Benim olmadı öyle hanzoluklarım da bir arkadaş sevgilisi uzanırken başına osurmuştu başka bir arkadaş da eşofmanın içinden g. tünü kaşıyıp duruyordu bir ara da koklatmıştı sevgilisine :)
yani durumunuz el veriyorsa hem maddi hem manevi yapın abi ne diyim Ahaha düşündüğün gibi olmadı ne ya Sevgilim benim üstüme kussa ona her yaklaştığımda o an aklıma gelir midem kalkar iğrenirim Sizde iyi mide varmış
Nikah icin kan veriyosun ya önceden o gün kustum. Beni kan tutuyor doktor tam kan aldi ve oturdugum yerde bayilmisim kendi geldigimde bir anda kustum ve esim üzerim batmasin diye kendisi ellerini acti. Ben sahsen yapmam o kussa 😅. Manevi el vermiyor diyelim 2 tanesinin stresi yetiyor sürekli ev savas alani
Vay be bu kadar da hainsin lafa bak "o yapsa ben elimi açmam". Bu ne fütursuzluk yiğidim seni tanımak istiyorum. Adam paraşüt gibi açmış ellerini ama demek ki seviyor aga ya
😂😂😂😂 Allah var seviyor ben ondan fazla seviyorum ama bir insan bir seyi yapmiyorsa vardir sebebi 😃 ben kusak birisini görünce bende kusuyorum o konuda cok hassasim
kan tutar, biri kusunca kusarsın, biri sıcınca sıcarsın Bahanelerinde çok orjinal biliyorsun değil mi Sende işten de kaytarıyorsundur, profesyonel yalancı seni :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Benim olmadı öyle hanzoluklarım da bir arkadaş sevgilisi uzanırken başına osurmuştu başka bir arkadaş da eşofmanın içinden g. tünü kaşıyıp duruyordu bir ara da koklatmıştı sevgilisine :)
Geğirmistim yanlslkla bira iciyoduk çünku kafam güzeldi birden çıktı 😂
ahahah vay ayı vayyy :)
Evli gibi yaşadığımız için hic utanc verici gelmiyor bu hareketler bal gibide yapıyoruz hatta kiziyoruz birbirimize koktugu zaman djsjxamkzjxks
Bildiğin fosur fosur mu 😀
Yere düsmek en kotusu ya
ben diyorum ki saldım cart diye
sen yere düşmek diyorsun
yere hepimiz düşmüşüszdür
Knk sevgilinin yaninda saliyorsan o senin pisligindir. Evli olsan bile hos olmaz.
bence gayet hoş yani
gaz tutmak çok zararlı bilmiyor musun
Wcye gidebilirsin?
wc de osurmanın mantıgı nedir?
Boş bir oda da olmaz mı yani.
Odanda sic knk ozaman hadi iyi gunler
çok utanmazsın
Osurdum yanlislikla ve eline kustum
oooo sende var ya
hala seninle çıkıyorsa yüzüğü takarsınız siz
bu kadar hayvanlıgı kımse cekmez
7 senelik evliyim 😃
2 cocuk dogurdum 😂😂😂😂
kaç yaşındasın 7 senelik evlisin
yiğidim sizde iyi cesaret var he ben 28 im daha evlenmeyi düşünmüyorum
Ben 18 O 20 evlenirken
helal arkadaşım
sen bu gidişle 3 tane daha dogurursun temiz
😂😂😂😂 3. istiyorum ama kocam yeter diyor hayvanlik falan dedin üzdün kusma olayi öyle düsündügün gibi olmadi 😔
yani durumunuz el veriyorsa hem maddi hem manevi yapın abi ne diyim
Ahaha
düşündüğün gibi olmadı ne ya
Sevgilim benim üstüme kussa ona her yaklaştığımda o an aklıma gelir midem kalkar iğrenirim
Sizde iyi mide varmış
Nikah icin kan veriyosun ya önceden o gün kustum. Beni kan tutuyor doktor tam kan aldi ve oturdugum yerde bayilmisim kendi geldigimde bir anda kustum ve esim üzerim batmasin diye kendisi ellerini acti. Ben sahsen yapmam o kussa 😅. Manevi el vermiyor diyelim 2 tanesinin stresi yetiyor sürekli ev savas alani
Vay be bu kadar da hainsin lafa bak "o yapsa ben elimi açmam".
Bu ne fütursuzluk yiğidim seni tanımak istiyorum.
Adam paraşüt gibi açmış ellerini ama demek ki seviyor aga ya
😂😂😂😂 Allah var seviyor ben ondan fazla seviyorum ama bir insan bir seyi yapmiyorsa vardir sebebi 😃 ben kusak birisini görünce bende kusuyorum o konuda cok hassasim
kan tutar, biri kusunca kusarsın, biri sıcınca sıcarsın
Bahanelerinde çok orjinal biliyorsun değil mi
Sende işten de kaytarıyorsundur, profesyonel yalancı seni :)
😅😅😅 napiyim ya valla kan ve kusmukla büyük sorunum var
Ahaha neyse bu kadar boktan muhabbet yeter :)
Ben kaçıyorum pis kadın
Osuruyodum sürekli ama alışmıştı