Evet üniversite itiraf sayfalarında görüyorum sırf Boyu uzun diye benden 10 kat cirkin erkeklere tav olan kızlar var, bakıyorum yazdıkları şey hep şu uzun boylu çocuk uzun boylu çocuk, boyu uzun olan çocuk boylu çocuk falan
Yemin ederim birkere olsun aksini görmedim ya, yazan kızların tav olduğu bütün erkekler uzun boylu
Daha birde bu site de o kadar önemli değil diyenler var onlara sadece gülüyorum, ben de ameliyat olacağım vallahi sırf boydan kaybediyorum şaka gibi ya tip fena değil diğer erkeklerin yüzde 85 inden iyi ama sırf Boy 172 diye kaybettik ya şaka gibi.
Hiçbir kız bana Boy onemli demesin, sahtekarlar ya sizi xjdhshs
Yemin ederim birkere olsun aksini görmedim ya, yazan kızların tav olduğu bütün erkekler uzun boylu
Daha birde bu site de o kadar önemli değil diyenler var onlara sadece gülüyorum, ben de ameliyat olacağım vallahi sırf boydan kaybediyorum şaka gibi ya tip fena değil diğer erkeklerin yüzde 85 inden iyi ama sırf Boy 172 diye kaybettik ya şaka gibi.
Hiçbir kız bana Boy onemli demesin, sahtekarlar ya sizi xjdhshs
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bu gün de pis yalancı sahtekar olduk çok şükür. Eyw reis
Valla öyle ya psikolojim bozuldu ya uzun boylu çocuk falan, ne boymus aw
Ünideki çoğu kız şekilci zaten boş ver diycem de konuşmanın bir yerinde "işte şöyle kız yoktur böyle kız yoktur hepiniz aynısınız awk" duymaya korkuyorum. Yine de psikolojin bozulmasın diyip, topuk.
O zaman ben ümidi keseyim ya uni deki kizlar sekilciyse, ya abi ben o kadar kötü değilim ki sadece boyum kısa offff o kadar mı kötü ya kısa Boy
değiiiiiiiiilll
E sen dedin
Kötü ya maalesef
Ben ne dedim? Aman tamam sence kötüyse kötü 🤐
E kizlar şekilci dedin ve şekilci kız da boya önem verir
Kanka 172 yim , kızları elde etmek için hiçbir çabam yok , çok yakışıklı da değilim , sosyal ortamım çok az , zengin de değilim , buna rağmen benden hoşlanan bir sürü kız oldu. Hatayı kendinde ara kanka
Kanka benimle irtibata geçer misin Allah için
Mesaj at bro , ben mesaj atamıyorum xperim yetmiyor
Benim de yetmiyor ya, fake hesabıma yazar mısın ig den napcan_adimixx
Hiçbir sosyal medya platformu kullanmıyorum kanka. Beni takip et burdan. Xper 2 olunca yazarsın mesaj
Tamamdır reis, sana hep bildirim geliyor değil mi
Geliyor galiba
Tamamdır
orada misin
buradayım
Yani ilk başta bi hayal kırıklığı yaşarım ama sevdikçe alışırım🙃
İşte bu yüzden ameliyat olmalıyım ya, hayal kırıklığı nedir abi ya, mükemmel erkek arıyorsunuz vallahi
Yaaa öyle demek istemedim. İçimde ki şeytan söylettirdi
Yok çoğu kız böyle düşünür, ameliyat olmalıyım
Hayır Suus söyleme
Kendin dedin ben mi dedim
Ben seni böyle de seviyorum
Sen kimsin bacım
Bacım demeyeydin iyiydi
Şaka yapıyorum ya dhdhdh, ama sen beni tanımıyorsun ki neden seni böyle seviyorum diyorsun dhdhhd
Seni seven böyle sevsin
Züğürt tesellisi geldi, mk bu kadar mı kötü birsey ya sizin için kısa Boy abi
Hani tipim kötü değil iyi de giyiniyorum ama yani, ne bileyim ya
Yaşın küçük sanırım o yüzden tam anlayamıyorum ileride anlarsın
Anlamıyorsun***
Anlamayacak ne var mk
Kimse için değmeyeceğini
Evet gerekiyor acı ama gerçek
Benim 171 ama gayim memnunum
Sakın ol yaaa 😅
Gercekler maalesef
Herkesin düşüncesi farklıdır ama dış görünüş boy şu bu önemli mi ya
Önemli tabii
Abi ne kadar yakışıklı olsa nolcak karaktersiz ise
Gerekmez
Bal gibi de gerekir
Kensimden kısa erkekten hoşlandığım oldu
Milyonda bir