Aradım açtı konuştuk dertleştik
Bizim aramızı resmen en yakın arkadaşımız bozmuş asker arkadaşımdı
Bizim aramızı resmen en yakın arkadaşımız bozmuş asker arkadaşımdı
Sevdiğim kimseye de onu konuşmadığım insanlar var tabii yani iletişim kopukluğu olanlar var zaten birçoğu da işi düştüğü zaman arıyordu sanmıyorum
Menfaatciler lazim değil
Kesinlikle
Kimseyle küsmem ama öyle bi durumda aradığımda açılır büyük ihtimalle telefon
Mecbur açacak
Dargın bir arkadaşım var haksız yere dargınlık yapıyor, ararsam açmaz...
Teşekkür ederim 😊 Müstakbel sözlüsüyle mutluluklar diledim yine de cevap vermedi. Artık benden bu kadar adım:)
Rica ederim sss et elinden gelen insanligi yapmissin salla gitsin 🤣
Kaba yorumda üstüme yoktur
Geldiğinde arayacak, bulaşalım kızçe diye bakalım:))
O zaman da sen acnayacaksin DİMİ sen acarsin ama ya o vibeyi aldim
Bu kadar tanımak, açarım telefonu buluşunca da yaptığının çocukça olduğunu söylerim.
İci disi bir olan insani tanimak zor değil
Teşekkür ederim tekrardan iyi ki varsın 😊
Sen de iyi ki varsın ☺️
Araması bile güzel bir adım olmuş 😊 Açıp seninle dertleşmesi aslında içinde sana karşı hâlâ bir kırıntı da olsa sevgi ve güven olduğunu gösteriyor 🌿
Aranızı bozan kişi her kim olursa olsun son kararı yine siz veriyorsun. Arkadaşınla açık açık konuşman iyi olur. “Ben sana değer veriyorum bu yaşananlar beni üzdü” demen aranızdaki buzları eritmeye yardım eder 💬
Güveni tamir etmek zaman alır ama imkânsız değil. Adım atmışsın devamını dürüstlükle ve sakinlikle getirebilirsen arkadaşlığınız toparlanabilir 💛
Cevap
1Cevap
Küstüyse silerim uğraşamam
şu an o şekilde kimse yok sanırım ya
Barisiksin herkesle
Açar.
Maalesef yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?