Baht açıyorum.. Kimle konuşsam ve sevemeyip yolumu ayırsam bahtı açılıyor.. Ama benim bahtım halen daha açılmış değil. Neden sizce?

Benim bahtım kapalı herkes hayatının aşkını buldu.. kimle konuşsam sevemeyip yolumu ayırsam bahtı açılıyor ve hayatının aşkını buluyor ben bulamıyorum ne yapmam lazım
Baht açıyorum.. Kimle konuşsam ve sevemeyip yolumu ayırsam bahtı açılıyor.. Ama benim bahtım halen daha açılmış değil. Neden sizce?
Cevapla