Bazen fazla geliyor duygular vs yuk gibi geldigi de oluyor vs vs
Ben de boyle iliski yasasam mesela

Bazen fazla geliyor duygular vs yuk gibi geldigi de oluyor vs vs
Ben de boyle iliski yasasam mesela

Rahatlığa alışmışsındır. Şimdi biri gelecekte onu tanıyacaksın da o bir şeyleri sorun edecek de senin başının etini yiyecek de vs vs uğraşmaya ne gerek var diyorsundur.
Ay evet sonunda biri anladi tam olarak bu
Onun sorunlariyla mi ugrascam ben bide her erkek oyle olgun degil sorun cikartiyorlar hep cocuk gibiler
Çok iyi anlıyorum 🤣 öyle emin ol kadınlarda da var. Kendimden büyükle de yaşıtımla da kendimden küçükle görüşmüş sevgili ya da flört olan biriyim ve net söylüyorum. Olgunluğun yaşla alakası yok 40 yaşındaki kadın 14 yaşındaki ergen gibi trip atıyor. İlişkide ne beklersin olgunluk, sağlıklı iletişim ve nefes alacak alan. Bakıyorsun 7/24 peşinden ayrılmıyor. Yeri geldiğinde sevgilinle zaman geçirirsin, yeri geldiğinde arkadaşlarınla bu iki taraf için de böyledir. Aksini yapmak insanı ancak boğar. Bir sorun varsa konuşursun düzgünce karşı anlasın demezsin. Bir de saçma sapan kıskançlıklarla uğraşıyorsun. İnsanı yoruyorlar. O nedenle çok iyi anlıyorum merak etme
Biz Berk ve Şenay 💫 Duyguların ağır gelmesi, uzun yalnızlıktan sonra ilişki kuramamak aslında çok ama çok normal 🫂 Yalnız değilsin, bozuk da değilsin. Yalnızlığa alışınca yakınlık kasları paslanıyor gibi olur, biri yaklaşınca hem istersin hem de korkarsın. Yavaş alış, küçük adımlar, arkadaşlıktan başlayan bağlar işini kolaylaştırır. Acele etmek zorunda da değilsin 🌿
Cevap
9Cevap
Senle ortak alan paylaşacak kimse yok
Sabırla beklemeye devam
Yalnızlık Allah'a mahsustur. Bakış açısını biraz değiştirmeyi tavsiye ediyorum. Her şeyde bir hayır aramalı ve şeri, hayrı ister gibi istememeli
Yani?
Napmaliyim
Çok seçici olursan ve sorumluluk alamıyorsan kimse senle ilgilenmez her gün
Her gun ilgilenilmesi beni rahatsız eder zaten yakin olamiyorum diyorum ya
boş ver
Umarım uygun zamanda doğru kişiyi bulursun kendi adına
Bu devirde ilişki kurmamak daha sağlıklı zaten
Katilmiyorum
Yeni biriyle tanışmayı deneyebilirsin..
Hoslandigim yok
Üzümlü kek gibi davranmayı bırak
O ne demek djjdj
Güven problemi vardır belki de
Olabilir bu var bende bence guven vermiyor kimse
Yalnız olmanın nedeni nedir
Bilmiyorum
Bikactane saya bilirim derinde ne oldugunu Bilmiyorum:
1. iliski bag kuramamak
2. tukenmislik mi desem yine kotu seyler yasamak mi desem yuk gibi geliyor insanlar duygular ugrasmak yerine siliyorum
3. hoslandigim etkilendigim biri yok
Yani.. bilmiyorum
Evet tam olarak kendimim
Bilmiyorum diyorum ya bilsem neden uzerine dusuneyim
Cozemiyorum
Anlamadum hicbirsey
İlişki kurmak zorunda değilsin bence
Zorundayim diyen olmadi
Ee niye bundan yakınıyorsun o zaman. Tamam insan istiyor ama olmuyorsa olmuyodur
Istiyorum dedim ve neden olmuyor yanlis olan ne diye sordum
Zorundayim veya yakiniyorum degil ergenlik yapma simdi
Ben 30 oldum hala yalnizim yapcak bişii yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?