
Nefes alamıyorum artık..
Sensiz olmak istiyorum ben..
Senle olmuyor işte..
Denedim bak çok denedim..
Deli gibi seviyorum da sana
Ancak iyi gelmiyorsun bana..
İyi gelmiyorum sana bak..
Olmuyor Cehennem de gibiyiz..
kopmak istiyorum senden..
demiştin ya bana..
Bende öyleymişim..
Sen gidince anladım..
Sevmek delice sevmek yetmez bazen ilişkiler sevginin altında kalır yani birisini seviyorsun diye onu mutlu edemezsin anlaşamadığın konuların hepsi sevgiyle çözülmez mesela ve ikinizin dışında gelişen olaylar..
Aileler hayatla olan kavga bunu da etkiler ve insan gerçekten o an her şeyden nefret eder ilişkisi bile bir cehennemi andırır nefes alamaz ve buna bir son vermek ister.. tabi eğer gerçekten seviyorsan bu cümleyi kuran bir sevgiliye insan gerçekten gönül koyar ve nefret eder belki..
Cehennemden kaçan birisi cennetini bulabilir mi sizce? ya da siz o gittikten sonra kendinizi nasıl hissedersiniz?
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer