
Sevgilinizin doğum gününü özel bir yemek ile mi yoksa pahalı hediyeler ile mi kutlarsınız 🤔
#Aşkİlişkileri

Sevgilinizin doğum gününü özel bir yemek ile mi yoksa pahalı hediyeler ile mi kutlarsınız 🤔
#Aşkİlişkileri
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Hediyeler vs önemli değil de, hatırlanmak önemli.
İçimden gelen hediyeler alırdım sadece
O an ne yapabiliyorsam o şekilde kutlarım, duruma bağlı
Özel bir yemek daha özel olur sanki. Pahalı hediyeler pahalı da olsa hediye bir süre sonra eskiyince ilk günkü gibi olmayacak.
İkisi de değil 😀 zaten sevgilim yok ama olsaydı kurabiye falan yapıp yanına giderdim
Benim durumuma bagli. İmkanlar el veriyorsa her segi yapabilirim.
Hem yemek hem hediyeyle kutlarım aşkitom doğmuş boru mu
İlki daha hoş.. pahalı hediyeyi napiyim kendimde alabiliorum
En sevdiği yemeği yapar ve pastasını da yapardım baş başa kutlamak cok güzel olur
aşk ilişkileri fenomeni sensin sen söyleyeceksin biz uygulayacağız yoksa sen yazı tura fenomenimisin
Evet fenomen benim diye ben cevaplayacağım değil mi fenomen olmak kolaysa buyur gel sen ol bu soruları düşünebilmek kolay mı sence?
çok sıradan sorular bunlar ve zamanımı harcamam fenomen olmak isteseydim çoktan olurdum böyle iyiym
işin ters tarafı aşk ilişkileri fenomeni olup aşk ilişkileri sorusu sorman bence osla tamam derdim de neyse bak işine polimik yapma
Polemik yapan sensin ben değil bu benim görevim soru sormak cevap yazmak bunları yapmazsam fenomenlik elden gider anladın mı büyük zeka
kendi fenomenliğin de soru sorarsan ben senin fenomenliğini sorgularım koca zeka
Şöyle fotolari niye paylasirlar ki bazı şeyler özel kalsin
Özel bir yemek bence daha anlamlı olur
Hediyede olur yemekte gideriz
Özel bir yemek tabiki
Bilmem o anki duruma göre değişir
paylaşgigin resim gibi kutlardim guzel baya
Özel bir yemek yanında hediye hssjhsjshs
Özel yemek ile
aglicam
Özel yemek
Baş başa yemek daha iyi olur