Neyi yanlis yapiyorum? yalniz hisetmiyorum ama Yalnizim, biriyle iliski kuramiyorum o kadar yalniz kaldim ki yapamiyorum?

Bazen fazla geliyor duygular vs yuk gibi geldigi de oluyor vs vs

Ben de boyle iliski yasasam mesela

Neyi yanlis yapiyorum? yalniz hisetmiyorum ama Yalnizim, biriyle iliski kuramiyorum o kadar yalniz kaldim ki yapamiyorum?
Neyi yanlis yapiyorum? yalniz hisetmiyorum ama Yalnizim, biriyle iliski kuramiyorum o kadar yalniz kaldim ki yapamiyorum?
Cevapla