Acil cevap lütfen son mesaja cevap vermeyen kıza napıyosun diye yazayım mı?

İkimiz de üniversiteye başladık. Okul grubundan bir kıza yazdım selam diye ama kız sonradan cevap vermedi niye bilmiyorum.
Acil cevap lütfen son mesaja cevap vermeyen kıza napıyosun diye yazayım mı?
Acil cevap lütfen son mesaja cevap vermeyen kıza napıyosun diye yazayım mı?
Acil cevap lütfen son mesaja cevap vermeyen kıza napıyosun diye yazayım mı?
Acil cevap lütfen son mesaja cevap vermeyen kıza napıyosun diye yazayım mı?
Acil cevap lütfen son mesaja cevap vermeyen kıza napıyosun diye yazayım mı?
Acil cevap lütfen son mesaja cevap vermeyen kıza napıyosun diye yazayım mı?
Konuşmalar da bunlar. Aslında iyi konuşuyorduk, kız ilgili değil miydi sizce? Neden böyle oldu bilmiyorim. Sabah emoji attı ben de akşam oyun oynamayı sever misin diye sordum ama birden cevap vermeyi kesti o zamandan beri. Acaba oyun oynamayı sever misin derken bildiğimiz oyunu sorduğumu anlamadı mı? Ama bir şey yazardı illaki demi ne anlasa bile? Pazartesi okullar açılıyor. Yarın dönüyorum üninin oraya. Sizce kıza napıyosun diye yazayım mı?
Acil cevap lütfen son mesaja cevap vermeyen kıza napıyosun diye yazayım mı?
Cevapla