Arkadaşlar sevgilim yok çok mutsuzum tam karsıma birisi cıkmıyor ne yapacagım?

Yalnızlıktan o kadar sıkıldım ki Küçük sehirde yasıyorum internetten tansıtıklarım yanına gelecegim diyorlar ya yazmıyorlar sonra ya da aramıyorlar inanmıyorum artık gerci ne yapacagım bilemiyorum o kadar instgramdan takipleştigim erkek var 300 400 tanıdıgım iki üç tane anca hiçbiriyle de konusmuyorum ne ben yazıyorum ne onlar aslında cirkinde değilim ama begenen cok oluyor yazanım da cok vardı önceden okul bitti aşkta bitmiş gibi artık dört senedir kimseyi alamadım hayatıma ya artık almak istiyorum hazırım ama olmuyor
Arkadaşlar sevgilim yok çok mutsuzum tam karsıma birisi cıkmıyor ne yapacagım?
Cevapla