Sevgilinizin yanında yaptığınız en iğrenç şey?

Ben küçük şeylere takılıyorum. Ama sadece kendimde. Şimdi sevgilimin arabasına bindim ve koltukta bağdaş kurup otırmayı sevdiğim için ayakkabımı çıkardım. Tabi ayakkabının içinde doğal olarak terliyor ayak ama koku yoktu asla ıslaklık vardı sadece ve sevgilim ayakkabımı çıkarınca ayağımı tuttu. Kendimi kötü hissettim. Siz olsanız takılır mısınız?
Sevgilinizin yanında yaptığınız en iğrenç şey?
Cevapla