
''İşim olmaz..''

Hayatımda birisi varken, kimseye bakmam ondan başkasını görmem, duymam. Birisi varken kimse ile konuşmayan birisiyim. Sadık konusunda bana kimse tek kelime laf edemez. Adam gibi sevmeyi, adam gibi sadık kalmayı çok iyi bilirim. Başkasını gördük diyelim elimize ne geçecek? Koca bir hiç. Karşımızda ki de bir insan sonuçta, başkasını duyar isen karşındaki kişiye yapılan en büyük haksızlıktır bu bana göre. Kendimi bildiğim ve güvendiğim halde kimse ile zerre kadar konuşmam. Her zaman sadık olmayı seçtim ve bu konuda da kendime güvenim tam. Keşke herkes sadık kalabilmeyi öğrenebilse. Ondan başka birisine sg kelimesini de yazarım, canı cehenneme de derim. En doğrusu ve en yakışan hareket budur.
#hoca da #âşık 😅
Aşk adamı kör, sağır ve lal eder. Bir başkasının varlığını göremeyecek kadar onun varlığında yanarsın. Benim aşktan anladığım da hissettiğimde bu
😊🖤
🌷♡
Cevap
59Cevap
Olmalı insan. Aşk başka türlü yaşanmaz. Onun olmalı aklın, ruhun ve kalbin
Evet öyleyim zaten ben sevdim deyiii demiyorum sağlam sevmişim smell dnjcjcjcj
@sudesiyahseven Tolstoy şöyle diyor: "Bir erkeğin bir kadına verebileceği en güzel şey; ömrünün geri kalanında bütün kadınlardan vazgeçmiş olup, sadece onun için atan anlamlı bir kalp." Ayrıca benim gözlerim sadece onu görüyor, o harika gözlere bakınca dilim tutuluyor ve kalbim hızla çarpmaya başlıyor. Kulaklarım sadece onun o müthiş tatlı ve sevimli mi sevimli sesini duyuyor. Sadece onun tenini istiyorum, evet sadece onu istiyorum. Ben her gün sadece onun ateşiyle yanıyorum. Çünkü onu canımdan çok seviyorum ve sadece ona aitim, evet sadece eşime aitim ben. Tamamen eşime aitim. I LOVE YOU MY LOVE, MY LİFE, MY WİFE. MUCKSSSS. 🙈😍🙈😍🙈😍😘😚💋😘😚💋😘😚💋🔥💕🔥💕🔥💕🔥💕🔥
Bir kişiye aitken zaten o aitlik seni kör ve sağır etmiyorsa bir eksiklik vardır bunda.. Onun demesiyle kimse kör sağır olamaz.. Onu öyle yapan sevgisidir sadece..
Arkadaşı da odur dostu da sırdaşı da.. Sadece aşk yoktur ilişkide.. Komple kucaklar sevgi kavramı.. Olması gereken de budur..
Birilerine bir şeyleri ispatlamak, bir şeyleri gözüne sokmak için saçma sapan hareketlerde bulunmak da yoktur normal insanların ilişkilerinde..
Ve böyle mantıksız tavırlar ilişkiyi bitirebiliyorsa, o ilişki zaten ölmüştür, kimsenin haberi yoktur..
Evet Aşk bazen bizi kor ve sağır eder. Çünki qarşı tarafin yanlışı olunca biticek bilirsin ve sen bu yanlış görmek bu yuzden istemezsin bitmesin guzel ruya cennetden hiç gitmeyelim amma realist olmak her zaman iyidir kabul edelim cehennemle yuzleşmek yapilanin sorumlulugunu alip devam etmek rahatlaticidir yoksa surekli kafanda tilkiler agrilar olur ve aptal durumunda kalırsın
Belki o kadar mükemmel bir ilişki yürütmeyi beceremiyorum ama sadık kalmasını iyi biliyorum. Ayrıldıktan belli bir süre bile sadık kalmaya devam ederim. Birini hayatına alıyorsan yaşanmışlıklara saygı duymak gerekir. Seni seviyorum dediğim insan benim için basit birisi olmaz, herkese bu kelimeyi kullanmam zaten.
Evet öyle oluyorum ben zaten, sadece yanımda ki insanı görür gözüm ve sadece onu duyar kulağım. Başkaları umurumda olmaz.
Öyle olduğum için zaten ilişkilerim yürümüyor. Bundan sonra birkaç yedek tutmaya başlayacağım. Belki o zaman yürür. Zaten bir söz vardı "Seven değil düt yaranır." diye. Çok doğru bir söz. Artık katılıyorum.
Evet olurum oluyorumda sadakatim ve bağlılığım üst seviyede olur insan aşıkken zaten gözü başka kimseyi görmez
Bana güvenip yola çıkmasın 😀
İşime geldiği gibi davranıyorum çünkü. İşim olabilirde olmayabilirde🤣
o dediğini ne zaman yapsam. malum kişinin kamuya açılası tutuyor. kimseye ayrıcalık yok bundan sonra...
Evet kör ve sağır olurum, olması gereken de budur...
hayır hanımefendi sevdiğin aşkın farklıdır ailen farklıdır bir çocuk sevgisi farklıdır aşk farklıdır yardım etmek farklıdır yanında olmak farklıdır
İliskimden önce de bu böyleydi, kimseyi istemezdim, şu an hala bir buçuk senedir öyleyim çünkü çok seviyorum onu harika biri❤️❤️
Bir kişiye aitsem , o kişi benim dünyam olmuştur , geri kalanına sağır ve kör olmuşumdur benim için sadece ve sadece o vardır 🤗
Doğruluk neyi gerektiriyorsa onu yaparız. Yapmayacaksak zaten geri kalanın değil bizim canımız cehenneme..
Seviyorsam hiç kimse benim için pekte önemli olmuyor onunla geçirdiğim vakitler zaten güzel ekstra bir heyecan arama isteği bende olmuyor
Sadakât bu değil mi zaten?
Sadakât bekliyorsam, ben de sevdiğime gözümü de gönlümü de sadık ederim..
#Vesselam
Sevdiğim kadın yanımdaysa kimseler umurumda olmaz, dünya yansın umurumda olmaz. Gözüm ondan başkasını görmez.
Aşık olduğum kişi kör sağır olabiliyor ve bana bu güveni veriyorsa evet.
Kalp tek kişilik başkasına bakıyorsan kalp boş demektir seven bakmaz
Niye ki hayatta özel olan olur ama hayat tek kişilik değil bunun adı sevmek değil
Kesinlikleeee ben oyleym ama kadinlar bunu istemiyor ☹
Olabilirsin tabiki karşı taraf olmayınca esas o zaman başlıyor körlük sağırlık dünyaya küsüyorsun
Tek taraflı olduğum zamanlarda bile kör oluyorum ilişkide düşünemiyorum bile
Öyle yapıyordumda ama nafile kibar ve iyi insan sevilmez.
Evet. Hak eden olursa dünyanın en sadakatli insanı olabiliyorum.
Kör ve sağır olabilirim
Böyle bir şey mümkün değil. Masal aleminde yaşamıyoruz.
Evet bazı insalar olur ama bazılarının gözü hep dışarda olur hem kız hem erkek için geçerli biraz karakter ile alakalı
Olması gereken bu değil mi zaten ama başkalarına kör ve sağır olacağım derken kendin için oluşturduğun alanı da korumak gerektiği düşüncesindeyim
Insanoglu her zaman ayagi kaymaya musaittir. Frenlerin saglamligina bagli:)
Bir kişiye ait değilken de dünyadan soyutlanmış şekilde yaşıyorum :d
Canı cehenneme demem ama ne diyorlarsa desinler derim hatta diyorumdaa🙃
Nefsim isteyebilir bu hormonal ve fiziksel bir şey ama insanın iradesi vardır. Sadakat ilişkiyi daha anlamlı kılar.
Offff ve yorum gibi yorum helal olsun hanım ablam 👏👏👏
Teşekkür ederim 🙂
Rica ederim çok güzel açıklama yaptin alkislarim bu açıklamayı bu arada yaş doğru mu 😊
Olurum ama bunu hak edecek bir insan evladı yok.
Evet olurum zaten böyle olması gerekmez mi?
Olması gereken odur ve evet öyle olurum
Olduk ne oldu? Aldattı...
Öyle oluyorum zaten. Hatta olması gereken o
hic zorlanmam! yeter ki yürekten seveyim!
Kapatma gözlerini dünyamda güneşler batıyor
Ben olurum da aynısını göremeyince olmuyor.
Olamam insan insana her zaman muhtaçtır.
evet tam 1.5 sene öyle yaşadım
ama sevdiğim insan öyle yaşamıyormus benden habersiz hesap açıp erkek eklemiş
Buna karakter deniyor
Tabiki de olması gereken de o karakter meselesi
Tabii ki o kapasite var bende
Bjraz zor benim için bu ama
Olabilirim.
Çünkğ aradığımı bulmuşumdur.
Sebatkar bir insanım.
Öyle olmakta kurtarmıyor bazen
kör olamamda sağır ve dilsiz olabilirim...
Vadi İstanbul ne güzel olmuş 🤭
Zor ama imkansız degil
Olurum, gözüm başka bir şey görmek istemez.
Evet gözüm ondan başkasını görmez
evet zaten öyle oluyorum
Ötekilerin canı yokmu, onlar da can
Olurum. Olması gereken de budur.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?