
Yine aklımda sabah sabah deli sorular😂Nasıl tepki verirsiniz arkadaşlar 🤭

Beni tanıyanlar zaten bilirler ki tiramisu ve kahve varsa mezara kadar giderim onunla 😆😆🍀 Pahalı lüks hediyelere, çiçeğe gerek yok. Ben zaten çiçeğim beni bana neden veriyor ki "?🤓😂 Çiçekler dalında güzel.🤪
Önemli olan hediyenin değeri ya da şekli değil, önemli olan karşımdaki kişinin onu seçerken ya da yaparken gösterdiği özen düşünce ve davranışı... Hediye vermekteki amaç karşındakine gösterdiğin değerle alakalı bir durum ve bunu sadece paha ile ölçmek çok yanlış. O yüzden bir yemek de yapsa bir şey de satın alsa ben ne olduğundan ziyade ona gösterdiği özene ve değere bakarım
Her şeyin yeri ayrı.
Sevgililer günüm, sevgilisiz ama bol çicekli, oldukça keyifliydi.
Kıskanan bir arkadaşım ise, al benden de tatlı diyince, o diyalog aklıma geldi bi an : )
Adam adammmmmmmm çiçeği ne yapacaksın. Gerçekten seviyor. Gerçekten seven adamlar sembolik şeyler almaz. Gerçek şeyler alır
Cevap
24Cevap
Eğer bir de Alman pastası ise allam sen benim için nimettensin derim 😀
Tabi adam da haklı şimdi. Benim gibi bir çiçek varken daha güzelini bulamıyor 😄
Daha iyi olurdu ya. Özellikle de sevdiğim tatlıları veya yemekleri getirseydi daha çok sevinirdim😅
Ben yemek yiyemiyom, kendine almış gibi olur o yüzden uçan tekme
@gecekusum3434 bu beyefendinin bana ekmek kadayıfı taşımışlığı var taaaa İstanbul’dan sırf canım istedi dedim diye ☺️ Özel günü de beklemez sağolsun. Ama bence en az çiçek vs kadar güzel bir seçim.
Hediye illa şart olan bir gün değil ama değer verdiğini göstermesi yeterli, hele şöyle bir açıklamayla ne tepkisi, dünyalar benim olur...
Gülerim. Hemen çatal kaşık falsn getirim yemek için :)
Para için değil de tatlı yesin ağzı tatlansin diye derse güzel olur
Yapılan emek ve değer vermesi önemli benim için hediyenin maddiyatına önem vermiyorum
Tatliyi severim yerim pişman olmam sevinirim düşünmesi yeterli ben hediyemis takmam varlığı yeter
Olur olur yeriz benim daha hoşuma gider 😂. Ama yemek yiyelim. Sonra tatlı niyetine onu yicemm 😋😋
Birlikte mutlulukla yeriz herhalde. Huzuru bozmak kolay mutluluk da kişinin elindedir.
Çiçekler bir zaman sonra soluyor güller yenmiyorda o yüzden yemek tercihi daha mantıklı
İster kuru bir gül bile almışsa benim için yeterli.
benim için hediyenin ne olduğu değil, anlamı önemli
Alınan hediyeye bakılmaz ki. Bakmam yani ben..
Düşünüp kutlaması yeterli benim için..
İçinden ne geçiyorsa onu kabul ederim..
Sevinirim tabiki almasada olur böyle şeyler nedir ya sorulurmu böyle şeyler
Ben benimkine her seferinde godivanın belçika çikolatalarından gönderiyorum 20 kutu bu şekilde ona sus payı veriyorum. Yoksa bana sataşıyor
Sorun değil düşünmesi yeterli
ya hepsinin yeri ayrı bence..
Çok güzel olur
Düşünmesi yeter ne aldığı önemli değil
Bence oldukça mantıklı bir hareket :D
Daha mutlu olurum tatlısız bir hayat düşünemem ben
Önemli olan düşünmüş olması. :P
Daha çok mutlu olurum
Önemli olan o inceliği yapması.
Oturur yerim geri çevirmek olmaz.
BEN düşünceye bakarım.
Tatlı yerine onu yerim
Gül 🌹 yemeyi severim 😎
Olur sorun yok.
Mantıklı bence
Hatırladığına dua et
Sıkıntı olmaz
Adam haklı 😃
hıc bır sey almazdım
Sen bı sor bakam da
Sorun yapmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?