bagirmanin bir yol olmadigi gosterilerek ehillestirilebilir, egitilebilir. Egitim sart!🤭 Ancak insanoglu her segerinde yapmayacagim dedikce kadin figuru igneledikce igneliyor ve sen cileden cikiyorsun, erkek figuru de alttan aliyim soyle olsun boyle olsun demek yerine altta kalanin cani ciksin diyerek veriyor atesi... Nasil bir kisir dongudur bu cozen beri gelsin🥳 o yuzden birbirinize az ama en az bu bize ya da bana bi bes yil gider bazinda dozunuzu alin rahat edin😂
Soru çok iyi olmuş okuyunca bile güldüm 😄 Ve buda nerdeyse her ilişkimde yaşadığım bir durum. Kavga ettiğim zamanlar veya bir tartışma olduğu zaman arayıpta konuşmayı tercih ederdi ama ben tam tersine sinirliyken konuşmayı sevmediğim için açmak istemezdim 😄 ama maalesef oda ben açana kadar arıyordu ve açmak zorunda kalıyordum. Telefondan önce ejderha gibiyken telefondan sonra yavru kedi olduğumu farkederdim hep 😂 ne kadar istemesekte sakinleştirmek için güzel bir yöntem.
Tartışırken az arayayım açsana cümlesini ben genelde sakinleşmesi için derim çünkü bilirim ki sesimi duyduğunda ve beni gördüğünde yumuşayacağını ve ortalığın durulacağını genel erkek yapısı böyle değildir daha da şiddetlendirmek için açsana telefonlarıma bak diye üsteler.
Son soyleyecegimi ilk soyleyenlerdenim. Ben cizersem uzerini gercekten suratina bakmam bir daha.. tartismayi kavga etmeyi severim ama biraz dilim sivridir… Ablamla yazin cok kavga etmistim ac dedi telefonu actim agzimi yumdum gozumu agzina sic*ma tabiri diyelim pisman ettim aradiginna.
Telefonun başında çaresiz bekliyorum bekliyorum ama çalmayacak biliyorum 😂😂 mesajla tartışma nedir ya Z kuşağımıyız biz ya arar konuşuruz ya da ben gelirim yanına olayı tatlıya bağlarız hiç merak etme böyle şeyler olmaz aramızda 😁😁
Tartışmanın konusuna göre değişir. Tartışma artık tartışmadan çıkmış ise telefonu açarım bir güzel ayar veririm ve telefonu yüzüne kapatırım, kişi de artık kendi kendine kudurur...
Kanka yani çıkılmaz diye bir şey yok bunda Korkulacak bir şey de yok çünkü o Tartışmanın bir sonucu illaki olacak Korkunun ecele faydası yoktur Hiçbir zaman için
Sinirli isem gram açmam. Çünkü ağzımdan olmadık şeyler çıkar ve ben bu durumda bağırarak konuşurum. Bence bana hiç yapmasınlar. Örneğin bir hatam var ise, konuşmak isterim, bu ben de işe yarıyor idi. Kimse bana da kızamıyor idi, ben tartışma olsun dedikçe, kuzu gibi oluyorlardı. Gerçekten suçlu isen bu işe yarıyor.
Genelde o, tartışma uzamasın diye ortamı yatıştırmak için yapılıyor. Ben hiç demedim öyle ama denildiğinde de açmıştım telefonu 🤦🏻♀️ Açsam da tribe tartışmaya devam ediyordum o ayrı xbxbsj
Zaten iki seçenek var, ya konu kapanıyor bi şekilde yumuşacık oluyorsun ya da küfürler havada uçuşuyor :D onuda tam kestiremediğim için sakinleştikten sonra konuşulması taraftarıyım
o zaman o ilişkinin bir temeli yoktur. Taraflar birbirini anlamak istemiyorsa olayı sadece kavga olarak görüyorsa demek ki öylesine bir iletişim var ortada. Kavga etmek bazen duyguları dile getirmenin en güzel yoludur :D Ama tabi sen tırsak olduğun için bunu nereden bileceksin :D
"yok ben çıkmam aramam, konuşmam. İki tarafta sinirden köpür köpür köpürürken fokur fokur kaynarken tırsıyorum. Bu erkeklerin ilk yazdığı şey “arayacam aaaçç” " detayı kuzenin mi yazdı senin? :D
Ben telefonu açarım ki o kişiyi en iyi tartışma esnasında tanıyabilirim. Eğer düşünmeden kalbimi kıracak kelimeler söylüyorsa o son telefon konuşması olur, çok iyi de olur zamanımı daha fazla boşa harcamamış olurum
Fena şeyler oluyor hahah aslında iki ihtimal var biri sesini duyunca sakinleşir her şeyi unutursun diğeri sülalesini sinemaya götürür getirirsin hahahaha
Tartışma durumunda tel kapandıysa bir süre aramam insan sinirliyken daha çok kalp kırar kalp kırmak kabe yıkmak gibidir. Bu yüzden sakinleşmeden telefonda olsa görüşmek manevi kırgınlıklara neden olabilir.
Aklı varsa sinirli bir aslan kadınının kenarından köşesinden geçer gider zaten.. Zor sinirlenirim sabır timsaliyim ama sinirlenince işte o zaman kükrerim 😉
hatalıysam mutlaka çözüm yolu için ararım fakat hatalı değilsem tartışma üst seviyedeyken o telefonu açmam imkansız sonunun ne olduğu bir çok kez yaşadım
Şahsen ben yazarak tartışmam, yüz yüze değilsek en azından bir şeyleri telefonda konuşmak daha iyi bence. Çünkü ses tonundan karşıya duygu geçirimi daha kolay. Mesela belki sesini duyunca yumuşayabilirim.