Kuracaksam ne turşusu kurmalıyım
Teşekkür ederim arkadaşlar şimdiden o muhteşem görüşleriniz icin🥲🤭
Teşekkür ederim arkadaşlar şimdiden o muhteşem görüşleriniz icin🥲🤭
Geç kalmadın. Hiç öyle düşünme. Acele etmek zorunda da değilsin. Seni senden eden, sana illallah dedirtecek bir adamla evleneceğine acele etme daha iyi yani. Onsekiz yaşında evlenip erkenden çoluk çocuğa karışıp hayatını yaşayamamış çok insan var. Hayatını yaşa. Otuzdan önce evlenmek zorunda değilsin
Doğru kişiyi bulmak genç evlenmekten daha önemli iki kız kardeş tanıyorum birisi 23 yaşında diğeri 30 küçük kız yeni evlendi ve eşi o kadar zor bir insan ki nefes aldırmıyor ve ona evlilik teklif eden ilk kişiydi büyük olan ise bir sürü ilişki yaşadı ve hala evlenmedi ama luan yeni nişanlandı ve nişanlısı harika ötesi bir insan aiırı saygılı ve sevgi dolu yaş büyüdükçe tecrübede artar ve daha iyi bir seçim yaparsın :) umarım güzel ve mutlu bir evliliğin olur geciksede bişey olmaz
Ya ne güzel dilekte bulunmuşsun🙏 Bu güzel dileklerinin on katını yasa🤍
Turşu sevenlerden birini damat diye almak için mi djdjdjd
Şu evlenemedim evde mi kaldım, turşu mu kursam neden böyle oldu vs vs tür sorular garip geliyor. Evde kalmak çok saçma bir tabir. Vakti gelmemiştir uygun zaman olmamıştır ama bu evde kalma ile bagdastirilamaz bence. Ve sen de evlenmek istersen karşına düzgün. biri illa ki çıkar ya sabır.
saçmalamayın allah aşkına. 60 yaşında evlenen var. şu halk efsanesi kültürel saçmalığığı devam ettirmeyin. kimse evde kalmaz o ne demek yahu hakarettir bu.
evlilik tercihtir. tercihinize uygun biri çıkmadı ise evlenmezsiniz. bu kadar
Haklısınız:)
ben 54 yaşındayım. 4 yıldır ayrıyım. bir kaç ay içinde boşanıyorm. tekrar evleneceğim kafama göre biri olursa. evleneceğim kadın da elbet 18 yaşında olmaz. en az 35 üstü olmalı. eee demek ki 35 inden sonra evlenen de var.
ben ilk evliliğimi 35 yaşımda yaşadım o da 32 yaşındaydı
Hayırlısı olsun hakkınızda
Cevap
139Cevap
Kimi 22 yaşında mezun olur iş bulmak için 5 sene bekler, kimi 25 yaşında CEO olup 50 yaşında ölürken kimi 50 yaşında CEO olur 90'ı görür.
Kimi 40 yaşında bekarken, kimi 20 yaşında anne olur. Hayat harekete geçmek için doğru zamanı beklemektir.
Yani sakin ol.
Geç kalmadın.
Erken de değil. ✋😊
re-state://background_color_rgba (0, 0, 0, 0), font_color_rgb (77, 77, 77), justifyLeft
Aşkında evlenmenin de yaşı ve zamanı olmaz. Sirf evlenmek için milletin dilinden kurtulmak için evlenen 3 gün sonra dul diye kimlik değiştiriyor.
Bence takılma böyle şeylere.
Çok haklısınız
Valla bende artık turşu bidonuna bile sığmaz oldum yok be eskidendi o. Bu devirde evlenme yaşının olmadığını düşünüyorum. Kafalar uyuşuyorsa maddi imkanlar varsa evlenmenin yaşı olmaz..
Ben de böyle düşünüyorum zaten, mizah olsun diye sordum ama bunu bile anlamayan bir sürü insan var
Bekar gacılar birer çikolataysa bizde o çikolataları sevenleriz. İstek arzu ve talep sonsuz olduğu için bu çikolata sevdamız bitmeyecek gacılar merak etmeyin evde kalmazsınız jsjsjsj
Siz adamsınız filinta bey dhddk
AA benim erkek versiyonum, heyirlisi
Amannnn boşverrrr çalış ye iç gez. Bir adamın çoraplarını salondan toplayacak kadar aşık olmamışsın demekki olma da zaten.. gez toz ye iç
Katılmayanlar çoraplarını avizeye atan erkekler🤭
Gerçekten o evi silip süpürüp tam oturacaksın gelecek çoraplarını teker teker atacak bir tarafa ayyyy cinnet sebebi delicesine aşık olmam gerekiyor şahsen böyle birşeye katlanmak için
İnsan zaten sevdiği insana katlanabilir, evlenmek için evlenecek olsaydim 10 kere evlenirdim burasi Türkiye, ama neden bu kadar ciddi bir seyi içime sinmeden yapayim
Aynennn öyle o yüzden aceleye gerek Yok yaş sadece rakamdır
Müge abla yanlış konuşmaz shjdkd
manevi ablam
Beni çok erken yaşta kapıştılar bazen düşünüyorum bk mu vardı diye. 21 yaşında okulu yeni bitirmiştim ve evlendim. Erken de evlensen bu duyguyla dolacaktın.
Her şeyin hayirlisi
bende 29 oldum bu ay doğru kadın dekkelmediği için bekarım her kadın eve eş olarak sokulmaz çok sevgilim oldu adamı kasığından çatlatır bir şeyi anlatırsın anlamaz bakalım nasipte varsa birisi çıkar ve evlenirim sana da dekkelir insallah birileri
30 yaşındayım. İyi ki bekarım 😍 Tam lan evlensem mi acaba diyorum.. Vsz geçiyorum. şu an daimi bir isim yok. Olsun anında evlenicem. :) Kadının ayakları sağlam olmalı bence. Bu da daimi bir işi olmaktan (ekonomik özgürlük) geçer.
Hanfendi 30 yaşındamısınız daha bekarsınız neyi bekliyosunuz güzel ve tatlı kadın sizinle tanışmak isterim sizde kabul ederseniz
Sağol ben almim.
Rica ederim canın saolsun
Hem kaslı, hem zengin, hem de uzun boylu aramak yerine bu üçünden birine veya ikisine razı olursanız, siz de evlenebilirsiniz bence. 😊 Bende üçü de yok o ayrı... 😊
Oyle bir beklentim yok inanın sadece bu adamla ben ömür geçiririm dedirtecek biri çıkmadı karsima
Umarım bulursunuz.
Yaşı olmaz derler ama, geçen zaman, yaşanan hayat ve yalnız kalmak belli bir vakitten sonra çekilir gibi gelmiyor insana. Şans biraz da, tanışacaksın, uyum olacak sonra o yola girilecek... O şans yoksa, olması da pek mümkün değil.
Daha gencsin dur bakalim daha ne nasipler cikar karsina tursuluk bir durum yok.
Yav yerim senii cok mesudum
Abartmayın olum millet 47 yaşında evleniyor. 28 yaş erken bile
@elysion35 sfddgj
@elysion35 aynen o da erken djföjf
en iyisini yapıyorsun iyice gez dolaş kariyer yap kısmetinde olan kişi eninde sonunda karşına çıkar evlenme aşkıyla tutuşan kızların çoğu 2 sene sonra bosaniyo
Bende 26 evde kaldın diyorlar bana ama sor bakalım umrumda mı 🤓
Evlenen evde kalır bosverr
Aynennn baba evi mis kazandığım tüm para cebimde birikim yapıyorum hiç gereği yok evliliğin
Yaş 28 de olsa acele etme evlenmek için bu zamanda evlenmek zor kimseye güven yok sadık sevecek insan kalmadı herkes menfaat çıkar peşinde bwn 30 yaş Bende bekarım ev kızımısın yoksa çalışıyomusun
Bir kadının en güzel yaşı 30 lu yaşlarıdır. Acele edip hatalı tecrübeler yaşayacağına, azcık aşım ağrısız başım demişsin işte ne güzel. Gurur duy kendinle.
Delimisin kız 😂 korkmaaa benim teyzeme 35,36 yaşında talipler çıkıyordu hala
Bende 30a girmek üzereyim aşktan şansım tutmadı. Bilmiyorum sanki boşa geçmiş koca bir ömür var geride ama vardır sebebimiz herhalde 🙂
Bunu 10 yıl önce söylesen evet derdik belki ama günümüz Türkiye'sinde, hatta dünyasınsa bu gayet normal bir durum
28 yaş çok da geç bir yaş değil yani.
Evlenince de turşu kurarsın ev yapımı iyi gider full organik 😃
asla hanımefendi siz daha genç ve hayatın başındasınız sizi gerçekten seven birisi elbette karşınıza çıkacak lütfen böyle düşünmeyin
52 yaşında bakire olup evlenen tanıdığım var. kimse turşuluk kalmıyo pek cesaret verici bi örnek olmasada herkesin bi zaman bi yerde kısmeti buluyo onu...
28 yaşıma baktığımda evlenmeyi düşünüyorsam kendimi öldüreyim daha iyi.
İnşallah bunu bende demem. 30 yaşından sonra evlenen daha çok
Hayır 30undan sonra da evlenebilirsin. Önemli olan ne zaman hazır hissettiğin
Bende bekarım 28 basacağım bi kaç gün sonra, dert etme her şey olacağına varır
Hayır be ne alakası var. bekar kal kafan rahat kalsın. walla bak..
Yoo 70 yaşında insanlar üniversite bitiriyor daha gençsin kııııız
Evlenmek zorunluluk değil keyfi bir durum, kasma kendini.
Hayır en guzel yıllarin kiymetini bil. Turşuluk yasta değilsin henüz.
Evlenmek için acele etme bir gün gelir bakmışssın evlisin
30 yaşına kadar yolu var acele etme bencegeç olan her şey daha iyidir
Her sabah bir bardak sirke içerek turşunu kurabilirsin benim gibi 😄
😂😂😂 bu ben 27 olcam tek avantajım küçük göstermem
Bilmem ilk önce sirkeli suya bir yatır bakalım sonra tadına bakılır sdsafadf
29 yaşımdayım. Değil evlenmek daha hiç sevgilim bile olmadı.
evlilik zorunluluk mu? yani bir insani cok seversen evlenirsin ama evlenmek icin bir insan aramazsin
Turşu mevsimi geçti bir sonrakini bekle yapıcaksanda salatalık turşusu iyidir. Lol🙃
Ben biber ve salatalik severim ama boş ver nasip yaa mutlu olursun belki 30 da evlensen
Eylül ayına kadar evlenmez iseniz varlık fonuna devredileceksiniz diye mesaj gelmedi ise sorun yok.
Abim 34 yaşında evlenecek bu devirde ve ekonomi de evlenmek ne mümkün?
Vakti gelmişte helal süt emmiş biri çıkar inşallah karşına.
Milletin hizmetciliginimi yapcan keyfine bak bana kalsa bende evlenmm
Geç evlenmek daha kalıcı oluyor bir an hevesle evlenenlerin sonu pek iyi olmuyor
her şey nasip kısmet Allah en kısa zamanda gönlüne göre birini çıkartır inşAllah, dert etme vakti zamanı vardır :)
Sen yine turşu kur da, öyle karamsar düşünme 😇 evlenirsin evlenirsin, kısmetinde icabında 3-4 yaş küçük biri de olabilir
Bu arada ben havuç ve yeşil domates turşusu seviyorum, ha bir de lahana ile karnabahar güzel oluyor
Benim hedefim 30 olmadan evlenmek sonrasında evlenecek olursam çocuk istemem sanırım
Hedeflediğin gibi olmuyor bazen, umarım mutlu olacağın bir evlilik yaparsın 😇
Artık insanlar 40 yaşında evleniyorlar yaşın genç bile gez toz eğlen hayatının tadını çıkar evlenilecek insan çok ama hayat çok kısa☺️🥰
29 yaslii dedi yawww daha genceciksin miss gibi iste
Böyle diyen erkeklerin evine kız yağsın shsjsk
En güzelini sen yapmışsın kafan rahat en azından napcan evlenip lahana turşusu kur 😀
Olurrr 🤭
Bende turşu için geç kaldın arkadaşım. Tam olgunlaşmış evlilik yaşındasın. Not ! Turşu olmamışdan yapılır sanki...
Yanlış anlamanı istemiyorum ama iyi malın alıcısı çoktur evde kalmazsın emin ol daha seni keşfetmemiş insanlar vardır
Sen hıyar mısın yavrucum turşun olsun. Bekarlık sultanlıktır bak keyfine 😁
Valla yorumlara cevabina baktim, bu yasina kadar evde kalman cok normal, ancak arada sana tursunu basan bulursun, tadina bakan yer kacar ancak. Bütün yorumlara yürümüssün.
Aynen hepsine yürüdüm, iki gulemicez hemen sallayın bol keseden, neyse ben kendimi biliyorum. Nesemi alt üst etmeye izin vermicemm
Biliyorsun zaten
Öyle düşünme bende 24 yaşındayım daha evlenmedim yaşıt arkadaşlarım şu an 2. Bebeklere hamile kısmet nasip
99 2000 kiler öyle o ara bi hızlı çıktı
Daha çok geç değil ki 35 bile erken gençligini yasa boş ver evliliği
trolse baklava turşusu kur değilse kurma bir sey ne zaman hazir hissedersen o zaman evlen
Kız üzülme iki abimde 29 yasinda evlendi. Evledigi kizda 28 di. Nasibin çıkar bir yerden
Vakit gelmeye başlamış
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?