Özür dilemek erdemdir. Bir daha olmayacağına kanaat varsa, affedilir, hesap kitap yapılmaz. Ama bahsettiğin hediye ve çiçek genelde erkeğe bırakılıyor. Kadınlar kuru kuru af diliyor, erkeğin de kalbi olduğunu kendine odaklanmaktan asıl kadınlar unutuyor.
Böyle bir sey yasandı 40 dakika sonra in aşağı dedi o avrupada ben anadolu yakasında oturuyorum inmicem dedim ben mi geleyim dedi iniyorum dedim çiçekle gelmiş oturdum bakmadım yüzüne sonra işte kendini açıkladı özür diledi öpiyim mi dedi öp dedim barıstık sonra beni kuaföre götürdü
Bizim beklediğimiz durum fazla uzatmamanız. Tabii konuda önemli bir durumda. Çok büyük bir şey yoksa çiçek çikolatayla geçebilir. Eğer durum büyükse İskender yemeğe gidersiniz 😄