2 hafta önce benden ayrıldı. Seviyordum peşinde koştum asla barışmadı kesin bitti dedi. 1 gündür hiç yazmadım aramadım. Bunu paylaştım. Lili den profilime bakmış görmüş. Bana attı. Ergensin ya gülüyorum yazdı engelledi. Sonra akşam aradı. Seni aradım diye sevinme dalga geçmek için aradım dedi seni istemeyen biri için neden öyle şeyler paylaşıyorsun dedi. Bende herşeyi üstüne alınma falan dedim Güldüm. Laf arası yeni işe girdiğini söyledi. Sorsam anlatırdı sormadım. Bende bir yanın dönmek istiyor sanırım yoksa asla istemediğin birinin profilinde ne işin var dedim. Öylesine baktım dedi. İyice kudurtup dönmesini nasil sağlarım
Eski sevgilim benimle dalga geçmek için beni aradı ne yapıcam?
Söylerim ama sen onu yapmazsın Yaparsan kesin döner ondanda eminim Yokmuş gibi ölmüş gibi davran yazarsa cevap atma engellemede ararsa açma 1 ay yap bunu ya da iyice artık kudurana kadar ama en az 1 sonra bak sana nasıl takıntılı oluyor dinle sen abini 😉😘