benimkine başbaşa kaldığımız da , hayırdır ne bu samimiyet ne bu laubalilik? nerden onun cicisi bebeği canı oluyorsun? sen nasıl izin veriyorsun benden başka kadınların sana bu şekil hitaplarına? ağırlığını koyamıyor musun sen hele bi daha desinler çirkefleşirim beni tutamazsın bak! der ve orada kavga ederiz zaten mis gibi 😒
Yüzümü asardım. Önce kendi sevgilime mesafe koymasını söylerdim. Daha sonra tavırlarımdan anlamışsa, karşıdaki kişiye bu tarz şeylerden rahatsızlık duyduğumu ifade ederdim. Halen uzatıyorsa tüm bağı kopartırdım. Laftan anlamayan biriyle zaten arkadaşlık fayda getirmez...
Şöyle bir baktım da burada karşı çıkan bazılarını kendisi yaparken gördüm. Ne ironik 😅 neyse sorunun cevabına gelirsem karşı cins arkadaşlıkta iletişim seviyesi benim kırmızı çizgim. Çizgim aşılırsa tavrım net olur. Hayatımdan engellerim ikisini de.
Onun ağzını bir güzel yırtarım diyecektim kii elit kişiliğim müsade etmedi. Gebertirim onu gözü itinayla oyulup eline verilir 😃😄 Ben varken yanında kimin me haddinee ✌🏻
sevgilimin yakin kiz/erkek arkadaslari olabilir ama her seyin de bi siniri var herkes yerini bilmeli diye dusunuyorum yani sevgilinle konusup durumdan rahatsiz oldugunu belirt o ne oyle vicik vicik
Görüşmesine karışıcak kadar bir hakkım olduğunu düşünmüyorum ama eğer hoşlanmıyorsam o kişiden sevgilime söylerim hoşlanmıyorum diye onunla görüşüp konuşması ona kalmış