32 ye girecegim, evlenmedim, çok mu şey kacırdım?

Kısaca huzurumdan feragat etmek istemedim.

Eş, kaynana, görümce, çocuk, ev sorumluluğu, iş sorumluluğu... höfff düşününce bile daral geliyor. Kariyer yapıyorum, istediğim şekilde geziyorum, kendi param bana ait ailemin durumu iyi sayılır paramın %15'ini veriyorum onlara gerisi benim.

İnsanlar yüzüme bakınca aaaa ne 31'i hiç göstermiyorsun diyorlar. Medeni halimi sorduktan sonra hımmm belli, bekar kadın neşesi var ztn sende diyorlar.

Birçok insanın ağlana sızlana yaptığı her şeyi tek başıma yapıyorum, arkadaşım bile yok çok uzun süredir iş yerindekiler hariç... öyle yani, yaşlanınca da (o yaşa varırsam tabi) giderim bir huzurevine parasını verir... yaşam planım bu şimdilik

32 ye girecegim, evlenmedim, çok mu şey kacırdım?
Cevapla